Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ոչ մեկը չի հիշում թե ինչ է նշանակում «Ես հիշում եմ» կարգախոսը

07.04.2017

Ընթացքի մեջ գտնվող Չեխովի անվան թատերական փառատոնի շրջանակներում առաջին անգամ որպես մենաներկայացման ռեժիսոր և դերասան մոսկվացի հանդիսատեսի առաջ նախօրեին՝ հուլիսի 3-ին, հանդես է եկել կանադացի աշխարհահռչակ թատերական գործիչ Ռոբեր Լեպաժը: Ժամանակակից թատրոնում նրա կատարած ներդրումը գնահատվում է որպես գերբնական, գրեթե տիեզերական չափումների տիրույթի երևույթ:

Նրա աշխատանքներից առաջինը, որին ծանոթացել են ռուսաստանցի հանդիսատեսները Մոսկվայի Ազգությունների թատրոնում բեմադրված «Համլետ-Կոլաժ» մենաներկայացումն էր՝ Եվգենի Միրոնովի կատարմամբ, որն այսօր էլ համարվում է «լավ վաճառվող ներկայացում»:

Դա 8 տարի առաջ էր: Իսկ հիմա չեխովյան փառատոնի հանդիսատեսներին Լեպաժը առաջարկում է «887» վերնագրով իր նոր ներկայացումը:

Առաջին անգամ հանդես գալով նաև որպես դերասան, Լեպաժն այս ներկայացման մեջ է ներդրել իր անձնական պատմությունը: Նա պատմում է իր հայրենի քաղաք Քվեբեքում անցկացրած մանկության և իր ընտանիքի մասին:

«Իմ ներաշխարհի համար մանկության թեման շատ և շատ կարևոր է: Դա ժամանակաշրջան է, երբ մենք խաղում ենք, զվարճանում և սովորում ապրել խաղի միջոցով: Դերասանի գոյությունը բեմում դրան շատ նման է: Դառնալով ավելի մեծ, 50-60 տարեկան, նա կրկին պետք է նախկինի պես խաղա: Նույնիսկ մեծը իր մեջ պետք է ունենա խաղի զգացմունքը, որպեսզի հանդիսատեսը սկսի խաղալ նրա հետ»»,- նշել է Ռոբեր Լեպաժը:

«887» երեք թվերով ներկայացման վերնագիրը փոքրիկ Ռոբեր Լեպաժի փոստային հասցեն է: Այս ներկայացման գլխավոր դիտարժանությունը բնակելի այն շենքն է, որտեղ ապրել է նրա ընտանիքը: Թեև բեմադրությունը կրում է ինքնակենսագրական բնույթ, այն, այնուամենայնիվ, ինքն իր մասին հորինել է Լեպաժը:

«Ռոբերը խաղում է այս ներկայացումը, որը նրա հոր մասին է: Մեր հայրերը վարորդներ են: Ռոբերինը՝ տաքսու վարորդ էր, իսկ իմը՝ հացի մեքենայի վարորդ: Այս ներկայացումը բացարձակ ներթափանցող է: Ես կարծում եմ, որ նա համարձակ արարք է կատարել և իր վրայից հանել է իր մաշկը»,- իր տպավորությունն է կիսել մենաներկայացման մասին Ազգությունների թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Եվգենի Միրոնովը:

Հրաշքներով լի այս ներկայացման մեջ անձնականի կողքին մեծ տեղ են զբաղեցնում նաև սոցիալական հարցադրումները: Լեպաժն ասում է. «Աշխատում եմ գտնել հավասարակշռություն փոքրատառով պատմության և Մեծատառով պատմության միջև: Այստեղ ենթատեքստը կարևոր է: 1960-ական թվերը Կանադայում, ժամանակներ էին, երբ ֆրանսախոս քվեբեքցիները սկսեցին հայտարարել իրենց իրավունքների մասին անգլերեն խոսող բնակչության շրջանում: Մինչև այսօր էլ նրանց մեքենաների համարների տակ գրված է կարգախոս. «Ես հիշում եմ»: Սակայն պարադոքսն այն է, որ այսօր Քվեբեքցիներից ոչ մեկը չի հիշում այդ բառերի նշանակությունը»,- ասում է Լեպաժը և ավելացնում, որ իր հերոսը նույնպես չգիտի, թե ինչ են նշանակում այդ բառերը:
    Դիտվել է 889 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484>>հաջորդ