Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ապագայի թատրոնի ամբիոնի ստեղծման «խենթ» գաղափարը

09.06.2018

Ռուսաստանի թատերական արվեստի պետական ինստիտուտում մեկնարկել է «Ապագա թատրոնի լաբորատորիա» նախագիծը, որի նպատակն է ուսումնասիրել արվեստի ոլորտում ապագա զարգացումները և հանդիսատեսների հետաքրքրությունները: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «iz.ru»-ին:

«Մենք առայժմ կատարում ենք առաջին քայլերը, սակայն արդեն կարելի է խոսել նվազագույնը մեկ ուսումնասիրության արդյունքների մասին»,- ասել է նախագծի ղեկավար Գրիգորի Զասլավսկին՝ ընդգծելով, որ իրենք արդեն հաշվել են Ռուսաստանում գործող թատրոնների թիվը, որով լրջորեն որևէ մեկը չի զբաղվել՝ սկսած 1985թ.-ից:

Նրա ասելով հաճախ են խոսում, որ Ռուսաստանում կա 613 թատրոն, իսկ եթե դրանց գումարվեն նաև գերատեսչական ենթակայության կամ ճյուղային թատրոնները, ապա այդ թիվը կկազմի 665:

Զասլավսկին, սակայն, կատարում է նաև այնպիսի դիտարկում: Նա ասում է, որ հաշվարկների այդ շրջանակից դուրս էլ կան թատրոններ, որոնք իրենց ներդրումն ունեն ռուսական թատերական արվեստը ներկայացնելու գործում: Նա հիշատակում է, օրինակ, «Կալյադա թատրոնը», որը հաճախակի է հանդես գալիս արտասահմանցի թատերասերների առաջ, կամ «Կվարտետ «Ի» » թատրոնը, որի ներկայացումներից կամ ֆիլմերից մեջբերումները ռուսաստանցիների ամենօրյա կյանքի մասն են դարձել: Ըստ այդմ էլ՝ Զասլավսկին ընդգծում է, որ քիչ կամ շատ հայտնի այդպիսի թատերախմբերի թիվը իրենց երկրում գերազանցում է հազարը:

«Եթե չիմանանք, թե ընդհանրապես, որքան պետական և ոչ պետական թատրոն կա Ռուսաստանում, ուրեմն, մենք չենք կարող հոդաբաշխ խոսել խաղացանկի, ճաշակների մասին...»:

Նա նշում է, որ, բարեբախտաբար այդ նախագիծը մեկնարկել է և իրենք արդեն ինչ-որ բան կարող են անել:

Նախագիծը նաև նախատեսում է բարձրացնել միջազգային ասպարեզում Ռուսաստանի թատերական արվեստի պետական ինստիտուտի հեղինակությունը: Զասլավսկին նշում է, որ այսօր իրենց կրթօջախը, նաև Ռուսաստանի մյուս թատերական դպրոցները, չեն կարող խոսել միջազգային վարկանիշի մասին, քանի որ այդպիսին, պարզապես չունեն: Սակայն, անհրաժեշտ մակարդակ ձեռք բերելու համար պետք է տարիների աշխատանք: «Ինչ-որ նախագծեր և գործեր ակնհայտ և հասկանալի են, իսկ մյուսները պետք է փոքր-ինչ կամ «ոչ փոքր-ինչ» խենթ լինեն»,- նշել է նա և տեղեկացրել, որ այդպիսի «խենթ» նախագծերից է ինստիտուտում ապագայի թատրոնի ամբիոնի ստեղծման գաղափարը:

Այդ ամբիոնում նախատեսվում է պատրաստել մասնագետներ, իսկ քանի որ արդեն սկսել են ընդհանուր թատերական դաշտի ուսումնասիրությունը, ուրեմն, որոշել են ստեղծել նաև լաբորատորիա, որտեղ արդեն հրավիրվել են աշխատելու երկրում հայտնի սոցիոլոգ Օլեգ Իվանովը և թատերական գործի նորար Էդուարդ Բոյակովը:
    Դիտվել է 109 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431>>հաջորդ