Քրիստոս ծնավ և հայտնեցավ, մեզ և ձեզ մեծ ավետիս, օրհնյալ է հայտնությունը Քրիստոսի01.06.2014
Հունվարի 6-ին Հայ Առաքելական եկեղեցին նշում է Հիսուս Քրիստոսի Սուրբ ծննդյան օրը։ Կաթոլիկ եկեղեցին այդ տոնը նշում է դեկտեմբերի 25-ին։
Մինչև 4-րդ դարն այս մեծ ավետիսի ժամկետը նույնականական էր աշխարհի բոլոր քրիստոնյաների համար:
Սակայն քրիստոնեությունը պաշտոնական կրոն հռչակելուց հետո արևմուտքի հոգևոր կենտրոն Հռոմում, ըստ բազմաստվածության տոնացույցի, դեռ շարունակվում էին դեկտեմբերի 25-ին հեթանոսական ավանդույթներով նշել արևի տոնը, որն ինքնին բացասական ներգործություն էր թոողնում քրիստոնեկան հավատի ամրապնդման գործընթացի վրա:
Արևի պաշտամունքին նվիրված տոնը և հեթանոսական ավանդույթները խափանելու համար 336թ-ին հռոմեական եկեղեցին դեկտեմբերի 25-ը պաշտոնապես հռչակեց Հիսուս Քրիստոսի ծննդյան օր։
Դրանից հետո Ասորիքում և գրեթե ողջ արևելքում Քրիստոսի Ծննդյան տոնի օրը փոխադրվեց դեկտեմբերի 25-ին, իսկ հունվարի 6-ը մնաց որպես Տիրոջ Աստվածահայտնության և Մկրտության օր։
Հնագույն ավանդության և ավետարանական հաշվարկներին հավատարիմ է մնացել միայն Հայ Առաքելական Սուրբ եկեղեցին:
Տոնի նախօրեին՝ Հունվարի 5-ի երեկոյան Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում և Առաքելական բոլոր եկեղեցիներում Ճրագալույցի Պատարագի ավարտին կատարվում է նախատոնակ և հնչում Փրկչի Ծննդյան ավետիսը. «Քրիստոս ծնավ և հայտնեցավ, մեզ և ձեզ մեծ ավետիս, օրհնյալ է հայտնությունը Քրիստոսի»:

Հունվարի 6-ին Հայ Առաքելական եկեղեցին նշում է Հիսուս Քրիստոսի Սուրբ ծննդյան օրը։ Կաթոլիկ եկեղեցին այդ տոնը նշում է դեկտեմբերի 25-ին։
Մինչև 4-րդ դարն այս մեծ ավետիսի ժամկետը նույնականական էր աշխարհի բոլոր քրիստոնյաների համար:
Սակայն քրիստոնեությունը պաշտոնական կրոն հռչակելուց հետո արևմուտքի հոգևոր կենտրոն Հռոմում, ըստ բազմաստվածության տոնացույցի, դեռ շարունակվում էին դեկտեմբերի 25-ին հեթանոսական ավանդույթներով նշել արևի տոնը, որն ինքնին բացասական ներգործություն էր թոողնում քրիստոնեկան հավատի ամրապնդման գործընթացի վրա:
Արևի պաշտամունքին նվիրված տոնը և հեթանոսական ավանդույթները խափանելու համար 336թ-ին հռոմեական եկեղեցին դեկտեմբերի 25-ը պաշտոնապես հռչակեց Հիսուս Քրիստոսի ծննդյան օր։
Դրանից հետո Ասորիքում և գրեթե ողջ արևելքում Քրիստոսի Ծննդյան տոնի օրը փոխադրվեց դեկտեմբերի 25-ին, իսկ հունվարի 6-ը մնաց որպես Տիրոջ Աստվածահայտնության և Մկրտության օր։
Հնագույն ավանդության և ավետարանական հաշվարկներին հավատարիմ է մնացել միայն Հայ Առաքելական Սուրբ եկեղեցին:
Տոնի նախօրեին՝ Հունվարի 5-ի երեկոյան Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում և Առաքելական բոլոր եկեղեցիներում Ճրագալույցի Պատարագի ավարտին կատարվում է նախատոնակ և հնչում Փրկչի Ծննդյան ավետիսը. «Քրիստոս ծնավ և հայտնեցավ, մեզ և ձեզ մեծ ավետիս, օրհնյալ է հայտնությունը Քրիստոսի»: