Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ա. Կոնչալովսկի. «Հանդիսատեսը ոչ թե ընթերցող ծնողներն են, այլ ծամող երեխաները»

03.27.2017


Ռուսական կինեմատոգրաֆիան կարիք չունի Հոլլիվուդի ետևից վազելու, քանի որ վերջինս կենտրոնացած է ոչ թե ստեղծագործական գործունեության, այլ փող աշխատելու վրա: Օրերս ռուսաստանցի հայտնի կինոռեժիսոր Անդրեյ Կոնչալովսկու կողմից հնչեցված խոսքերը փոխանցում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «РИА новости»-ին:

«Անհասանելի է (Հոլլիվուդը), դե, ուրեմն, փառք աստծո: Ահա հիմա մենք սկսել ենք նրան մոտենալ, և այժմ մեզանում նույնպես ի հայտ են եկել նկարներ, որոնք դիտելիս կարելի է ուտել ադի-բուդի: Ամեն ինչ բարձր դղրդում է, սյուժեները հետաքրքիր են, գրավիչ, իսկ բուրմունք չկա՝ ինչպես ելակը Կալիֆորնիայում»,- ասել է Կոնչալովսկին:

Նրա ասելով, հետպատերազմյան Հոլլիվուդը թողարկել է բազմաթիվ հետաքրքիր նկարներ, 70-ական թվերին հայտնվեցին այնպիսի ստեղծագործական անհատականություններ, ինչպիսիք են Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպպոլան և Մարթին Սկորցեզեն, որոնք նկարահանում էին հրատապ սոցիալական կինո: Սակայն «ամեն ինչ վերջացավ, երբ Ջորջ Լուկասը նկարահանեց «Աստղային պատերազմները և պարզվեց, որ գլխավոր հանդիսատեսը ոչ թե ընթերցող ծնողներն են, այլ ծամող երեխաները»:

Ըստ Կոնչալովսկու Հոլլիվոդը դա արդյունք է, որը պատրաստվում է այն բանի համար, որպեսզի դուք ծամեք ադիբուդի: Նրա կարծիքով ադի-բուդիի վաճառքը հիմա շատ ավելի է տալիս, քան ֆիլմերի վաճառքը:
Նրա ասելով մեծ կինոյին յուրահատուկ է ոչ թե դղրդյունը, այլ՝ լռությունը:
    Դիտվել է 345 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172