Գովազդի տարածումը արգելվել է մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների վրա 03.10.2015
Օրերս Ռուսաստանում ուժի մեջ է մտել նոր իրավական փաստաթուղթ, որով լրացումներ և բարեփոխումներ են մտցվել այդ երկրի մշակութային ժառանգությունը հանդիսացող օբյեկտները գովազդային նպատակով օգտագործելու մասին օրենսդրության մեջ:
Ըստ փաստաթղթի սահմանվում է պետական միասնական անվանացանկում ընդգրկված մշակութային արժեք ներկայացնող օբյեկտների վրա արտաքին գովազդ տարածելու արգելք: Բացառություն են կազմում թատերական-դիտարժան, մշակութային-լուսավորչական և տեսարժան-ժամանցային միջոցառումները, որոնք անցկացվում են մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների տարածքներում:
Օրերս Ռուսաստանում ուժի մեջ է մտել նոր իրավական փաստաթուղթ, որով լրացումներ և բարեփոխումներ են մտցվել այդ երկրի մշակութային ժառանգությունը հանդիսացող օբյեկտները գովազդային նպատակով օգտագործելու մասին օրենսդրության մեջ:
Ըստ փաստաթղթի սահմանվում է պետական միասնական անվանացանկում ընդգրկված մշակութային արժեք ներկայացնող օբյեկտների վրա արտաքին գովազդ տարածելու արգելք: Բացառություն են կազմում թատերական-դիտարժան, մշակութային-լուսավորչական և տեսարժան-ժամանցային միջոցառումները, որոնք անցկացվում են մշակութային ժառանգություն հանդիսացող օբյեկտների տարածքներում: