Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Թատրոնի համար փնտրում են գործելու նոր տարածքներ

08.09.2017


Սանկտ-Պետերբուրգում արդեն երրորդ տարին է, որ «Մատչելիության կետ» անունով թատերական փառատոնը, միաժամանակ փակում է հին և բացում է նոր թատերաշրջանը: Այն այս տարի մեկնարկել է հուլիսի վերջերին և եզրափակվել օգոստոսի սկզբներին : Այս երկու ամիսների միջև անցումային իրավիճակն արտացոլվում է ոչ միայն ժամանակի, այլև տարածության մեջ:

«Մատչելիության կետ» փառատոնը ներկայացնում է այնպիսի նախագծեր և ձևաչափեր, որոնք թատրոնի համար փնտրում են գործելու նոր տարածքներ: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «rg.ru»-ին:

Այս տարի փառատոնի սահմանները զգալիորեն ընդարձակվել էին: Միջոցառման տնօրեն Ֆիլիպ Վուլախը կարողացել էր այն ոչ միայն դարձնել միջազգայինի, այլև առաջարկել էր սեփական արտադրանքը:

Տարբեր երկրներից ու Ռուսաստանի քաղաքներից Սանկտ-Պետերբուրգ ժամանած խմբերը հայտնվում էին ամենատարբեր տեղերում՝ թանգարանում, Կոմպոզիտորների տանը, մշակույթի աշխատողների տանը, պետերբուրգյան բնակարաններում նաև՝ այնպիսի մի ակադեմիական բեմահարթակում, ինչպիսին է Ալեքսանդրինյան թատրոնի Փոքր բեմը: Նրանք ամենուր արարում էին ամենաանսովոր բաները՝ ողջ քաղաքը վերածելով մի մեծ թատերական տարածության:

Փառատոնի շրջանակներում ընդգրկվել էին երեք ծրագիր:

Առաջինը կրում էր «Հնարավորի զգացողությունը: Նվիրվում է հեղափոխության 100 ամյակին» վերնագիրը: Այն ստեղծվել է Գյոթեի ինստիտուտի համագործակցությամբ: Այս ծրագրի մասնակիցները տարբեր անկյուններից դիտարկել են հեղափոխության թեման: Նրանք պատմական իրադարձությունները վերականգնում էին ականատեսների վկայություններով, վերլուծում հեղափոխության կերպարը համաշխարհային մշակույթի մեջ, մտորում այդ ժամանակների արվեստագետների ճակատագրի մասին, համեմատում 20 և 21-րդ դարերի հասարակական երևույթները, նաև՝ հարց բարձրացնում, թե արդյո՞ք կարող է թատրոնը հեղափոխել մարդկանց գիտակցությունը:

Երկրորդ ծրագիրը հյուրախաղային էր: Այս ձևաչափին մասնակցում էին «Rimini Protokoll» լեգենդար խումբը, ֆինլանդական մեկ արթ-խումբ և Խաբարովսկի Պատանի հանդիսատեսի թատրոնը: Այս ծրագրի թեմատիկան ամփոփվել էր «մարդը և սոցիումը» հիմնախնդրի տարածքում:

Երրորդ ծրագիրը վերնագրված էր «Ուտոպիա» խոսուն բառով: Այստեղ թեման ներկայացվում էր «Մատչելիության կետ» փառատոնի ռեզիդենտ-ռեժիսորների բեմադրություններով:

Ավելացնենք, որ փառատոնի հանդիսատեսը ներկայացումների պասիվ դիտողի կարգավիճակում չէր հանդես գալիս: Այստեղ բազմաթիվ ներկայացումներ ենթադրում էին նրանց ընդարձակ մասնակցությունը ներկայացումներին: Օրինակ նրանք նույնպես կարող էին քայլել բեմադրության մեջ պատկերվող պատմական վայրով, կամ խաղալ ինչ-որ մի անսովոր սեղանի խաղ և, նույնիսկ փորձել ընդունել վայրի գայլի կերպար և այլն:
    Դիտվել է 855 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ