Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Գովազդի տարածումը արգելվել է մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների վրա

03.10.2015


Օրերս Ռուսաստանում ուժի մեջ է մտել նոր իրավական փաստաթուղթ, որով լրացումներ և բարեփոխումներ են մտցվել այդ երկրի մշակութային ժառանգությունը հանդիսացող օբյեկտները գովազդային նպատակով օգտագործելու մասին օրենսդրության մեջ:

Ըստ փաստաթղթի սահմանվում է պետական միասնական անվանացանկում ընդգրկված մշակութային արժեք ներկայացնող օբյեկտների վրա արտաքին գովազդ տարածելու արգելք: Բացառություն են կազմում թատերական-դիտարժան, մշակութային-լուսավորչական և տեսարժան-ժամանցային միջոցառումները, որոնք անցկացվում են մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների տարածքներում:
    Դիտվել է 353 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103