Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Տղամարդկանց որսում է սիրո միջոցով, ապա՝ ուղարկում կառափնարան

12.28.2016

Նախօրեին Մոսկվայում «Պյոտր Ֆոմենկոյի արհեստանոցի» բեմ է բարձրացվել Պրոսպեր Մերիմեյի «Իսպանացիները Դանիայում» պիեսը: Ֆրանսիացի հեղինակի այս դրամատուրգիական ստեղծագործությամբ է բացվում նրա «Կլարա Գասուլի թատրոն» պիեսների ժողովածուն: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:

Այդ ժողովածուն հեղինակի գրական միստիֆիկացիան է, որտեղ նա շրջանցում է կլասիցիզմի կանոնները և դա, իր ժամանակին, համարվել է գրական հանդգնություն:

Այս պիեսի բեմադրությունը նույնպես հանգնություն է համարվում, որն իրեն թույլ է տվել ռեժիսոր Կիրիլ Պիրոգովը:

«Այն հնարավոր չէ ուղղակի խաղալ, որովհետև շատ հումոր կա, շատ չարաճճիություն: Այն չի կարող միայն պատմական պատում լինել: Այն խաղ է: Այն թատրոն է: Թատրոն, որը օգտագործում է այս պիեսն այն բանի համար, որպեսզի մենք խոսենք ճակատագրի փոփոխականության մասին»,- նշել է Կիրիլ Պիրոգովը:

Այս ներկայացման ժանրը բնորոշելիս հեղինակները չեն գտել արդեն գործածության մեջ գտնվողներից որևէ մեկ այլ ժանրում: Այն, ըստ նրանց, ոչ ֆարս է, ոչ աբսուրդ, ոչ մելոդրամա, այլ... ճակատագրական խառնարան:
Ծայրահեղ հանգամանքներում ծնված սեր, որտեղ կա սրամիտ ազատամտություն և գեղարվեստական մանիֆեստ, կատակերգություն և դեդեկտիվ, պլաստիկա և շաբլոն քայլեր:

Մերիմեն այս գործը գրել է 21 տարեկանում: Իր ժամանակի համար այն մարտահրավեր էր և փորձարարություն: Հանդիսատեսը այն ժամանակ դա չհասկացավ : Այդ գործը Ռուսաստանում բեմադրվում է առաջին անգամ:

Ներկայացման պատումը բավականին խճճված է: Այն անդրադարձ է նապոլեոնյան պատերազմներին: Դանիական կղզի: Իսպանացի գեներալ, նրա համհարզը և ֆրանսիացի լրտեսուհի գեղեցկուհի Էլիզան, որը տղամարդկանց որսում է սիրո միջոցով, ապա՝ նրանց ուղարկում կառափնարան: «Ես ավելի շուտ « թաղի խուլիգան եմ», քան՝ հերոսուհի, և ինձ համար դա դժվար է»,- ասում է գլխավոր հերոսուհուն մարմնավորող Մարիա Բոլշովան և ավելացնում, որ իրենից միաժամանակ պահանջվում էր ցուցադրել և կանացիություն, և ինչ-որ ներքին խորհրդավորություն:

Ներկայացման մեջ զգալի թիվ են կազմում երիտասարդ դերասանները, որոնք խաղում են իրենց հասակակիցներին: Բեմում ծավալվում են իրադարձություններ, որոնք կարող են փոխել պատմության ընթացքը և աշխարհը: 20 տարեկանում դրան հավատում են և պիեսի հեղինակը, և դերասանները, և նրանց մարմնավորած հերոսները:
    Դիտվել է 843 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484>>հաջորդ