Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Մեկ երեկոյի ընթացքում՝ 100 մլն դոլար

02.20.2015

Ամերիկյան կինոարվեստների ակադեմիայի «Օսկար» մրցանակաբաշխության հանդիսավոր արարողության հեռուստատեսային տրանսլացիայի ընթցքում 30 վայրկյանանոց գովազդի արժեքը կկազմի 1,95 մլն դոլար: Այդ գինը սահմանել է միջոցառումը հեռարձակելու բացառիկ իրավունքն ունեցող «ABC» հեռուստաալիքը, որը պատկանում է«Disney» կինոընկերությանը: Հեռուստաալիքը հաշվարկել է, որ այդ երեկոյի ընթացքում, ընդհանուր առմամբ, կհավաքի 100 մլն դոլար: Այդ մասին «Bloomberg» գործակալության տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «Interfax»-ին:

«Օսկար»-ի արարողության ընթացքում հեռարձակվող գովազդի գները սկսած 2009 թ-ից տարեցտարի բարձրանում են: Հատկանշական է, որ գովազդի այդ հսկայական ծախսերի կեսից ավելին բաժին է ընկնում «Hyundai» ավտոկոնցեռնին և սմարթֆոն արտադրող «Samsung» ընկերությանը:

«Օսկար» մրցանակաբաշխությունը ԱՄՆ-ի հեռուստատեսության կյանքում նշանակալից իրադարձություն է, որը կապույտ էկրանների մոտ է հավաքում հսկայական թվով մարդկանց: Այն կինոյի ոլորտի գործիչների լավագույն աշխատանքները նշանավորում է 20 անվանակարգերում: Այս տարի արարողությունը վարելու պատիվը տրվել է դերասան Նիլ Փաթրիկ Հարրիսին, ով հայտնի է «Ինչպես հանդիպեցի ձեր մայրիկին» հեռուստասերիալից:

2015 թ.-ի մրցանակաբաշխության ժամանակ լավագույն ֆիլմի կոչման համար կպայքարեն անգլերեն լեզվով հնչյունավորված 8 կինոժապավեն:

Կինոաշխարհի այս մեծ արարողությունը տեղի կունենա Երևանի ժամանակով փետրվարի լույս 23-ի գիշերը, ժամը՝ 5:30-ին:
    Դիտվել է 618 անգամ