Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Գովազդի տարածումը արգելվել է մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների վրա

03.10.2015


Օրերս Ռուսաստանում ուժի մեջ է մտել նոր իրավական փաստաթուղթ, որով լրացումներ և բարեփոխումներ են մտցվել այդ երկրի մշակութային ժառանգությունը հանդիսացող օբյեկտները գովազդային նպատակով օգտագործելու մասին օրենսդրության մեջ:

Ըստ փաստաթղթի սահմանվում է պետական միասնական անվանացանկում ընդգրկված մշակութային արժեք ներկայացնող օբյեկտների վրա արտաքին գովազդ տարածելու արգելք: Բացառություն են կազմում թատերական-դիտարժան, մշակութային-լուսավորչական և տեսարժան-ժամանցային միջոցառումները, որոնք անցկացվում են մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների տարածքներում:
    Դիտվել է 716 անգամ