Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Առաջարկել են օպերայի գմբեթին գովազդել «Վոպպեր» բուրգեր

05.18.2017


Նովոսիբիրսկում «Բուրգեր քինգ Ռոսսիա» արագ սննդի ռեստորանային ցանցի ներկայացուցիչները դիմել են տեղի օպերայի և բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի ղեկավարությանը առաջարկելով իրենց գովազդը տեղադրել թատրոնի գմբեթին: Քաղաքի մշակութային խորհրդանիշը համարվող շենքը որպես իրենց «Վոպպեր» անունով հայտնի բուրգերի գովազդման վահանակ ծառայեցնելու ցանկություն ունեցող գործարարները այդ նպատակի համար պատրաստ են մշակութային հաստատությանը վճարել կլորիկ գումար՝ 5 մլն ռուբլի: Այդ մասին «regnum.ru»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:

Թատրոնի տնօրեն Վլադիմիր Կեխմանին հասցեագրված նամակում ռեստորանային ցանցի ղեկավար Իվան Շեստովը նշել է, որ գովազդի մեջ իրենք ցանկանում են «ցուցադրել «Վոպպեր»-ը՝ մեր լավագույն բուրգերը»: Ապա գործարարը ավելացնում է.« Ձեր հետ միասին մենք կդառնանք «Վոպպերային» թատրոն: Որպես փոխհատուցում առաջարկում ենք հովանավորչական օգնություն 5 մլն ռուբլի չափով»:

Թատրոնի ղեկավարությունը մերժել է այս գործարար առաջարկությունը:

Ավելացնենք, որ Նովոսիբիրսկի օպերայի և բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի շենքը համարվում է Ռուսաստանի դաշնության մշայութային ժառանգության հուշարձան:
    Դիտվել է 241 անգամ
    1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586878889909192939495969798991001011021031041051061071081091101111121131141151161171181191201211221231241251261271281291301311321331341351361371381391401411421431441451461471481491501511521531541551561571581591601611621631641651661671681691701711721731741751