Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ռիչարդ 3-րդը Երևանի ակադեմիական բեմահարթակին է

04.04.2014

Նրա ծնունդը և ֆիզիկական հրեշավոր թերությունները միայն սարսափ չէ որ հարուցեցին հարազատ մոր ու բոլոր տեսնողների մեջ: Նա նաև իրեն ընդդիմացող ցանկացածի կոկորդը կրծելու պատրաստ այն կերպարն է, ով մտքերով, տրամաբանությամբ և, անշուշտ, արտաքին նկարագրով, ահազանգում է խառնակ ժամանակների մոտալուտ լինելը: Եվ, որպես դրա ծանրակշիռ հիմնավորում, առաջ է մղվում գրեթե իմպրեսիոնիստական ներուժով օժտված հեղինակային փաստարկը՝ քիչ չէ կուզ ունի, նաև՝ ծնվել է ատամներով…

Այդ հանգամանքները, նաև մի ոտքը մյուսից կարճ լինելը նրա առջև ի սկզբանե փակում են երկրային կյանքի վայելքները ճաշակելու նվազագույն հնարավորությունն անգամ: Իսկ նա կենսասեր է և նրան խորթ չեն ցանկասիրական զգացումները: Բայց առավել շատ գերակայողը սեփական ցանկություններին հագուրդ տալու հնարավորություն ունենալու միջոցին՝ իշխանությանը տիրելն է: Մյուս կողմից՝ իշխանատենչության և ընչաքաղցության անհագ որկորը հասարակությանը բաժանել է թշնամական խմբավորումների: Պատահակա՞ն է արդյոք նրա ծնունդն այդ հանգամանքներում:

Այս հռետորական հարցին այդպես էլ շեքսպիրյան հանճարը հստակ չի պատասխանում, քանի որ պարզից էլ պարզ է, որ երկուսի պարագայում էլ հասունացման ընդերքային գործընթացները սկսվել են մարդկային մեղավոր հոգու և մտքի խորխորատներում՝ անհատականից վերածվելով հասարակական նորմերի կամ հակառակը՝ հասարակական աղճատված նորմերն արդեն խոր պալարներ են տարածել անհատի ներսում, ընդհուպ մինչև մայրական արգանդ, որտեղ ձևավորվում են պտղի հրեշավոր բովանդակությունը, ճակատագիրը և այդ արժեքային համակարգի հնարավոր լինելը հիմնավորող ֆիզիկական տվյալները:

Երևանում շեքսպիրյան «Ռիչարդ 3-րդն» է, իր մարդկային կյանքը մահվան ճարակ դարձրած մսաղացով:

Ապրիլի 3-ին կայացավ այս ողբերգության պրեմիերան՝ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի մեկնաբանությամբ: Ներկայացումը կարելի է բնորոշել որպես ակադեմիական մոտեցման փորձ մեծ անգլիացու հանճարեղ ստեղծագործության նկատմամբ:

Բեմադրության մեջ զգալի էր նաև միջնադարին բնորոշ պաթոսը, այդ պատմական ժամանակաշրջանի անգլիական արքունիկին հատուկ մարդկային վարքի ու բարոյականության նկարագիրը:

Ներկայացման մեջ որպես ռեժիսորական հետաքրքիր հնարք կարելի է դիտարկել նաև մեր օրերի երևանյան կյանքին բնորոշ այնպիսի բաղադրիչների կիրառումը ինչպիսիք են միտինգի հրավրող բարձրախոսը կամ երևանյան փողոցներից վերացված, բայց երևանցիների մտապատկերում պահպանվող և ժամանակի հուլովույթի պարբերականությունը նշող, իսկ բովանդակությունը ուղեսրահում խտացնող տրամվայը…

Բեմադրությունն իրականացրել է ռեժիսոր Արթուր Սահակյանը: Դերերում հանդես են գալիս ՀՀ վաստակավոր արտիստներ Տիգրան Ներսիսյանը, Ալբերտ Սաֆարյանը, Ջուլիետա Ստեփանյանը, Ռազմիկ Խոսրոևը, Գայանե Մկրտչյանը, Նելլի Խերանյանը և այլք:
    Դիտվել է 1030 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484>>հաջորդ