Ռեժիսորը ցանկանում է իր յուրաքանչյուր կինոնկարը զարդարել հուշարձանով 03.07.2019
Ժամանակակից կինոյի երդվյալ ավանգարդիստ, դանիացի հայտնի կինոռեժիսոր Լարս ֆոն Թրիերը օրերս հանրությանը ներկայացել է որպես գեղանկարիչ: Այս ձևաչափում նա իր ցուցահանդեսը, որն ունի «Մելանխոլիա: Ադամանդ» խորագիրը, բացել է Բելգիայի Անթվերպեն քաղաքի ժամանակակից արվեստի թանգարանում: Այդ մասին «theartnewspaper.ru»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Սա մի համառոտ և հետաքրքիր նախագիծ է, որտեղ ցուցափեղկում ներկայացված է իսկական ադամանդ և դրա վիրտուալ պատկերը:
Այս նախագիծը նա իրականացրել է պրոդյուսեր Լեոնիդ Օգարևի համագործակցությամբ, որի հետ Թրիերը Մոսկվայում ստեղծեց ադամանդի վիրտուալ պատկեր:
Անթվերպենի թանգարանում կարծում են, որ դա իրական ժամանակի մեջ մանիպուլացիայով ներկայացված ադամանդի աճի մոդելը ինչ-որ նոր բան է ժամանակակից արվեստում: Սրա շնորհիվ ցանկացած այցելու քարը կարող է տեսնել, որպես մութ տարածության մեջ պտտվող մոլորակների մեռած կցորդում՝ արտապատկերված «Մելանխոլիա» ֆիլմի առավել հավանական ֆինալի իրադրության մեջ:
Ինքը՝ Լարս ֆոն Թրիերը իր գաղափարը ներկայացնում է հետևյալ խոսքերով. « Ես նկարահանել եմ 13 գեղարվեստական ֆիլմ, և ինձ երբեք չի լքել այն զգացողությունը, որ դրանցում ինչ-որ մի բան պակաս է: Ես մնում էի չբավարարված, քանի որ ֆիլմը շատ փխրուն միջոց է իմաստը փոխանցելու համար: Եվ հանկարծ գալիս է պայծառացում. Ինձ հարկավոր է իմ յուրաքանչյուր կինոնկարը զարդարել հուշարձանով՝ պատրաստված ադամանդից: Այդ ժամանակ դրանք (ֆիլմերը-խմբ.) կդառնան անխորտակ: Իմ նպատակը հատում է ոսկերչական արդյունաբերության ճանապարհը: Ես ձգտում եմ ստեղծել ինչ-որ մի յուրահատուկ բան»:
Պրոդյուսեր Լեոնիդ Օգարևը նշում է, որ նախագիծը հետաքրքիր է այնքանով, որ այստեղ միմյանց են բախվում երկու նյութ՝ մոլորակի վրա ամենահինը՝ ադամանդը և ամենանորը՝ վիրտուալ իրականությունը: «Մենք դեռ չգիտենք, թե այն ինչպես է զարգանալու: Եվ ահա մենք տեսնում ենք նրանց բախումը: Ինձ թվում է, որ սա շատ հետաքրքիր խնդիր է արվեստագետի համար»,- ավելացնում է Օգարևը:
Այս նախագիծը ներկայացնելու վայրի ընտրությունը պատահական չէ: Բելգիական Անթվերպենը հայտնի է որպես ադամանդի համաշխարհային առևտրի կենտրոն:

Սա մի համառոտ և հետաքրքիր նախագիծ է, որտեղ ցուցափեղկում ներկայացված է իսկական ադամանդ և դրա վիրտուալ պատկերը:
Այս նախագիծը նա իրականացրել է պրոդյուսեր Լեոնիդ Օգարևի համագործակցությամբ, որի հետ Թրիերը Մոսկվայում ստեղծեց ադամանդի վիրտուալ պատկեր:
Անթվերպենի թանգարանում կարծում են, որ դա իրական ժամանակի մեջ մանիպուլացիայով ներկայացված ադամանդի աճի մոդելը ինչ-որ նոր բան է ժամանակակից արվեստում: Սրա շնորհիվ ցանկացած այցելու քարը կարող է տեսնել, որպես մութ տարածության մեջ պտտվող մոլորակների մեռած կցորդում՝ արտապատկերված «Մելանխոլիա» ֆիլմի առավել հավանական ֆինալի իրադրության մեջ:
Ինքը՝ Լարս ֆոն Թրիերը իր գաղափարը ներկայացնում է հետևյալ խոսքերով. « Ես նկարահանել եմ 13 գեղարվեստական ֆիլմ, և ինձ երբեք չի լքել այն զգացողությունը, որ դրանցում ինչ-որ մի բան պակաս է: Ես մնում էի չբավարարված, քանի որ ֆիլմը շատ փխրուն միջոց է իմաստը փոխանցելու համար: Եվ հանկարծ գալիս է պայծառացում. Ինձ հարկավոր է իմ յուրաքանչյուր կինոնկարը զարդարել հուշարձանով՝ պատրաստված ադամանդից: Այդ ժամանակ դրանք (ֆիլմերը-խմբ.) կդառնան անխորտակ: Իմ նպատակը հատում է ոսկերչական արդյունաբերության ճանապարհը: Ես ձգտում եմ ստեղծել ինչ-որ մի յուրահատուկ բան»:
Պրոդյուսեր Լեոնիդ Օգարևը նշում է, որ նախագիծը հետաքրքիր է այնքանով, որ այստեղ միմյանց են բախվում երկու նյութ՝ մոլորակի վրա ամենահինը՝ ադամանդը և ամենանորը՝ վիրտուալ իրականությունը: «Մենք դեռ չգիտենք, թե այն ինչպես է զարգանալու: Եվ ահա մենք տեսնում ենք նրանց բախումը: Ինձ թվում է, որ սա շատ հետաքրքիր խնդիր է արվեստագետի համար»,- ավելացնում է Օգարևը:
Այս նախագիծը ներկայացնելու վայրի ընտրությունը պատահական չէ: Բելգիական Անթվերպենը հայտնի է որպես ադամանդի համաշխարհային առևտրի կենտրոն: