Կաստելլուչչիի կազմակերպած գործողությունն այստեղ է, և այն էական է06.06.2023
«Մարդ էակների մարդկայնորեն օգտագործում»։ Սա իտալացի հայտնի ռեժիսոր Ռոմեո Կաստելլուչչիի Ռուսաստանում պատրաստած միակ բեմադրության վերնագիրն է։ Նա հայտնի է իր հզոր, միաժամանակ վախեցնող նախագծերով, որոնցում միշտ տեսանելի է, որ դրանք ստեղծված են փիլիսոփայի, հետազորողի և արվեստագետի կողմից։ Այդ մասին « teatral-online.ru»֊ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»֊ը։
Կաստելլուչչիի աշխարհը անդունդի աշխարհ է, որը բացվում է ժամանակակից մարդու որքերի տակ։ Բայց, դրա հետ մեկտեղ, մարդը միաձույլ է տիեզերական բարուն և չարին, ճշմարտության որոնմանը և ապոկալիպսիսի հանդիման հենարանին։
Կաստելլուչչիի «ռուսաստանայան» բեմադրությունը կայացել է 2015թ․֊ին, Մոսկվայի «Ստանիսլավսկի Էլեկտրաթատրոնում»: Սակայն այն հազվադեպ է ցուցադրվում, քանի որ կան բարդություններ բեմադրության հարդարանքը մոնտաժելու, և բեմական տարածքի մեջ նաև ճեմասրահը ընդգրկելու պատճառով։
Ի դեպ, ճեմասրահում է տեղի ունենում բեմադրության առաջին գործողության առաջին մասը։ Հանդիսատեսների (ճիշտ կլինի ասել ներկայացման մասնակիցների) թիվը սահմանափակված է մինչև հարյուրի։ Բոլորը միասին հիշեցնում են հսկայական շրջանի դանդաղ շարժի հետ շարժվող արարողակարգ։
Շրջանի վրա գրված են Ջեներալիսսիմոյի արհեստական լեզվի առանձին բառեր և տառեր, ամմիակի հոտի հետ (հանդիսատեսները հատուկ զգուշացնում են այդ կարճ յուրահատկության մասին, բայց մենք արդեն բոլորս վարժեցված ենք դիմակներ օգտագործելուն), վերջում կոկորդային երգ, որը անվերջ է ինչպես ցանկացած ներկա․․․ Կաստելլուչչիի կազմակերպած պերֆորմատիվ գործողությունը կարելի է վերապրել որպես տպավորություն, կամ կարելի մանրամասն ուսումնասիրել ենթատեքստը՝ այն այստեղ է, և այն էական է։
«Մարդ էակների մարդկայնորեն օգտագործում»֊ը հիմնված է Հիսուսի կողմից Ղազարոսին վերակենդանացնելու աստվածաշնչյան սյուժեի վրա։ Ամմիակի հոտը պետք է հիշեցնի մարմնի ժամանակավորության մասին։ Լեզուն, որով հաղորդակցվում են այս բեմադրության մեջ, աստիճաբար նվազում է և, ի վերջո, հասնում մի քանի բառի։
«Ընդհանուր լեզվաբանության կուրս»։ Սա աշխարհի համընդհանուր բնույթն ուսումնասիրելու Կասելլուչչիի ձգտման կոդավորած ենթավերնագիրն է։ Որպեսզի դա անի, նա իրեն դաշնակից է ընտրում թատրոնը, ինստալացիան, մաթեմատիկական բանաձևը և աստվածաշնչյան պատումը։ Իսկ հանդիսատեսը դառնում է այդ ամենի համահեղինակը․․․
«Մարդ էակների մարդկայնորեն օգտագործում»։ Սա իտալացի հայտնի ռեժիսոր Ռոմեո Կաստելլուչչիի Ռուսաստանում պատրաստած միակ բեմադրության վերնագիրն է։ Նա հայտնի է իր հզոր, միաժամանակ վախեցնող նախագծերով, որոնցում միշտ տեսանելի է, որ դրանք ստեղծված են փիլիսոփայի, հետազորողի և արվեստագետի կողմից։ Այդ մասին « teatral-online.ru»֊ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»֊ը։
Կաստելլուչչիի աշխարհը անդունդի աշխարհ է, որը բացվում է ժամանակակից մարդու որքերի տակ։ Բայց, դրա հետ մեկտեղ, մարդը միաձույլ է տիեզերական բարուն և չարին, ճշմարտության որոնմանը և ապոկալիպսիսի հանդիման հենարանին։
Կաստելլուչչիի «ռուսաստանայան» բեմադրությունը կայացել է 2015թ․֊ին, Մոսկվայի «Ստանիսլավսկի Էլեկտրաթատրոնում»: Սակայն այն հազվադեպ է ցուցադրվում, քանի որ կան բարդություններ բեմադրության հարդարանքը մոնտաժելու, և բեմական տարածքի մեջ նաև ճեմասրահը ընդգրկելու պատճառով։
Ի դեպ, ճեմասրահում է տեղի ունենում բեմադրության առաջին գործողության առաջին մասը։ Հանդիսատեսների (ճիշտ կլինի ասել ներկայացման մասնակիցների) թիվը սահմանափակված է մինչև հարյուրի։ Բոլորը միասին հիշեցնում են հսկայական շրջանի դանդաղ շարժի հետ շարժվող արարողակարգ։
Շրջանի վրա գրված են Ջեներալիսսիմոյի արհեստական լեզվի առանձին բառեր և տառեր, ամմիակի հոտի հետ (հանդիսատեսները հատուկ զգուշացնում են այդ կարճ յուրահատկության մասին, բայց մենք արդեն բոլորս վարժեցված ենք դիմակներ օգտագործելուն), վերջում կոկորդային երգ, որը անվերջ է ինչպես ցանկացած ներկա․․․ Կաստելլուչչիի կազմակերպած պերֆորմատիվ գործողությունը կարելի է վերապրել որպես տպավորություն, կամ կարելի մանրամասն ուսումնասիրել ենթատեքստը՝ այն այստեղ է, և այն էական է։
«Մարդ էակների մարդկայնորեն օգտագործում»֊ը հիմնված է Հիսուսի կողմից Ղազարոսին վերակենդանացնելու աստվածաշնչյան սյուժեի վրա։ Ամմիակի հոտը պետք է հիշեցնի մարմնի ժամանակավորության մասին։ Լեզուն, որով հաղորդակցվում են այս բեմադրության մեջ, աստիճաբար նվազում է և, ի վերջո, հասնում մի քանի բառի։
«Ընդհանուր լեզվաբանության կուրս»։ Սա աշխարհի համընդհանուր բնույթն ուսումնասիրելու Կասելլուչչիի ձգտման կոդավորած ենթավերնագիրն է։ Որպեսզի դա անի, նա իրեն դաշնակից է ընտրում թատրոնը, ինստալացիան, մաթեմատիկական բանաձևը և աստվածաշնչյան պատումը։ Իսկ հանդիսատեսը դառնում է այդ ամենի համահեղինակը․․․