Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Խաղի մեջ մտնել ցանկացողներին բաժանվում են ականջակալներ

12.18.2017

Անսովոր ներկայացման ականատես ու մասնակից են դարձել Ռուսաստանի Նովոսիբիրսկ քաղաքի «Նովոսիբիրսկ գլավնի» («Նովոսիբիրսկ գլխավոր») երկաթուղային կայարանի ընդարձակ սպասասրահի ուղևորները: Այստեղ«Ծննդյան տոների» թատերական փառատոնի շրջանակներում ցուցադրվել է Բերթոլդ Բրեխթի «Փախստականների զրույցներ » ներկայացումը, որը ռուսական թատերական «Ոսկե դիմակ-2017» մրցույթի հաղթողի հավակնորդի իր կարգավիճակով ցուցադրվել է նաև երկրի տարբեր բնակավայրերում: Այդ մասին իր պաշտոնական ֆեյսբոքյան էջում տեղեկացնում է Նովոսիբիրսկի երիտասարդական ակադեմիական «Գլոբուս» թատրոնը:

Պետերբուրգյան այս բեմադրության վերնագիրը չվացուցակներ ընթերցող հաղորդավարուհին առօրյա ու սովորական միատոն ձայնով չի կարդում կայարանի սպասասրահի բարձր կամարների ներքո: Սա արդեն անսովորի հետ հանդիպելու առաջին լուրջ հայտանիշն է իրենց գնացքներին սպասող ուղևորների համար:

Անշուշտ անսովոր ներկայացման հանդիսատես դառնալու հնարավորությունից բոլոր ուղևորները չէ, որ օգտվում են: Շատերը, և հատկապես դասական ներկայացումների կողմնակիցները, հայտարարված մեկնարկից քիչ անց իրենց դուրս են տեսնում առաջարկվող բեմախաղից: Բայց իրենց գնացքին սպասող ուղևորներից շատերը հաճույքով են արձագանքում և մասնակցելու պատրաստակամություն ցուցաբերում:

«Ոչ մեկը չի պատրաստվում ուշադրություն գրավել ինչ-որ էֆեկտով կամ այլ բանով, ինչպես սովորական թատրոնում: Այստեղ գլխավորն այն է, թե դու ինչպիսի սրությամբ ես ընդունում այն, ինչը այս պահին կատարվում է քո շուրջը»,- մեկնաբանում է թատերական փառատոնի գեղարվեստական ղեկավար Ալեքսեյ Կրիկլիվին:

Այս անսովոր ներկայացման մեջ մտնելու ազդանշանը տալիս է փոքրիկ կարմիր դրոշը ձեռքին սրահում շրջող դերասանը: Առաջին 20 րոպեների ընթացքում ներկայացման գլխավոր հերոսը տեսադաշտից դուրս է: Ներկայացման մեջ է դիտարկվում սրահում գտնվող ամեն ինչ ու ամեն ոք, նաև ուղևորները, տոմսարկղերի աշխատակիցները, բոլորը:

Խաղի մեջ մտնել ցանկացողներին բաժանվում են ականջակալներ: Նրանց հասանելի են դառնում երկխոսությունները: Տպավորությունն այնպիսին է, որ դու ականջ ես դնում, կամ դիտում վավերագրական ֆիլմ: Ով մասնակից չէ խաղին, նրան մնում է միայն ենթադրություններ անելը:

Ներկայացումը տևում է մոտ երկու ժամ: Դերասանները առանց ընդմիջման երկխոսում են: Երբեմն միմյանց հետ, երբեմն՝ հանդիսատեսի: Խաղի մեջ ներքաշվողներից ոմանք միանում են հիացմունքով, մյուսները բարկանում են:

«Փախստականների զրույցներ»-ը Բրեխթը գրել է 1942թ.-ին, 2-րդ համաշխարհային պատերազմի ամենածանր շրջանում: Այն հրատապ է նաև այսօր՝ զինված հակամարտություններ, կենցաղային դժվարություններ, երեխաների հիմնախնդիրներ դպրոցներում ...

Պատուհանից դուրս բնապատկերը փոխվում է: Սակայն ժամանակի գնացքի մեջ մարդը կարծես անփոփոխ է մնում: Մենք, պարզապես, տեխափոխվում ենք՝ մի կայարանից մյուսը:
    Դիտվել է 901 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484>>հաջորդ