Զինվորի պատմությունը վերածվել է ռոք-օպերայի11.14.2013
Գերմանիայի Համբուրգ քաղաքի «Թալիա» թատրոնի ռեժիսոր Լյուկ Պերսևալը աշնանային Մոսկվայում ռուսաստանցի հանդիսատեսներին է ներկայացնում գերմանացի դրամատուրգ Վոլվգանգ Բորխերտի «Այնտեղ՝ դռան ետևում» պիեսի բեմադրությունը: Սա պատմություն է գերմանացի զինվորի մասին, ում չի լքում մեղքի զգացողությունը, ում տանջում են պատերազմական դաշտերից ծնունդ առնող հարցերն և անվերջանալի ցավը: Պիեսը համարվում է 20-րդ դարի գերմանական դրամայի ոսկե ֆոնդի նմուշ,- հաղորդում է «tvkultura.ru»-ն:
Հաղորդագրությունը նշում է, որ բեմադրության բոլոր մասնակիցները զինվորի պատմությունը իրենց անձնականին այնքան մոտ են ընկալում, որ այն տեսագրել կամ նկարահանել ռեժիսորը խստիվ արգելել է:
«Իմ մայրը պատերազմի արհավիրքի ականատեսն է դարձել, երբ 6 տարեկան էր: Այժմ նա 82 է և մինչև այսօր տառապում է հիշողություններից: Պատերազմը հսկայական ազդեցություն է թողել իմ և իմ երեխաների վրա: Գերմանիայում բազմաթիվ ընտանիքներ են այդպիսի հիշողություններով ապրում: Մարդիկ մեծ պահանջ ունեն ստանալ պատասխանը, թե ինչու՞ դա եղավ: Նրանք ցանկանում են այդ ամենը հասկանալ զգացմունքայինի մակարդակում և … ներել: Ես վստահ եմ, որ միայն ներելով է հնարավոր մոռանալ: Եվ անհրաժեշտ է, որ այսօրվա երիտասարդությունը իմանա, թե այդ ինչ է, երբ մարդկանց սպանում են և ինչպիսի տառապանք կա այդ ամենի մեջ: Այդ իսկ պատճառով, մենք զիվորի պատմությունը վերածել ենք ինչ-որ ռոք-օպերայի, ավելի ճիշտ ռոք-համերգի: Որպեսզի այն հասկանալի լինի այսօրվա երիտասարդներին»,- բացատրել է թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Լյուկ Պերսևալը:
Ծագումով բելգիացի ռեժիսորի այս բեմադրությունը ներկայացվել է 5 միջազգային փառատոներում: Գլխավոր դերակատարներն են ռոք-աստղ Ֆելիքս Քնոպան և թատրոնի առաջատար դերասանուհի Բարբարա Նյուսեն:
Ներկայացումը յուրահատուկ է նաև այն տեսանկյունից, որ այստեղ հայտնի դերասանների հետ կողք-կողքի հանդես են գալիս սահմանափակ ընդունակություններով մարդիկ: Ներկայացումներին մասնակցելը այս մարդկանց համար յուրահատուկ թերապիայի նշանակություն ունի և Պերսևալը նրանց մեծ հաճույքով է տեղ տալիս իր ներկայացումներում: Բավական է նշել, որ սահմանափակ ընդունակություններով այդ մարդիկ ներկա են եղել և հիմա էլ զբաղված են, ընդհանուր առմամբ, թատրոնի 50 բեմադրություններում:
Հիշեցնենք, որ 2012թ.-ին «Ստանիսլավսկու թատերաշրջան» փառատոնի շրջանակներում Համբուրգի «Թալիա» թատրոնը Պերսևալի գլխավորությամբ Մոսկվացի հանդիսատեսներին էր ներկայացրել «Օթելլոն»:
Հաղորդագրությունը նշում է, որ բեմադրության բոլոր մասնակիցները զինվորի պատմությունը իրենց անձնականին այնքան մոտ են ընկալում, որ այն տեսագրել կամ նկարահանել ռեժիսորը խստիվ արգելել է:
«Իմ մայրը պատերազմի արհավիրքի ականատեսն է դարձել, երբ 6 տարեկան էր: Այժմ նա 82 է և մինչև այսօր տառապում է հիշողություններից: Պատերազմը հսկայական ազդեցություն է թողել իմ և իմ երեխաների վրա: Գերմանիայում բազմաթիվ ընտանիքներ են այդպիսի հիշողություններով ապրում: Մարդիկ մեծ պահանջ ունեն ստանալ պատասխանը, թե ինչու՞ դա եղավ: Նրանք ցանկանում են այդ ամենը հասկանալ զգացմունքայինի մակարդակում և … ներել: Ես վստահ եմ, որ միայն ներելով է հնարավոր մոռանալ: Եվ անհրաժեշտ է, որ այսօրվա երիտասարդությունը իմանա, թե այդ ինչ է, երբ մարդկանց սպանում են և ինչպիսի տառապանք կա այդ ամենի մեջ: Այդ իսկ պատճառով, մենք զիվորի պատմությունը վերածել ենք ինչ-որ ռոք-օպերայի, ավելի ճիշտ ռոք-համերգի: Որպեսզի այն հասկանալի լինի այսօրվա երիտասարդներին»,- բացատրել է թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Լյուկ Պերսևալը:
Ծագումով բելգիացի ռեժիսորի այս բեմադրությունը ներկայացվել է 5 միջազգային փառատոներում: Գլխավոր դերակատարներն են ռոք-աստղ Ֆելիքս Քնոպան և թատրոնի առաջատար դերասանուհի Բարբարա Նյուսեն:
Ներկայացումը յուրահատուկ է նաև այն տեսանկյունից, որ այստեղ հայտնի դերասանների հետ կողք-կողքի հանդես են գալիս սահմանափակ ընդունակություններով մարդիկ: Ներկայացումներին մասնակցելը այս մարդկանց համար յուրահատուկ թերապիայի նշանակություն ունի և Պերսևալը նրանց մեծ հաճույքով է տեղ տալիս իր ներկայացումներում: Բավական է նշել, որ սահմանափակ ընդունակություններով այդ մարդիկ ներկա են եղել և հիմա էլ զբաղված են, ընդհանուր առմամբ, թատրոնի 50 բեմադրություններում:
Հիշեցնենք, որ 2012թ.-ին «Ստանիսլավսկու թատերաշրջան» փառատոնի շրջանակներում Համբուրգի «Թալիա» թատրոնը Պերսևալի գլխավորությամբ Մոսկվացի հանդիսատեսներին էր ներկայացրել «Օթելլոն»: