Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ըստ գլխավոր ռեժիսորի, վատ է այն դերասանը, ով չի վստահում տիկնիկին

Տիկնիկային թատրոնում ներկայացման տիկնիկայնությունը «չափվում է ոչ թե բեմում առկա տիկնիկների քանակով այլ տիկնիկային թատրոնի հնարքներով, կերպարայնությամբ, փոխաբերություններով և խորհրդանշաններով, որոնց հիման վրա էլ ձևավորվում է մեր արվեստը»,- հարցազրույցներից մեկում նշել է Մոսկվայի Օբրացովի անվան կենտրոնական տիկնիկային թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Բորիս Կոնստանտինովը: Ըստ նրա, վատ է այն դերասանը, ով չի վստահում տիկնիկին: Նա ընդգծում է, որ տիկինիկին դեասանը պետք է տրվի ներքուստ, հոգեպես և ոչ թե ամեն կերպարի դիմագիծ ընդունելու պատրաստ դեմքով: Գլխավոր ռեժիսորը ուշադրություն է հրավիրում, այն հանգամանքի վրա որ այդ որակները նույնպես մտնում են դերասանական վապետության ներկապնակի մեջ, որն էլ պետք է համարվի նրա «անհատական հաջողությունը»:

Նա նշում է, որ տիկնիկային թատրոնի իսկական վարպետի կոչման հավակնորդ է նա, ով «բեմում խաղից բացի, մասնակցում է տիկնիկի ստեղծմանը, կարող է հորինել և գտնել երաժշտական և գեղարվեստական կերպարներ և ոչ թե նա, ով պարզապես ավարտել է ակադեմիայի կամ ուսումնարանի տիկնիկային դասընթացը»
    Դիտվել է 352 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325>>հաջորդ