Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Գլխիվայր կախված դիտում էր, թե ինչպես է նկարչուհին աշխատում

09.13.2019


«Կորեացի ժողովրդի ուտոպիան»: Այսպես է կոչվում Մոսկվայում, հայտնի քանդակագործ Զուրաբ Ծերեթելու արվեստների պատկերասրահում բացված կորեացի նկարչուհի Սո Հոն Իմի աշխատանքների ցուցահանդեսը, որն ստեղծագործում է «Մինհվա» կորական գեղարվեստական ուղղությամբ, անշուշտ, դա ներկայացնելով ժամանակակից զարգացման տիրույթում: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:

Այս գեղանկարչությունը արվում է հատուկ թղթի վրա: «Հենջի» կոչվող այդ թուղթը պատրաստում են միայն Ասիա աշխարհամասում աճող թաք անունով ծառի արմատներից: Այդ թուղթը պահպանվում է շատ երկար (ավելի քան հազար տարի): Դա նշանակում է, որ այս թղթի վրա արված նկարների կյանքի տևողությունն ավելի երկար է, քան մետաքսի վրայինները:

Սո Հոն Իմը «Մինհվա» ժանրով ստեղծագործում է ավելի քան 40 տարի: Որպես օրենք սյուժեն վերցվում է ազգային ֆոլկլորից: Թեման ներկայացվում է երգիծանքով, որն արտահայտում է նկարչի վերաբերմունքը կյանքի այս կամ այն առօրեկան կողմին:

Նկարչուհին ստեղծագործում է օրգանական ներկերով: Իր ներկապնակը նույնպես նա հարստացնում բնական նյութերով (ծխահարված ծխախոտ, ոսկի և այլն):

18-րդ դարից ծագումնաբանությունն սկսած «Մինհվա» ոճի նկարներին նախկինում վերագրվել է օջախը, տունը պահպանելու իմաստ: Այսօր այն արդեն ունի դեկորատիվ նշանակություն: Բայց ինչպես և առաջ, այնպես էլ այսօր, «Մինհվա» ոճի նկարները պահպանում են իրենց սյուժեի և անվանումների բանաստեղծականությունը: Օրինակ, «Ես տեսել եմ, թե ինչպես է ինձ գլխով անում երջանկությունը» կամ՝ «Առանց քեզ իմ ստվերը չի կարող լինել» և այլն:

Սո Հոն Իմը նկարել է մի անծանոթ կատվի, որը մտել էր նրա արվեստանոց և վերևից գլխիվայր կախված դիտում էր, թե ինչպես է նկարչուհին աշխատում: «Թիթեռներ, թռչուններ՝ հարմոնիայի, սիրո խորհրդանիշերը ես ցանկացա արտահայտել կենդանիների աչքերով, որոնք մեզ նայում են վերևից...»,-նշել է նա: Իսկ Ռուսաստանի գեղարվեստի ակադեմիայի փոխնախագահ Վիկտոր Կալինինը ավելացրել է, որ «Ժողովրդական գեղանկարչությունը շատ ազատ է, և ողջ ժողովրդի երազանքները, հույսերը զգացվում են այս աշխատանքներում: Նրանք ցանկանում են հանգիստ, երջանկություն, հարմոնիա, խաղաղություն: Ահա թե ինչու, սա սրտամոտ է բոլոր մարդկանց»:

Սո Հոն Իմը նաև ընդգծել է, որ իր ստեղծագործության վրա ազդեցություն է թողել հայրենի տանն անցկացրած մանկությունը, որը շրջապատված էր դեղձենիների ծաղկուն այգով: Նա իր ներշնչանքի գլխավոր աղբյուրը համարում է բնությունը:


Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:


    Մշակույթը նվիրյալի գործ է, իսկ մշակույթի նվաճումներին հանրությանը ծանոթացնելը քաղաքացիական պարտք: Թղթակցեք «Թագլուր» կայքին;

    Հեռ.: 099.31.74.60
    էլ. Փոստ: taglur@yahoo.com

    Դիտվել է 34 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325