Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Այսօր խորհրդային սիրված դերասան Օլեգ Յանկովսկին կդառնար 71 տարեկան

02.23.2015

Այսօր լրանում է ռուսական կինոյին իր կյանքի ավելի քան 40 տարին նվիրաբերած, և մի քանի տարի առաջ իր մահկանացուն կնքած դերասան Օլեգ Յանկովսկու 71 ամյակը: Նա նկարահանվել է 82 կինոնկարներում և կենդանության օրոք հանդիսատեսի կողմից ընդունվել է որպես խորհրդային և ռուսական կինոյի լեգենդ: Նրա կերտած գրեթե յուրաքանչյուր կերպար համարվում է ռուսական կինոարվեստի դասական գործ:

Առաջին անգամ հանդես գալով խորհրդային հեռուստատեսային բազմասերիանոց ֆիլմում, նա միանգամից հայտ ներկայացրեց դառնալու հանդիսատեսի համար սիրելի և սպասված դերասան: Դա 1974 թ.-ն էր: Իսկ կինոնկարը կոչվում էր «Սուր և վահան», որտեղ նա մարմնավորում էր նացիստական «ԷՍԷՍ»-ի բարձրաստիճան սպայի զարմիկին, ում քմհաճույքները ներում էր անգամ Ադոլֆ Հիտլերը և, որը, սակայն, ի վերջո միացավ մարդասիրության և խաղաղության համար պայքարող հակահիտլերական ընդհատակայինների շարքերին:

Յանկովսկին նկարահանվել է ժամանակակից առաջատար բազմաթիվ ռիժիսորների ֆիլմերում, այդ թվում նաև Անդրեյ Տարկովսկու, Մարկ Զախարովի մոտ:

Ի դեպ, նշանավոր «Զերկալո» ինքնակենսագրական կինոնկարում Յանկովսկին մարմնավորում էր ռեժիսորի բանաստեղծ հորը՝ Արսենի Տարկովսկուն: Դերասանի և ռուս նշանավոր բանաստեղծի արտաքին նմանությունը և հմայքը այնքան մոտ էր բնօրինակին, որ Անդրեյ Տարկովսկին դերասանի համար հատուկ ընդարձակեց ֆիլմի սյուժեն՝ էկրանին երևալու նրա ժամանակը ավելացնելով նախնական սցենարով նախատեսվածից շատ անգամ ավելի:

Օլեգ Յանկովսկին համագործակցել է նաև հայտնի հայ ռեժիսոր, Ուկրաինայի կինոստուդիայում աշխատող Ռոման Բալայանի հետ:

1980-ական թվականներին խորհրդային կինոյում հայ կինոբեմադրիչը առաջ է քաշում բոլորովին նոր կերպարներ, ովքեր ռոմանտիզմի ու կյանքի փիլիսոփայության մեջ տեսնում էին սոցիալիստական ռեալիզմի հետ քիչ առնչություններ ունեցող երևույթներ, նպատակներ և իմաստ:

Այդ մոտեցումները Ռոման Բալայանը գեղարվեստական մեծ վարպետությամբ ներկայացրեց իր հայտնի «Թռիչքներ հարթմնի և երազում» կինոնկարում, որտեղ Օլեգ Յանկովսկին կատարում էր գլխավոր հերոսի դերը: Հետագայում իր այդ հերոսի մասին խոսելիս Յանկովսկին խոստովանել է, որ դերը իր համար եղել է սիրելի:

Սակայն այս ֆիլմը հայ արվեստագետի հետ Օլեգ Յանկովսկու միակ համագործակցության արդյունքը չի: Կարելի է հիշել, օրինակ, «Պահպանիր ինձ, իմ թալիսման» գեղարվեստական կինոնկարը, որն անշուշտ, սիրային եռանկյունու մասին է, որտեղ սակայն, ոգեղենության բացակայությունը և ստորությունը ներկայացվում է պոեզիայի վեհության հետ խառնված ու, թեև թվում է շատ ծիծաղելի., սակայն, իրականում այնտեղ ամեն ինչ շատ ավելի ողբերգական է...
    Դիտվել է 279 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383