Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Հանդիսատեսները չեն տեսնի Սուրբ սափորը, որից օգտվել է Հիսուսը

06.29.2018

Մյունխենում, Բավարիայի պետական օպերայում ռեժիսոր Պյեռ Աուդին բեմադրել է գերմանացի նշանավոր կոմպոզիտոր Ռիխարդ Վագների վերջին ստեղծագործությունը՝ «Պարսիֆալ» օպերան, որը կոմպոզիտորն ինքն անվանել է «բեմական հանդիսավոր առեխծված»: Այդ մասին «tvkultura.ru»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:

Մյունխենյան այս բեմադրության հեղինակներն, ի տարբերություն դասականի, իրենց ներկայացումն այլ կերպ են բնորոշում՝ անվանելով այն «Մահվան թեմայով մեդիտացիա»:

Վագները այս օպերայի լիբրետոն գրելիս հենվել է միջնադարյան պոեմների վրա: Իսկ Աուդիի բեմադրության մեջ հանդիսատեսները չեն տեսնի Սուրբ սափորը, որից օգտվել է Հիսուսը Խորհրդավոր ընթրիքի գիշերը, ոչ գեղարդը, որին տիրելու իրավունքի համար միմյանց հետ կռվում են հերոսները:

Բեմադրությունը ձևավորել է գերմանացի նկարիչ Գեորգ Բազելիցը: Նա կերպարներին տեղավորել է մութ և փակ տարածքում, որպեսզի հանդիսատեսներն առաջին հերթին կարողանան կենտրոնանալ երաժշտության վրա:

Պարսիֆալի դերում հանդես է գալիս դրամատիկական տենոր Յոնաս Քաուֆմանը:





Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
    Դիտվել է 13 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290>>հաջորդ