Մահմեդական և եվրոպական մշակույթների պարային սինթեզ-թատրոնը վերաբաժանում է աշխարհը10.09.2013
Բելգիական «Eastman» ընկերությունը Մոսկվայում մեկնարկելիք «Տարածք» միջազգային 8-րդ թատերական փառատոնի շրջանակներում իր ծրագիրը կսկսի ժամանակակից մարդու հոգեմտավոր և պլաստիկ ձևափոխությունների մասին պատմող «Play» ներկայացմամբ:
Բելգիացի պարող և պարուսույց Սիդի Լարբի Շերկաուիի պատմությունը մահմեդական մշակույթի շռայլությունների և եվրոպական քաղաքակրթական գանձարանի ևս մեկ հաջողված սինթեզ է: Մարոկոյից տարագրվածի որդին, Շերկաուին, դեռ մեդրեսեում սովորելու ժամանակ շատ է նկարել և պատճենահանել ֆլամանդական գեղանկարիչների աշխատանքներից:
16 տարեկան հասակում, ինչպես շատ պատանիներ, նա ևս գնացել է փողոց` պայքարելու այդ տարիքին բնորոշ հորմոնալ ակտիվության դեմ: Հենց այնտեղ էլ սկսել է պարել հիպ-հոպ: Ի վերջո, այդ ամենի արդյունքում, նա հայտնվեց վարիետեյում, ապա նաև հեռուստատեսությունում:
Շերկաուին ավարտել է Բրյուսելի Աննա Թերեզա Քեերսմաքերի «P.A.R.T.S.» դպրոցը, որտեղ ձգտում են ուսում ստանալ բոլոր նրանք, ովքր համակված են մարմնի և շարժման ընկալման աշխարհը վերաբաժանելու գաղափարով:
Շերկաուիի պարը հետաքրքիր է, քանի որ նա ձգտում է հասկանալ և հասկացնել կատարվող պարի բուն իմաստը, էությունը: Նա չի ներկայացնում միայն փորձերի ժամանակ տքնաջանորեն մշակվածը, այլ նաև այն ինչը ինքը «հասկանում» է տվյալ պահի ընթացքում` հաճախ նաև շատ չմտահոգվելով արտաքին տպավորությունների վրա:
Նա հավատում է հանդիսատեսին, ով ընդունակ է տեսնել և գնահատել իր հոգեբանական և ֆիզիկական ջանքերի գեղեցկությունը: Եվ դա պարից հաճախ խլում է դիտարժանությունը և նրա պարի «անընդունակությունը» թվում է չափազանց մտածված, հաղորդում է «teatral-online.ru»-ն:
Շերկաուին իր խաղը իրականացնում է ծագումով հնդիկ, «Քուչիփուդի» հնդկական պարի գիտակ Շանթալա Շիվալինգափփայի հետ: Ասես փղոսկրից կերտված հնդկուհու հետ Շերկաուին խաղում է ամեն ինչ` շախմատ, տիկնիկներ, որոնց մաշկը պարողների հակադիր գույնի են: Հաճախ նրանք փոխում են իրենց սեռը, օրինակ Լարբին պատկերում է Քրիշնայի տիկնոջը` Ռուքմինիին և «ամուսնուն»` դիմակով հանդես եկող Շանթալային հրավիրում է իր մահիճ; Այս երկու աստղերը ներկայացման ընթացքուում բանվորների հետ հավասար բեմն ազատում են հարթակներից, որոնց վրա քիչ առաջ նստած էին երաժիշտները:
Ավելացնենք, որ «Քուչիփուդի» հնդկական պարի աստղ Շանթալա Շիվալինգափփան մեծացել է Փարիզում:
Բելգիացի պարող և պարուսույց Սիդի Լարբի Շերկաուիի պատմությունը մահմեդական մշակույթի շռայլությունների և եվրոպական քաղաքակրթական գանձարանի ևս մեկ հաջողված սինթեզ է: Մարոկոյից տարագրվածի որդին, Շերկաուին, դեռ մեդրեսեում սովորելու ժամանակ շատ է նկարել և պատճենահանել ֆլամանդական գեղանկարիչների աշխատանքներից:
16 տարեկան հասակում, ինչպես շատ պատանիներ, նա ևս գնացել է փողոց` պայքարելու այդ տարիքին բնորոշ հորմոնալ ակտիվության դեմ: Հենց այնտեղ էլ սկսել է պարել հիպ-հոպ: Ի վերջո, այդ ամենի արդյունքում, նա հայտնվեց վարիետեյում, ապա նաև հեռուստատեսությունում:
Շերկաուին ավարտել է Բրյուսելի Աննա Թերեզա Քեերսմաքերի «P.A.R.T.S.» դպրոցը, որտեղ ձգտում են ուսում ստանալ բոլոր նրանք, ովքր համակված են մարմնի և շարժման ընկալման աշխարհը վերաբաժանելու գաղափարով:
Շերկաուիի պարը հետաքրքիր է, քանի որ նա ձգտում է հասկանալ և հասկացնել կատարվող պարի բուն իմաստը, էությունը: Նա չի ներկայացնում միայն փորձերի ժամանակ տքնաջանորեն մշակվածը, այլ նաև այն ինչը ինքը «հասկանում» է տվյալ պահի ընթացքում` հաճախ նաև շատ չմտահոգվելով արտաքին տպավորությունների վրա:
Նա հավատում է հանդիսատեսին, ով ընդունակ է տեսնել և գնահատել իր հոգեբանական և ֆիզիկական ջանքերի գեղեցկությունը: Եվ դա պարից հաճախ խլում է դիտարժանությունը և նրա պարի «անընդունակությունը» թվում է չափազանց մտածված, հաղորդում է «teatral-online.ru»-ն:
Շերկաուին իր խաղը իրականացնում է ծագումով հնդիկ, «Քուչիփուդի» հնդկական պարի գիտակ Շանթալա Շիվալինգափփայի հետ: Ասես փղոսկրից կերտված հնդկուհու հետ Շերկաուին խաղում է ամեն ինչ` շախմատ, տիկնիկներ, որոնց մաշկը պարողների հակադիր գույնի են: Հաճախ նրանք փոխում են իրենց սեռը, օրինակ Լարբին պատկերում է Քրիշնայի տիկնոջը` Ռուքմինիին և «ամուսնուն»` դիմակով հանդես եկող Շանթալային հրավիրում է իր մահիճ; Այս երկու աստղերը ներկայացման ընթացքուում բանվորների հետ հավասար բեմն ազատում են հարթակներից, որոնց վրա քիչ առաջ նստած էին երաժիշտները:
Ավելացնենք, որ «Քուչիփուդի» հնդկական պարի աստղ Շանթալա Շիվալինգափփան մեծացել է Փարիզում: