Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Աստվածաշնչյան «Երգ երգոցը» կատարում են տիկնիկները

09.04.2013

Պետերբուրգի Տիկնիկների մեծ թատրոնը թատերական շրջանը կբացի պրեմերիայով: Թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Ռուսլան Կուդաշովի բեմադրությամբ հանդիսատեսին կներկայացվի աստվածաշնչյան «Երգ երգոցը»:

Թերևս Հին կտակարանի առավել առեղծվածային և բանաստեղծական գրքերից մեկի բովանդակությունը թատերականացված եղանակով վերապատմում է Սողոմոն թագավորի և նրա սիրելի կնոջ մասին:

Ռուսլան Կուդաշովի և նրա ստեղծագործական խմբի «Երգ երգոցը» սիրո մետաֆիզիկայի ուսումնասիրություն է: Ռեժիսորը պահպանում է ենթագիտակցականի մեթոդը, այդ իսկ պատճառով հետևում է երկու արխետիպային և ոչ թե կոնկրետ սիրահարների երկխոսությանը և ճակատագրին՝ լինեն նրանք Ադամն ու Եվան, Ռոմեոն ու Ջուլիետան, թե՝ Պիեռոն ու Կալամբինան:

Նա ստեղծագործում է «երազների շարք» սիրո մասին: Այդ երազները բեմում ստանում են մարմին և արյուն, առարկայանում են ու ստանում իրերի և տիկնիկների կոնկրետ նկարագիր: Նրանք դառնում են խորհրդանիշեր՝ հաշվարկված հանդիսատեսի ասոցացված, զգայական ընկալման համար և բաց են զգայությունների և կերպարների իռացիոնալ հոսանքի առջև:
    Դիտվել է 701 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337>>հաջորդ