Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Երբ արտիստը դահլիճից հնչող ռեպլիկներին պատասխանում է իր հերոսին բնորոշ ձևով

03.13.2018

Մարտի 7-ին Ռուսաստանի Սամարա քաղաքի օպերայի և բալետի թատրոնում, հյուրախաղերի ժամանակ «Մի դարձիր օտար» ներկայացման գլխավոր դերակատար Միխայիլ Եֆրեմովի խոսքի վատ լսելիությունը մեծ աղմուկի պատճառ է դարձել: Այդ մասին արդեն մի քանի օր շարունակ գրում են ռուսական լրատվամիջոցները:

Դերասանի խոսքը չլսելու պատճառով հանդիսատեսները դահլիճից բղվել են և պահանջել, որ նա բարձր խոսի: Դրան ի պատասխան, Եֆրեմովը ուղղակի երկխոսություն է սկսել հանդիսատեսների հետ՝ իր խոսքում օգտագործելով նաև անթույլատրելի բառապաշար:

Սամարայի օպերայի և բալետի թատրոնի ղեկավարությունը Մոսկվայի «Սովրեմեննիկ» թատրոնի ղեկավարությունից պահանջել է համապատասխան գնահատական տալ հյուրախաղերի ժամանակ իր արտիստի դրսևորած վարքագծին:

«Իմ կարծիքով, գլխավոր սխալը դեռ լրիվ ոտքի չկանգնած նոր ներկայացումը հյուրախաղերի տանելն էր: «Մի դարձիր օտար» ներկայացման պրեմիերան կայացել է Մոսկվայում՝ այս տարվա հունվարին, այսինքն մեկուկես ամիս առաջ»,- գրել է իր մեկնաբանության մեջ «Սովրեմեննիկի» տնօրեն Իգոր Պոպովը և նշել, որ այդ ներկայացումը պահանջում է հանդիսատեսի լուրջ նախապատրաստություն, նախնական աշխատանք, որի ընթացքում պետք է բացատրվեր, թե ինչ բնույթի ներկայացում է նրանց սպասում: Թատրոնի տնօրենը կարծում է, որ, ըստ ամենայնի, այդ գործը չեն կատարել ոչ իրենց PR ծառայությունը, ոչ էլ հյուրընկալող կողմի համապատասխան աշխատակիցները:

Անգլիացի նոբելյան մրցանակակիր, դրամատուրգ Հարոլդ Փինթերի ստեղծագործության հիման վրա իրականացված բեմադրությունը «սև կատակերգություն» է: Այստեղ Միխայիլ Եֆրեմովը հանդես է գալիս ոչ համակրելի կերպարով, որը սուր և ծիծաղ առաջացնող խոսքի վարպետից հանդիսատեսի սպասելիքների շրջանակներից դուրս էր: Պոպովը նաև ընդգծել է, որ օպերային թատրոնի բեմը դրամատիկական ներկայացում ցուցադրելու լավագույն հարթակներից չէ: Պարզվել է, որ բեմում արտաբերված ձայնը ուժեղացնելու համար որոշ տեխնիկական լուծումների անհրաժեշտություն է եղել: Եվ որքան էլ մշակված ձայն և պրոֆեսիոնալ բարձր պատրաստվածությամբ արտիստները փորձել են բարձր խոսել, միևնույնն է, դահլիճում նրանց լավ չեն լսել: Դա հատկապես առավել զգալի է եղել, երբ դերասանները երկխոսել են ոչ թե դեմքով դեպի դահլիճ, այլ միզանսցենի համապատասխան դրվածքով՝ նայելով այլ ուղղությամբ:

Վատ լսելիությունն, անծանոթ և բարդ պիեսը և դերերի էքսցենտրիկ նկարագիրն, ի վերջո, հանդիսատեսի մեջ առաջացրել են դժգոհություն, որը նրանք արտահայտել են տարբեր ռեպլիկներ բացականչելով և բարձր խոսելու պահանջ-բղավոցներով: Ըստ «Սովրեմենիկի» տնօրենի հենց այդ հանգամանքներն էլ դերասան Միխայիլ Եֆրեմովին ստիպել են արձագանքել դահլիճին: Ընդ որում, ընդգծում է Պոպովը, արտիստը նրանց պատասխանել է ոչ թե իր անունից, այլ իր կերպարի՝ Մաքսի բնույթին համապատասխան ձևով: Իսկ այդ կերպարի բնույթը համակարանք չի առաջացնում:
    Դիտվել է 866 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ