Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Խնդրում են ինքնագրեր և հիշատակի նվերներ են մատուցում արտիստներին

05.31.2017

«Այդ բալետը միշտ թողել է ցնցող տպավորություն»: - Այսպես է բնութագրել տարիներ առաջ Ճապոնացի հանդիսատեսի կողմից Արամ Խաչատրյանի «Սպարտակ» բալետին ցուցաբերած ընդունելությունը Ռուսաստանի Մեծ թատրոնի պարող, իսկ այսօր նույն կոլեկտիվում մանկավարժ-ռեպետիտոր Բորիս Ակիմովը:

Պարողն այդ հիշարժան մասնագիտական հաջողությունների մասին հիշել է ծագող արևի երկրում այսօրվանից՝ մայիսի 31-ից սկսվող հյուրախաղերի մեկնարկից առաջ «РИА Новости»-ին տված իր կարճ հարցազրույցի ժամանակ:

Նա նշել է, որ մեծահամբավ խորեոգրաֆ Յուրի Գրիգորովիչի միանգամայն հատուկ այդ ներկայացումը անսովոր է իր ուժով և հզորությամբ: «Ես պարում էի Կրասոսի պարտիան,- հիշեցրել է նա և ավելացրել, - «Սպարտակը» հանդիսատեսը սիրում է նաև այսօր»:

Ակիմովի ասելով Մեծ թատրոնի արտիստները միշտ էլ ցանկանում են այդ բալետում պարել: Իսկ ամեն նոր պարողների սերունդ իր հետ բերում է ինչ-որ մի բան իրենից:

Մանկավարժ-ռեպետիտորը վստահեցրել է, որ Ճապոնիայում իրենք միշտ ջերմ ընդունելության են արժանանում:

Նա նաև նշել է, որ ճապոնացի հանդիսատեսները հիշողության մեջ տպավորվում են իրենց անկեղծությամբ: Նրանք իրենց դուր եկած ներկայացումներից հետո հաճախ հավաքվում են թատրոնի մոտ ու դրանից հետո «անհնար է դառնում դուրս գալը»: Նրանք խնդրում են ինքնագրեր և հիշատակի նվերներ են մատուցում արտիստներին:
    Դիտվել է 56 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249>>հաջորդ