«Netflix»֊ը փոփոխություններ է կատարում իր բիզնեսում 07.21.2022
Մոտ 1 միլիոն բաժանորդ է կորցրել 2022թ․֊ի երկրորդ եռամսյակում համաշխարհային ցանցային «Netflix» կինոթատրոնը։ Ինչպիսի քայլերով է փորձում շոու բիզնեսի հսկան ոչ միայն կանխել «հանդիսասրահի» արտահոսքը, այլև առավել ուժգնացնել մարդկանց մեջ իր սթրիմինգային կինոդահլիճի նկատմամբ հետաքրքրությունը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «iz.ru»֊ին։
Այդ նպատակով «Netflix»֊ի կառավարիչները նախաձեռնել են հակաչգնաժամային միջոցներ, որոնք դեռ մինչև հաշվետվությունների կանոնավոր հրապարակումները հնարավորություն տվեցին հասկանալ, թե ինչպիսի լրջութան աստիճանով է ընկերությունը փոփոխություններ կատարելու իր բիզնեսում։
Առաջին և գլխավոր միջոցը, հատկապես ողջ աշխարհի աչքերում լ «Շատ տարօրինակ գործեր» սերիալի 4֊րդ սեզոնի թողարկումն է։ Վերջին տվյալներով «Netflix»֊ի դիտումների ժամաքանակը այդ նոր շոուի շնորհիվ արդեն գերազանցել է 1,3 մլրդ֊ը։
Երկրորդ միջոցը, որն անմիջականորեն կապված է առաջինին, «Հարի Փոթթերի» կամ «Աստղային պատերազմմերի» պես մեծ ֆրանշիզների ստեղծումն է։
Երրորդ միջոցը բաժանորդագրության նոր տարբերակներն են։ Հարթակը կփորձի հարվածել միանգամից երկու ուղղություններով։ Մի կողմից, իջեցնելով գները նրանց համար, ովքեր պատրաստ են դիտել գովազդներ։ Մյուս կողմից՝ բարձրացնել գները ընտանեկան հաշիվների համար, ոչ առանց հիմնավորման նախատեսելով, որ օգտվում են դրանցից ոչ թե ընտանիքներ, այլ ամենատարբեր հոգեկերտվածքի մարդիկ։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Այդ նպատակով «Netflix»֊ի կառավարիչները նախաձեռնել են հակաչգնաժամային միջոցներ, որոնք դեռ մինչև հաշվետվությունների կանոնավոր հրապարակումները հնարավորություն տվեցին հասկանալ, թե ինչպիսի լրջութան աստիճանով է ընկերությունը փոփոխություններ կատարելու իր բիզնեսում։
Առաջին և գլխավոր միջոցը, հատկապես ողջ աշխարհի աչքերում լ «Շատ տարօրինակ գործեր» սերիալի 4֊րդ սեզոնի թողարկումն է։ Վերջին տվյալներով «Netflix»֊ի դիտումների ժամաքանակը այդ նոր շոուի շնորհիվ արդեն գերազանցել է 1,3 մլրդ֊ը։
Երկրորդ միջոցը, որն անմիջականորեն կապված է առաջինին, «Հարի Փոթթերի» կամ «Աստղային պատերազմմերի» պես մեծ ֆրանշիզների ստեղծումն է։
Երրորդ միջոցը բաժանորդագրության նոր տարբերակներն են։ Հարթակը կփորձի հարվածել միանգամից երկու ուղղություններով։ Մի կողմից, իջեցնելով գները նրանց համար, ովքեր պատրաստ են դիտել գովազդներ։ Մյուս կողմից՝ բարձրացնել գները ընտանեկան հաշիվների համար, ոչ առանց հիմնավորման նախատեսելով, որ օգտվում են դրանցից ոչ թե ընտանիքներ, այլ ամենատարբեր հոգեկերտվածքի մարդիկ։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: