«Մումի-տրոլը և երկնաքարը» լիարժեք դասական բալետ է02.19.2015
Ֆին պարուհի-խորեոգրաֆ Անանդա Կոնոնեն ներկայացում է բեմադրել իր հայրենակից Տուվե Յանսոնի հեքիաթների հիման վրա: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «fontanka.fi»-ին:
Նրա խոսքերով, այդ գաղափարի հեղինակը ազգային բալետի գեղարվեստական ղեկավար Քենեթ Գրեվեն է: «Անցյալ տարվա գարնանը նա ինձ հարցրեց, կարելի՞ է արդյոք բալետ բեմադրել տրոլների մասնակցությամբ: Ես այդ մասին մտածեցի ամառային ողջ արձակուրդիս ընթացքում և, վերադառնալով աշխատավայր, արդեն նախագիծն իրականացնելու համար ունեի կոնկրետ պատկերացում»,- ասել է Գրեվեն:
Նախ պետք էր որոշել, թե ո՞վ է կատարելու գլխավոր դերը: Որոշումը հուշեց Յանսոնի վաղ շրջանի արկածներով հարուստ հեքիաթներից մեկը՝ 1946 թ.-ին ստեղծած «Մումի-տրոլը և երկնաքարը»: Այս պատմության գլխավոր գործող անձինք Մումի-տրոլը, նրա ընկերը՝ Սնիֆֆ անունով երկարապոչ էակը, ամերիկյան փոքրիկ կապիկը, գլուխ տանող փիլիսոփա Օնդատորը ճանապարհորդում են տրոլների հովիտից դեպի բարձր լեռների վրա գտնվող աստղադիտարան և հակառակ ուղղությամբ՝ փորձելով պարզել, թե երկրի կյանքին արդյոք չի՞ սպառնում նրա վրա սուրացող սարսափելի երկնաքարը, որը ճանապարհին հանդիպում է կոկորդիլոսների և այլ սարսափելի կենդանիների:
«Մումի-տրոլին ուղեկցողների բազմազանությունը հնարավորություն է տալիս ստեղծել մասսայական բալետ»,- ասում է Անանդան և ավելացնում, որ չնայած անսովոր թեմայի ընտրությանը «Մումի-տրոլը և երկնաքարը» լիարժեք դասական բալետ է:
Բալետի երաժշըությունը գրել է կինոսցենարների և հեռուստածրագրերի ֆինլանդիայում հայտնի հեղինակ Պանու Աալտիոն:
Ֆին պարուհի-խորեոգրաֆ Անանդա Կոնոնեն ներկայացում է բեմադրել իր հայրենակից Տուվե Յանսոնի հեքիաթների հիման վրա: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «fontanka.fi»-ին:
Նրա խոսքերով, այդ գաղափարի հեղինակը ազգային բալետի գեղարվեստական ղեկավար Քենեթ Գրեվեն է: «Անցյալ տարվա գարնանը նա ինձ հարցրեց, կարելի՞ է արդյոք բալետ բեմադրել տրոլների մասնակցությամբ: Ես այդ մասին մտածեցի ամառային ողջ արձակուրդիս ընթացքում և, վերադառնալով աշխատավայր, արդեն նախագիծն իրականացնելու համար ունեի կոնկրետ պատկերացում»,- ասել է Գրեվեն:
Նախ պետք էր որոշել, թե ո՞վ է կատարելու գլխավոր դերը: Որոշումը հուշեց Յանսոնի վաղ շրջանի արկածներով հարուստ հեքիաթներից մեկը՝ 1946 թ.-ին ստեղծած «Մումի-տրոլը և երկնաքարը»: Այս պատմության գլխավոր գործող անձինք Մումի-տրոլը, նրա ընկերը՝ Սնիֆֆ անունով երկարապոչ էակը, ամերիկյան փոքրիկ կապիկը, գլուխ տանող փիլիսոփա Օնդատորը ճանապարհորդում են տրոլների հովիտից դեպի բարձր լեռների վրա գտնվող աստղադիտարան և հակառակ ուղղությամբ՝ փորձելով պարզել, թե երկրի կյանքին արդյոք չի՞ սպառնում նրա վրա սուրացող սարսափելի երկնաքարը, որը ճանապարհին հանդիպում է կոկորդիլոսների և այլ սարսափելի կենդանիների:
«Մումի-տրոլին ուղեկցողների բազմազանությունը հնարավորություն է տալիս ստեղծել մասսայական բալետ»,- ասում է Անանդան և ավելացնում, որ չնայած անսովոր թեմայի ընտրությանը «Մումի-տրոլը և երկնաքարը» լիարժեք դասական բալետ է:
Բալետի երաժշըությունը գրել է կինոսցենարների և հեռուստածրագրերի ֆինլանդիայում հայտնի հեղինակ Պանու Աալտիոն: