Հանկարծ տեսնում է հանդիսատեսին թիկունքով նստած ծեր հրշեջին…03.06.2018
Հետխորհրդային երկրներում մինչև այսօր դեռ հաճելի հուշեր արթնացնող դերասան Վլադիմիր Էտուշը, որի 95- ամյակը լրացել է վերջերս, իր հոբելյանի առթիվ բեմադրված «Բենեֆիս» ներկայացման մեջ մարմնավորել է կնոջ գլխավոր կերպարը և դրա համար արժանացել Ռուսաստանում հեղինակավոր «Զվեզդա տեատրալա» թատերական մրցանակի: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «thr.ru»-ին:
Արտիստը, որը ավելի քան 70 տարի աշխատում է Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնում մարմնավորել է բազմաթիվ կերպարներ, սակայն, որոշ գնահատականների համաձայն «Բենեֆիս»-ում մարմնավորած նրա Սոֆիա Իվանովնան այլ է, որովհետև կարողանում է մոլորեցնել ոչ միայն բոլորին, այլև, նույնիսկ, մահվանը:
Այս ներկայացումն սկսվում է թատրոնի կուլիսներում: Դահլիճում հանդիսատեսներն արդեն զբաղեցրել են իրենց տեղերը: Ներկայացումն արդեն պետք է սկսվի և պարզվում է, որ հյուրախաղերից չի վերադարձել պառավ տիկնոջ՝ Սոֆիա Իվանովնայի դերակատարուհին: Հերոսուհին ապրում է իրեն ողջ կյանքը նվիրաբերած և արդեն վաղուց ոչ երիտասարդ, դստեր հետ:
Դերակատարուհու բացակայության այս իրավիճակում թատրոնի տնօրենը հանկարծ տեսնում է հանդիսատեսին թիկունքով նստած ծեր հրշեջին, որը ինչ-որ ժամանակ դերասան է եղել: Այստեղ, արդեն, դժվար չէ կռահել, որ հրշեջը հենց Վլադիմիր էտուշն է:
Այս կտորը պիեսի տեքստում չկա: Սա բեմադրության ռեժիսոր Վլադիմիր Իվանովի մտահղացումն է: Նա փոխել է պիեսի սկիզբը և նույնիսկ այդ հատվածում ավելացրել մի քանի նոր գործող անձերի:
Եվ Էտուշը մարմնավորում է պառավ տիկնոջը խաղացող հրշեջի դերը:
Այս կերպարում արտիստն անգամ իր ձայնը չի փոխում: Սակայն դիտողը հավատում է, որ իր առջև կին է հանդես գալիս: 95-ամյա արտիստը իր այս խաղով կարծես ապացուցում է, որ տարիքը դերասանական իմպրովիզացիայի ու տաղանդի հետ որևէ առնչություն չունի, այնքան բազմազան ու հարուստ է կատակերգակի նրա ներկապնակը: Մեկ հանդիսասրահի առջև սկսում է պարզաբանել, թե ինչ պիտի անի, մեկ հայտարարում է, որ անգիր գիտի բոլոր միզանսցենները, մեկ էլ բարձրաձայնում է ռեմարկները, իսկ հաջորդիվ՝ մոռանում է, որ ինքը կին է... Ու սկսում է հիշել, հրշեջի իր մասնագիտական պարտականությունները... և այլն...
«Բենեֆիս» ներկայացումը հանդիսատես է բերում թատրոն: Ուշադրության կենտրոնում 95-ամյա սիրելի կատակերգակն է՝ Վլադիմիր Էտուշը:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Արտիստը, որը ավելի քան 70 տարի աշխատում է Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնում մարմնավորել է բազմաթիվ կերպարներ, սակայն, որոշ գնահատականների համաձայն «Բենեֆիս»-ում մարմնավորած նրա Սոֆիա Իվանովնան այլ է, որովհետև կարողանում է մոլորեցնել ոչ միայն բոլորին, այլև, նույնիսկ, մահվանը:
Այս ներկայացումն սկսվում է թատրոնի կուլիսներում: Դահլիճում հանդիսատեսներն արդեն զբաղեցրել են իրենց տեղերը: Ներկայացումն արդեն պետք է սկսվի և պարզվում է, որ հյուրախաղերից չի վերադարձել պառավ տիկնոջ՝ Սոֆիա Իվանովնայի դերակատարուհին: Հերոսուհին ապրում է իրեն ողջ կյանքը նվիրաբերած և արդեն վաղուց ոչ երիտասարդ, դստեր հետ:
Դերակատարուհու բացակայության այս իրավիճակում թատրոնի տնօրենը հանկարծ տեսնում է հանդիսատեսին թիկունքով նստած ծեր հրշեջին, որը ինչ-որ ժամանակ դերասան է եղել: Այստեղ, արդեն, դժվար չէ կռահել, որ հրշեջը հենց Վլադիմիր էտուշն է:
Այս կտորը պիեսի տեքստում չկա: Սա բեմադրության ռեժիսոր Վլադիմիր Իվանովի մտահղացումն է: Նա փոխել է պիեսի սկիզբը և նույնիսկ այդ հատվածում ավելացրել մի քանի նոր գործող անձերի:
Եվ Էտուշը մարմնավորում է պառավ տիկնոջը խաղացող հրշեջի դերը:
Այս կերպարում արտիստն անգամ իր ձայնը չի փոխում: Սակայն դիտողը հավատում է, որ իր առջև կին է հանդես գալիս: 95-ամյա արտիստը իր այս խաղով կարծես ապացուցում է, որ տարիքը դերասանական իմպրովիզացիայի ու տաղանդի հետ որևէ առնչություն չունի, այնքան բազմազան ու հարուստ է կատակերգակի նրա ներկապնակը: Մեկ հանդիսասրահի առջև սկսում է պարզաբանել, թե ինչ պիտի անի, մեկ հայտարարում է, որ անգիր գիտի բոլոր միզանսցենները, մեկ էլ բարձրաձայնում է ռեմարկները, իսկ հաջորդիվ՝ մոռանում է, որ ինքը կին է... Ու սկսում է հիշել, հրշեջի իր մասնագիտական պարտականությունները... և այլն...
«Բենեֆիս» ներկայացումը հանդիսատես է բերում թատրոն: Ուշադրության կենտրոնում 95-ամյա սիրելի կատակերգակն է՝ Վլադիմիր Էտուշը:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: