Էյֆելյան աշտարակի փոխարեն՝ պատուհանների տերևախիտ բնական «ժալյուզները»06.27.2016
2016թ.-ի հունիսի 27-ը Մերձմոսկվայում հավաքված աշխարհի շուրջ 30 երկրներից ժամանած դերասանների ստեղծագործական կենսագրության մեջ կարևոր տեղ կզբաղեցնի: Նրանք կստանան Միջաղգային թատերական ամառային դպրոցի դիպլոմ: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին :
Համաշխարհային թատերական շրջանակներում լավ հայտնի այս կրթական –ստեղծագործական նախագիծը գործում է 10 տարի: Ուսուցման ծրագիրը բաղկացած է երեք շաբաթ ընդգրկող ինտենսիվ կրթական կուրսերից և այդ ընթացքում ստացած հմտություններն ու գիտելիքներն ամփոփոխ աշխատանքից:
Այս տարվա ամառային դպրոցում պատրաստված ներկայացումներից մեկը, որը կրում էր «Լռություն: Նվիրաբերում Էդիթ Պիաֆին» վերնագիրը ցուցադրվել է Մոսկվայի Օբրազցովի անվան թատրոնի բեմում: Բեմադրության ռեժիսոր Բորիս Կոնստանտինովի խոստովանությամբ սա նույնիսկ ներկայացում չի, այլ միայն էսքիզ: Պարզապես նա դպրոցի սովորողներին առաջադրել է թեմա, իսկ նրանք այն զարգացրել են:
«Շատ լավ երեխաներ են, ես շատ էի անհանգստանում, որ նրանք կկարողանային հասկանալ թեման, որ նրանց կհետաքրքրեր «Պիաֆը», նրա միայնակությունը... Բայց պարզվեց, որ նրանք նյութի մեջ էին, դա նրանց հետաքրքիր էր...»,- ասել է Կոնստանտինովը:
Ներկայացման ժանրը հեղինակները բնորոշել են որպես «Հեքիաթ մեծահասակների համար»: Դերասաններին ընտրել են այն սկզբունքով, որ նրանցից յուրաքանչյուրը իր հոգու մեջ երեխա է: Դա ներկայացումը դարձրեց մանկականորեն պարզունակ և զգացմունքային: Բեմից լսվում է Էդիթ Պիաֆի ձայնը: Իսկ դերասանները գործնականում ռեպլիկներ չունեն: Այստեղ գլխավորը կերպարներն են, փոխաբերությունները, խորհրդանշանները: Եվ այս ամենը ֆարսի և ծաղրածուության էլեմեմտներով: Այստեղ ռեժիսորը որպես Փարիզի խորհրդանշան առաջարկում է ոչ թե Էյֆելյան աշտարակը, այլ փարիզյան շենքերի պատուհանների տերևախիտ բնական «ժալյուզները»:
Ավելացնենք, որ Ռուսաստանի թատերական գործիչների այս տարվա կազմակերպած դպրոցի սովորողների մեծ մասը դրամատիկական դերասաններ են և սա տիկնիկային թատրոնում աշխատելու նրանց առաջին փորձն է: Փորձերին տրամադրվել էր ընդամենը մեկ շաբաթ, որի ընթացքում, սակայն, նրանք կարողացան ոչ միայն սովորել տիկնիկներով աշխատել բեմում, այլև պատրաստել այդպիսի «արտիստներ» և բեմականացնել համարներ:
2016թ.-ի հունիսի 27-ը Մերձմոսկվայում հավաքված աշխարհի շուրջ 30 երկրներից ժամանած դերասանների ստեղծագործական կենսագրության մեջ կարևոր տեղ կզբաղեցնի: Նրանք կստանան Միջաղգային թատերական ամառային դպրոցի դիպլոմ: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին :
Համաշխարհային թատերական շրջանակներում լավ հայտնի այս կրթական –ստեղծագործական նախագիծը գործում է 10 տարի: Ուսուցման ծրագիրը բաղկացած է երեք շաբաթ ընդգրկող ինտենսիվ կրթական կուրսերից և այդ ընթացքում ստացած հմտություններն ու գիտելիքներն ամփոփոխ աշխատանքից:
Այս տարվա ամառային դպրոցում պատրաստված ներկայացումներից մեկը, որը կրում էր «Լռություն: Նվիրաբերում Էդիթ Պիաֆին» վերնագիրը ցուցադրվել է Մոսկվայի Օբրազցովի անվան թատրոնի բեմում: Բեմադրության ռեժիսոր Բորիս Կոնստանտինովի խոստովանությամբ սա նույնիսկ ներկայացում չի, այլ միայն էսքիզ: Պարզապես նա դպրոցի սովորողներին առաջադրել է թեմա, իսկ նրանք այն զարգացրել են:
«Շատ լավ երեխաներ են, ես շատ էի անհանգստանում, որ նրանք կկարողանային հասկանալ թեման, որ նրանց կհետաքրքրեր «Պիաֆը», նրա միայնակությունը... Բայց պարզվեց, որ նրանք նյութի մեջ էին, դա նրանց հետաքրքիր էր...»,- ասել է Կոնստանտինովը:
Ներկայացման ժանրը հեղինակները բնորոշել են որպես «Հեքիաթ մեծահասակների համար»: Դերասաններին ընտրել են այն սկզբունքով, որ նրանցից յուրաքանչյուրը իր հոգու մեջ երեխա է: Դա ներկայացումը դարձրեց մանկականորեն պարզունակ և զգացմունքային: Բեմից լսվում է Էդիթ Պիաֆի ձայնը: Իսկ դերասանները գործնականում ռեպլիկներ չունեն: Այստեղ գլխավորը կերպարներն են, փոխաբերությունները, խորհրդանշանները: Եվ այս ամենը ֆարսի և ծաղրածուության էլեմեմտներով: Այստեղ ռեժիսորը որպես Փարիզի խորհրդանշան առաջարկում է ոչ թե Էյֆելյան աշտարակը, այլ փարիզյան շենքերի պատուհանների տերևախիտ բնական «ժալյուզները»:
Ավելացնենք, որ Ռուսաստանի թատերական գործիչների այս տարվա կազմակերպած դպրոցի սովորողների մեծ մասը դրամատիկական դերասաններ են և սա տիկնիկային թատրոնում աշխատելու նրանց առաջին փորձն է: Փորձերին տրամադրվել էր ընդամենը մեկ շաբաթ, որի ընթացքում, սակայն, նրանք կարողացան ոչ միայն սովորել տիկնիկներով աշխատել բեմում, այլև պատրաստել այդպիսի «արտիստներ» և բեմականացնել համարներ: