Թատրոն այցելելուց առաջ գնալ յոգայի կամ մեդիտացիայի կուրսերի02.23.2018
Այսօր՝ փետրվարի 23-ին, Մոսկվայի «Պրակտիկա» թատրոնում ABC լաբորատորիան առաջին անգամ կներկայացնի «Սև ծով» ներկացում-առակներ: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «РИА новости»-ին:
Ներկայացման մեջ գլխավոր հերոսը ճամփորդում է փոխաբերական Սև ծովում: Նա ինքնափնտրտուքների մեջ է, նրա մոտ հավատի ճգնաժամ է, ընթանում է պայքար գայթակղությունների և վախերի դեմ, իրար են հաջորդում կասկածները, կուռքեր են ստեղծվում և կործանվում:
Ըստ ներկայացման ռեժիսոր Կիրիլ Վիտոպտովի առանց բառերի այս ներկայացման հիմքում մարդկային ճանապարհի պատմությունն է՝ փախուստը սեփական տնից, զրկանքները, երկրային սերը, հագեցումը, մենամարտը հոգևոր ուսուցչի հետ: Յուրաքանչյուր տեսարանում հերոսին սպասում են նոր փոխակերպումներ, և փորձերը՝ դուրս գալու դեպի փոխաբերական Սև ծով, դեպի իմաստի ձեռքբերում: Այս ճանապարհին հերոսին ուղեկցում են տիկնիկները և դրանց շարժման մեջ դնող դերասանները, որոնք փոփոխվում են էությամբ և վերածվում այն աշխարհի կարևոր մասի, որտեղ ապրել է հերոսը:
Ասենք, որ ներկայացումը հարուստ է ժողովրդական առակներով, արևելյան փորձառությունների խորհուրդներով, տարբեր փիլիսոփայական ուսմունքներով ու Նիցշեի տեսություններով, որոնց համաձուլվածքից ձևավորվել է «հորիզոնական ներկայացման» ակնառու մի օրինակ:
Ներկայացումը առավելագույնս բաց է հանդիստեսի մեկնաբանությունների առջև և պահանջում է ներգրավվածություն: Իսկ որպեսզի դա կայանա, բեմադրության հեղինակները խորհուրդ են տալիս գնալ յոգայի կամ մեդիտացիայի կուրսեր՝ թատրոն այցելելուց առաջ: Իսկ եթե յոգիզմը կամ մեդիտացիան անհնար է, ապա, ծայրահեղ դեպքում, անհրաժեշտ է հիշել մանկությունը:
Այսօր՝ փետրվարի 23-ին, Մոսկվայի «Պրակտիկա» թատրոնում ABC լաբորատորիան առաջին անգամ կներկայացնի «Սև ծով» ներկացում-առակներ: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «РИА новости»-ին:
Ներկայացման մեջ գլխավոր հերոսը ճամփորդում է փոխաբերական Սև ծովում: Նա ինքնափնտրտուքների մեջ է, նրա մոտ հավատի ճգնաժամ է, ընթանում է պայքար գայթակղությունների և վախերի դեմ, իրար են հաջորդում կասկածները, կուռքեր են ստեղծվում և կործանվում:
Ըստ ներկայացման ռեժիսոր Կիրիլ Վիտոպտովի առանց բառերի այս ներկայացման հիմքում մարդկային ճանապարհի պատմությունն է՝ փախուստը սեփական տնից, զրկանքները, երկրային սերը, հագեցումը, մենամարտը հոգևոր ուսուցչի հետ: Յուրաքանչյուր տեսարանում հերոսին սպասում են նոր փոխակերպումներ, և փորձերը՝ դուրս գալու դեպի փոխաբերական Սև ծով, դեպի իմաստի ձեռքբերում: Այս ճանապարհին հերոսին ուղեկցում են տիկնիկները և դրանց շարժման մեջ դնող դերասանները, որոնք փոփոխվում են էությամբ և վերածվում այն աշխարհի կարևոր մասի, որտեղ ապրել է հերոսը:
Ասենք, որ ներկայացումը հարուստ է ժողովրդական առակներով, արևելյան փորձառությունների խորհուրդներով, տարբեր փիլիսոփայական ուսմունքներով ու Նիցշեի տեսություններով, որոնց համաձուլվածքից ձևավորվել է «հորիզոնական ներկայացման» ակնառու մի օրինակ:
Ներկայացումը առավելագույնս բաց է հանդիստեսի մեկնաբանությունների առջև և պահանջում է ներգրավվածություն: Իսկ որպեսզի դա կայանա, բեմադրության հեղինակները խորհուրդ են տալիս գնալ յոգայի կամ մեդիտացիայի կուրսեր՝ թատրոն այցելելուց առաջ: Իսկ եթե յոգիզմը կամ մեդիտացիան անհնար է, ապա, ծայրահեղ դեպքում, անհրաժեշտ է հիշել մանկությունը: