Տեխնալոգիաների կիրառությունը ռեժիսորին գցում է կախվածության մեջ01.08.2019
Մյուզիքլի ժանրում ռուսաստանցի բեմադրիչ Ալեքսեյ Ֆրանդետիի կարծիքով ներկայացումն ստացել է, թե՝ ոչ, հեշտությամբ կարելի է գլխի ընկնել այն արագություններից, որով աշխատում են բեմադրության հագուստները, ռեկվիզիտն ու բուտաֆորիան պատրաստող արտադրամասերի աշխատակիցները: «Այդտեղ մարդիկ շարժման մեջ են, նրանց աչքերը փայլում են, ուրեմն, ամեն ինչ կարգին է»,- նշում է ռեժիսորը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Ֆրանդետին յուրահատուկ գնահատական է տալիս նաև այսօր թատերական բեմադրություններում լայնորեն օգտագործվող ժամանակակից տեխնալոգիաների կիրառմանը և ունի իր վերապահումները: Օրինակ նա նշում է, որ իր բեմադրություններում այդպիսի տեխնալոգիաների կիրառմանը ինքը դիմում է առավել շուտ այն պատճառով, որ այդ մասին խնդրում են թատրոնները: Դժվար է ասել, որ այդ տեխնալոգիական հնարքների օգնությանը դիմելը անձամբ իր ցանկությունն է, նշում է նա:
Նա համոզված է, որ ժամանակակից տեխնալոգիաների կիրառությունը ռեժիսորին գցում է կախվածության մեջ: Դրանք, ըստ նրա «ֆորս-մաժորային դեպքերում իրավիճակն արտիստների հաշվին փրկելու հնարավորությունները հասցնում են զրոյի»:
Բեմադրիչը հիշում է մի այսպիսի օրինակ, երբ Բեռլինի «Komische Oper» թատրոնի «Կախարդական սրինգ» ներկայացման ժամանակ հանկարծ կախվեց համակարգչի սերվերը և... ներկայացումը պարզապես տապալվեց:
Ֆրանդետին պատմում է նաև համանման մի դեպք, երբ ռուսաստանցի իր ծանոթ ռեժիսորի ներկայացման գլխավոր փորձի ժամանակ տեղի ունեցավ ճիշտ այդպիսի տեխնիկական խափանում: Նման դեպքերում բեմադրիչն ստիպված է դուրս գալ բեմ, կանգնել հանդիսատեսի առաջ գլխիկոր և հայցել նրա ներողամտությունը. «Տղերք, կներեք, կինո չի լինելու, ձեր փողերը տոմսարկղում են:
Ֆրանդետին հիշում է նաև Մեծ թատրոնում իր բեմադրած «Ուղեցույց ըստ նվագախմբի: Կենդանիների ուղեցույց» ներկայացման ժամանակ պատահած տեխնիկական խափանումը, որի պատճառով չկարողացան ցուցադրել ներկայացման կեսը: Այդ ժամանակ էլ ինչ-որ հանդիսատես ոտքով պատահաբար դիպել էր փոխանցումային լարին և ազդանշանն ընդհատվել էր...
«Այնպես, որ ժամանակակից տեխնալոգիաները վտանգավոր բան են»,- նշում է ռեժիսորը և հիշում, որ Լոնդոնում «Օպերայի ուրվականը» ներկայացման դեկորացիաները մինչև այսօր էլ փոխում են ձեռքով և դրանից բեմադրությունն ավելի վատը չի դառնում...
Եվ ի վերջո, ամփոփում է Ֆրանդետին. « Չէ որ մենք թատրոն ենք գալիս առաջին հերթին հանուն կենդանի զգացմունքների»:
Մյուզիքլի ժանրում ռուսաստանցի բեմադրիչ Ալեքսեյ Ֆրանդետիի կարծիքով ներկայացումն ստացել է, թե՝ ոչ, հեշտությամբ կարելի է գլխի ընկնել այն արագություններից, որով աշխատում են բեմադրության հագուստները, ռեկվիզիտն ու բուտաֆորիան պատրաստող արտադրամասերի աշխատակիցները: «Այդտեղ մարդիկ շարժման մեջ են, նրանց աչքերը փայլում են, ուրեմն, ամեն ինչ կարգին է»,- նշում է ռեժիսորը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Ֆրանդետին յուրահատուկ գնահատական է տալիս նաև այսօր թատերական բեմադրություններում լայնորեն օգտագործվող ժամանակակից տեխնալոգիաների կիրառմանը և ունի իր վերապահումները: Օրինակ նա նշում է, որ իր բեմադրություններում այդպիսի տեխնալոգիաների կիրառմանը ինքը դիմում է առավել շուտ այն պատճառով, որ այդ մասին խնդրում են թատրոնները: Դժվար է ասել, որ այդ տեխնալոգիական հնարքների օգնությանը դիմելը անձամբ իր ցանկությունն է, նշում է նա:
Նա համոզված է, որ ժամանակակից տեխնալոգիաների կիրառությունը ռեժիսորին գցում է կախվածության մեջ: Դրանք, ըստ նրա «ֆորս-մաժորային դեպքերում իրավիճակն արտիստների հաշվին փրկելու հնարավորությունները հասցնում են զրոյի»:
Բեմադրիչը հիշում է մի այսպիսի օրինակ, երբ Բեռլինի «Komische Oper» թատրոնի «Կախարդական սրինգ» ներկայացման ժամանակ հանկարծ կախվեց համակարգչի սերվերը և... ներկայացումը պարզապես տապալվեց:
Ֆրանդետին պատմում է նաև համանման մի դեպք, երբ ռուսաստանցի իր ծանոթ ռեժիսորի ներկայացման գլխավոր փորձի ժամանակ տեղի ունեցավ ճիշտ այդպիսի տեխնիկական խափանում: Նման դեպքերում բեմադրիչն ստիպված է դուրս գալ բեմ, կանգնել հանդիսատեսի առաջ գլխիկոր և հայցել նրա ներողամտությունը. «Տղերք, կներեք, կինո չի լինելու, ձեր փողերը տոմսարկղում են:
Ֆրանդետին հիշում է նաև Մեծ թատրոնում իր բեմադրած «Ուղեցույց ըստ նվագախմբի: Կենդանիների ուղեցույց» ներկայացման ժամանակ պատահած տեխնիկական խափանումը, որի պատճառով չկարողացան ցուցադրել ներկայացման կեսը: Այդ ժամանակ էլ ինչ-որ հանդիսատես ոտքով պատահաբար դիպել էր փոխանցումային լարին և ազդանշանն ընդհատվել էր...
«Այնպես, որ ժամանակակից տեխնալոգիաները վտանգավոր բան են»,- նշում է ռեժիսորը և հիշում, որ Լոնդոնում «Օպերայի ուրվականը» ներկայացման դեկորացիաները մինչև այսօր էլ փոխում են ձեռքով և դրանից բեմադրությունն ավելի վատը չի դառնում...
Եվ ի վերջո, ամփոփում է Ֆրանդետին. « Չէ որ մենք թատրոն ենք գալիս առաջին հերթին հանուն կենդանի զգացմունքների»: