Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

«Հայֆեստը» շարունակում է պահպանել կատարողական արվեստի գաղափարը

10.01.2014

Այսօր, հոկտեմբերի 1-ի երեկոյան Երևանում կմեկնարկի 12-րդ «Հայֆեստ» միջազգային փառատոնը, որը կրում է «Փառատոնային իրարանցում» խորագիրը:

Այս տարի երևանյան յուրահատուկ ստուգատեսում իրենց նոր ստեղծագործական ձեռքբերումները կներկայացնեն 18 երկրներից ժամանած 200 մասնակիցներ, այդ թվում ոլորտում հեղինակություն վայելող արվեստագետներ, արթմենեջերներ, միջազգային փառատոների նախագահներ, թատերագետներ:

Երևանի 10 բեմահարթակներում կցուցադրվի 50 ներկայացում:

Փառատոնի հանդիսավոր բացումը տեղի կունենա Ստանիսլավսկու անվան պետական ռուսական դրամատիկական թատրոնում, որին կհետևի «Լիվինգ փիքչրս» թատրոնի (Մեծ Բրիտանիա) «Կենդանի մակերես» մուլտիմեդիա ներկայացումը::

«Փառատոնն իր բնույթով և բովանդակությամբ համընկնում է Հայաստանի կառավարության մշակութային քաղաքականության կանոներին և սկզբունքներին: Այն ապահովում է մեր հանրապետության մշակութային բազմազանությունը» ,- միջոցառման մեկնարկից մի քանի ժամ առաջ կայացած մամլո ասուլիսում ասաց ՀՀ մշակույթի նախարարության ներկայացուցիչ Արամ Գյուրջյանը: Նա հատկապես կարևորեց «Հայֆեստի» կրթական բաղադրիչի կարևորությունը, քանի որ հանդիսատեսը ոչ միայն կհաղորդակցվի ժամանակակից հետաքրքիր թատերական մտահղացումների հետ, այլև կմասնակցի միջոցառման շրջանակներում կազմակերպվող բովանդակալից և ուսանելի վարպետության դասընթացների, ինչն, անշուշտ, նպաստում է մասնագիտական հարթության մեջ համապատասխան ստեղծագործական մթնոլորտի ձևավորմանը;

«Մենք փառատոնում շարունակում ենք պահպանել կատարողական արվեստների գաղափարը: Այսինքն մենք ոչ միայն թատրոն ենք ներկայացնում, այլ նաև կատարողական արվեստի տարբեր ճյուղեր՝ պար, երաժշտություն և այլն: Այս ամենը նպաստում է, որ հայկական թատրոններում փոփոխություններ լինեն»,- ասաց փառատոնի նախագահ Արթուր Ղուկասյանը: Նա ընդգծեց, որ փառատոնում ցուցադրվում են բեմարվեստի այնպիսի նմուշներ, որոնք կայանում են տարավա ընթացքում, իսկ մասնագետները և հանդիսատեսները ինչ-ինչ պատճառներով չեն կարող տեսնել: Ըստ «Հայֆեստի» նախագահի հայկական ժամանակակից թատրոնը իր որակներով միանշանակ հարթության մեջ չի հարաբերվում «եվրոպական թատրոն» հասկացության հետ: Եվրոպայում կան երկրներ, որոնք ավանդաբար առաջատար են թատերական մշակույթի ասպարեզում (Անգլիա, Գերմանիա, Լեհաստան և այլն), և կան այնպիսիները, որոնց համեմատությամբ Հայաստանն է գտնվում նախապատվելի մակարդակի վրա (Ալբանիա, Սլովակիա): Այս երևույթը Ղուկասյանը համարում է օրինաչափ, քանի որ երկիրը դեռևս չունի համապատասխան ռեսուրսներ: Սակայն Փառատոնը այդ հանգամանքը փորձում է հարթել տարվա ընթացքում արտասահմանում աչքի ընկած ներկայացումները իր հարթակում ընդգրկելով և Հայաստանում ցուցադրելով: Իսկ ներկա, 12-րդ փառատոնը, ըստ նրա, թե ժանրային բազմազանությամբ և թե նորարական նյութի հագեցվածությամբ ոչնչով չի զիջում այլ երկրներում կազմակերպվող համանման միջոցառումներին::

ՀԵՂ.՝ ԹԱԳԼՈՒՐ
    Դիտվել է 526 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337>>հաջորդ