«Ղրիմ» օպերան ռուս-թուրքականից մինչև Մայդան07.11.2014
«Սանկտ-Պետերբուրգ օպերա» երաժշտական կամերային թատրոնը հինգաբթի օրը ներկայացրեց «Ղրիմ» վերնագրով իր նոր բեմադրությունը: Ներկայացման պրեմիերայի օրը պատահական չէր ընտրվել: Հուլիսի 10-ը Ռուսաստանում նշվում է, որպես Զինվորական փառքի և Պոլտավայի ճակատամարտում Պետրոս 1-ի զորքերի կողմից տարած պատմական մեծ հաղթանակի օր: Այդ մասին « INTERFAX»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Բեմադրության հիմքում ընկած է խորհրդային կոմպոզիտոր Մարինա Կովալի դեռևս Հայրենական Մեծ պատերազմի տարիներին ստեղծած «Սևաստոպոլ» օպերան, որը անդրադարձ է Հայրնիքին և ժողովրդի միասնությանը:
Նոր բեմադրությաունը, որը հեղինակները անվանում են հանրահավաք-օպերա, իր մեջ է ներառում ռուս-թուրքական պատերազմներից մինչև ժամանակակից ուկրաինական Մայդանի դեպքերը:
«Ղրիմի հարցում մեր դիրքորոշումը հստակ է և սկզբունքային: Մենք այն կպաշտպանենք և այն որևէ մեկին չենք տա», նշել է «Սանկտ-Պետերբուրգ օպերա»-ի գեղարվեստական ղեկավար Յուրի Ալեքսանդրովը:
Նշենք, որ սա բոլորովին նոր ներկայացում է և Կովալի օպերայից պահպանվել է միայն երաժշտությունը:
Ռեժիսորը նաև նշել է, որ իրենց ներկայացումը ինտերակտիվ է, մտահղացումը նույնպես նորույթ է և այն անվանվել է հանրահավաք-օպերա ժանրի բեմադրություն, որտեղ շատ տեսարաններում առաջացած հարցերին իր «այո» կամ «ոչ» պատասխաններով մասնակցում են նաև հանդիսատեսը:
Բեմադրության հիմքում ընկած է խորհրդային կոմպոզիտոր Մարինա Կովալի դեռևս Հայրենական Մեծ պատերազմի տարիներին ստեղծած «Սևաստոպոլ» օպերան, որը անդրադարձ է Հայրնիքին և ժողովրդի միասնությանը:
Նոր բեմադրությաունը, որը հեղինակները անվանում են հանրահավաք-օպերա, իր մեջ է ներառում ռուս-թուրքական պատերազմներից մինչև ժամանակակից ուկրաինական Մայդանի դեպքերը:
«Ղրիմի հարցում մեր դիրքորոշումը հստակ է և սկզբունքային: Մենք այն կպաշտպանենք և այն որևէ մեկին չենք տա», նշել է «Սանկտ-Պետերբուրգ օպերա»-ի գեղարվեստական ղեկավար Յուրի Ալեքսանդրովը:
Նշենք, որ սա բոլորովին նոր ներկայացում է և Կովալի օպերայից պահպանվել է միայն երաժշտությունը:
Ռեժիսորը նաև նշել է, որ իրենց ներկայացումը ինտերակտիվ է, մտահղացումը նույնպես նորույթ է և այն անվանվել է հանրահավաք-օպերա ժանրի բեմադրություն, որտեղ շատ տեսարաններում առաջացած հարցերին իր «այո» կամ «ոչ» պատասխաններով մասնակցում են նաև հանդիսատեսը: