Ըստ Ռայկինի աճում է խոտակերների մի սերունդ06.22.2016
Այսօր Մոսկվայի «Սատիրիկոն» թատրոնում Կոնստանտին Ռայկինը կներկայացնի Մոլիերի «Ակամա դեղագործը» ներկայացման առաջնախաղը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «kommersant.ru»-ին:
Խոսելով նոր բեմադրության մասին, Ռայկինը համոզմունք է հայտնել, որ թատրոնը պետք է բարձրացնի սոցիալական հարցեր, բայց, միաժամանակ նա նշել է, որ, այնուամենայնիվ, կան այնպիսի հարցեր, որոնցից թատրոնը պետք է հանդիսատեսի ուշադրությունը շեղի: «Երկրում կյանքը շատ ծանր է: Երբևէ այն թեթև չի էլ եղել և տեսանալի ապագայում, դժբախտաբար, թեթև չի էլ լինի»:
Ռայկինն ասել է, որ «թատրոնը հիանալի է այն բանով, որ հնարավորություն է տալիս, որպեսզի մեծահասակն իրեն դնի երեխայի տեղ և զարմանքից կլորացած աչքերով դիտի միամիտ հրաշքներ:
Արվեստագետը նաև խոսել է Ռուսաստանում իրականացվող մշակութային քաղաքականության մասին: Նա ասել է, որ համաձայն չի իրականացվող պետական քաղաքականության հետ: «Բոլոր այդ «Մշակույթի օրերը», «Կինոյի տարին», «Գրականության տարին» շիրմա են, որի ետևում թաքցված է իշխանության անտարբերությունը»:
Ըստ Ռայկինի մշակույթն այսօր հավասարեցվել է ծառայության: Նա նշում է, որ, երբ պետության գլխավոր մարդիկ մտածում են երկրի ճակատագրի մասին, նրանց մտքերում, անգամ, «մշակույթ» բառը չկա: «Նրանք կարծում են, որ էկոնոմիկան կարևոր է, իսկ մշակույթը ինչ-որ 10-րդական բան է»,- ընդգծում է արվեստագետը:
Նրա կարծիքով դա վտանգավոր մոլորություն է: «Բոլոր դժբախտությունները, որոնք սպառնում են երկրին, հոգևոր և մտավոր կյանքի տագնապահարույց վիճակի հետևանք են: Տագնապահարույց՝ ահա թե որ իմաստով,- ասում է Ռայկինը,- աճում է չկարդացողների, իրենց երկրի մասին ոչինչ չիմացողների, ցինիկ, խոտակերների մի սերունդ : Ախր, նրանց հետ հնարավոր չի ոտքի կանգնեցնել էկոնոմիկան կամ էլ՝ արտաքին քաղաքականությունը: Ոչինչ հնարավոր չի: Կվաճառեն առաջին իսկ հնարավորության դեպքում»,- իր համոզմունքն է հայտնել Ռայկինը:

Խոսելով նոր բեմադրության մասին, Ռայկինը համոզմունք է հայտնել, որ թատրոնը պետք է բարձրացնի սոցիալական հարցեր, բայց, միաժամանակ նա նշել է, որ, այնուամենայնիվ, կան այնպիսի հարցեր, որոնցից թատրոնը պետք է հանդիսատեսի ուշադրությունը շեղի: «Երկրում կյանքը շատ ծանր է: Երբևէ այն թեթև չի էլ եղել և տեսանալի ապագայում, դժբախտաբար, թեթև չի էլ լինի»:
Ռայկինն ասել է, որ «թատրոնը հիանալի է այն բանով, որ հնարավորություն է տալիս, որպեսզի մեծահասակն իրեն դնի երեխայի տեղ և զարմանքից կլորացած աչքերով դիտի միամիտ հրաշքներ:
Արվեստագետը նաև խոսել է Ռուսաստանում իրականացվող մշակութային քաղաքականության մասին: Նա ասել է, որ համաձայն չի իրականացվող պետական քաղաքականության հետ: «Բոլոր այդ «Մշակույթի օրերը», «Կինոյի տարին», «Գրականության տարին» շիրմա են, որի ետևում թաքցված է իշխանության անտարբերությունը»:
Ըստ Ռայկինի մշակույթն այսօր հավասարեցվել է ծառայության: Նա նշում է, որ, երբ պետության գլխավոր մարդիկ մտածում են երկրի ճակատագրի մասին, նրանց մտքերում, անգամ, «մշակույթ» բառը չկա: «Նրանք կարծում են, որ էկոնոմիկան կարևոր է, իսկ մշակույթը ինչ-որ 10-րդական բան է»,- ընդգծում է արվեստագետը:
Նրա կարծիքով դա վտանգավոր մոլորություն է: «Բոլոր դժբախտությունները, որոնք սպառնում են երկրին, հոգևոր և մտավոր կյանքի տագնապահարույց վիճակի հետևանք են: Տագնապահարույց՝ ահա թե որ իմաստով,- ասում է Ռայկինը,- աճում է չկարդացողների, իրենց երկրի մասին ոչինչ չիմացողների, ցինիկ, խոտակերների մի սերունդ : Ախր, նրանց հետ հնարավոր չի ոտքի կանգնեցնել էկոնոմիկան կամ էլ՝ արտաքին քաղաքականությունը: Ոչինչ հնարավոր չի: Կվաճառեն առաջին իսկ հնարավորության դեպքում»,- իր համոզմունքն է հայտնել Ռայկինը: