Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Հացի օրապահիկը փոխանակել է Մոլիերի «Միզանտրոպ» գրքի հետ

11.20.2018


Սանկտ-Պետերբուրգում օրերս կայացած Միջազգային մշակութային ֆորումի և Եվրոպական թատերական մրցանակաբաշխության շրջանակներում իտալացի դերասան և ռեժիսոր Տոնի Սերվիլլոն ներկայացրեց իր «Էլվիրա» ներկայացումը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «iz.ru»-ին:

Տեքստի հեղինակ Բրիջիդ Ժակը անդրադառնում է երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ ֆաշիստական զորքերի կողմից օկուպացված Փարիզում ֆրանսիացի մեծ դերասան Լուի Ժուվեի պարապմունքներին, որոնք նա անցկացնում էր Դրամատիկական արվեստի կոնսերվատորիայում: Բեմադրությունը ամբողջությամբ ներկայացնում է իր աշակերտուհու հետ Մոլիերի «Դոն Ժուան» պիեսի մի դրվագի փորձերը: Դա այն պահն է, երբ երկնային շնորհով ներշնչված Էլվիրան գալիս է գլխավոր հերոսի մոտ՝ նրան կոչ անելով զղջալ և քավել մեղքերը: (Էլվիրային մարմնավորող Ժուվեի աշակերտուհուհու անունը Կլաուդիա է):

Սերվիլլոյի Ժուվեն այս ներկայացման մեջ, ասես սառը մարմարե Գալատեային դեպի կենդանություն առաջնորդող մի նոր Պիգմալիոն, Կլաուդիայի հետ աշխատելու ընթացքում, փորձից-փորձ, նրա մեջ ավելացնում է ինչ-որ մի նոր բան, հիանում է նրանով, թեև ոչ մի անգամ գոհ չի մնում...

Ներկայացման մեջ պատերազմի մասին որևէ բառ չի արտաբերվում: Բայց ներկայացումը պատերազմին դիմադրելու արտահայտություն է, որտեղ չկա պաթոս, սակայն կա պատերազմին ընդդիմանալու առօրյա:

Իհարկե 1940թ.-ի Էլվիրան հավաստիացնում էր, որ արվեստը կարող է պատերազմին այլընտրանք լինել:

Եվ այս առթիվ մի հետաքրքիր փաստ: Այն տարիներին սղագրուհի Շառլոտա Դելբին, որը գրի է առել Ժուվեի պարապմունքները, ֆաշիստների կողմից գերեվարվել և նետվել է համակենտրոնացման ճամբար: Այնտեղ նա իր հացի օրապահիկը փոխանակել է Մոլիերի «Միզանտրոպ» գրքի հետ և այն կարդալով մարզել է հիշողությունը: Դա նրան օգնել է ողջ մնալ:






Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:

Մշակույթը նվիրյալի գործ է, իսկ մշակույթի նվաճումներին հանրությանը ծանոթացնելը քաղաքացիական պարտք: Թղթակցեք «Թագլուր» կայքին;
Հեռ.: 099.31.74.60
էլ. Փոստ: taglur@yahoo.com
    Դիտվել է 856 անգամ