Մոսկովյան թատրոններն անցել են կամերային ձևաչափի01.20.2021
Մոսկովյան թատրոններ հարմարվել են համաճարակային պայմաններում նոր ձևաչափով բեմադրություններ պատրաստելու նախապայմաններին՝ անշուշտ հաշվի առնելով նաև մասնագիտական առանձնահատկությունները։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «iz.ru»֊ին։
Պատրաստվող և արդեն թողարկված բեմադրությունների մեծ մասը իրականացվում է կամերային ձևաչափով, նվազագույն գործող անձանց մասնակցությամբ և դեկորացիաների և բեմական հագուստների կիրառությամբ։
Բեմադրություններում առավել մեծ ուշադրություն է դարձվում գրավիչ պատմությանը, իսկ բարձր տեխնալոգիաներով արվող նոր գրավչությունները մղվում են երկրորդական պլան։
Օրինակ, «Մալայա Բրոննայայի վրա» թատրոնը Կոնստանտին Բոգոմոլովի ղեկավարությամբ շարունակում է իր իմաստավորված ծակոցները հանրային կյանքի հոռի դրսևորումների ուղղությամբ; Այս անգամ այս թատրոնում բեմադրել են «Բեթմենը ընդդեմ Բրեժնևի» ներկայացումը։
Երիտասարդ ռեժիսոր Սաշա Դանիլովը հայտնի ամերիկյան հերոսին բնակեցրել է ԽՍՀՄ֊ում։ Հերոսը խորհրդային հսկիչ աչքերից քողարկվում է ընդգծված համեստ վարքագծով և նրա միակ առանձնահատկությունը արհմիութանական կազմակերպության անդամ, ոչնչով աչքի չընկնող գրող Դուդոչկին լինելն է։
Սակայն գիշերվա քողի տակ Բեթմեն֊Դուդոչկինը հագնում է ջինսե արտահագուստ, բացում է թևերը և կատարելագործված «Ժիգուլի»֊ով այս ու այն կողմ սլանում ու պատժում ճահճացման ժամանակաշրջանի չարագործներին, պաշտպանում խորհրդային սովորական մարդկանց։
Ներկայացումը համեմված է նաև խորհրդային այնպիսի առանձնահատկություններով, ինչպիսիք են դեֆիցիտը, հերթերը, կենցաղային տարաբնույթ խնդիրները։
Ավելացնենք, որ Խորհրդային նշանավոր առաջնորդ Բրեժնևի դերում հանդես է գալիս կին դերասանուհի (Օլգա Լապշինա)։
Պատրաստվող և արդեն թողարկված բեմադրությունների մեծ մասը իրականացվում է կամերային ձևաչափով, նվազագույն գործող անձանց մասնակցությամբ և դեկորացիաների և բեմական հագուստների կիրառությամբ։
Բեմադրություններում առավել մեծ ուշադրություն է դարձվում գրավիչ պատմությանը, իսկ բարձր տեխնալոգիաներով արվող նոր գրավչությունները մղվում են երկրորդական պլան։
Օրինակ, «Մալայա Բրոննայայի վրա» թատրոնը Կոնստանտին Բոգոմոլովի ղեկավարությամբ շարունակում է իր իմաստավորված ծակոցները հանրային կյանքի հոռի դրսևորումների ուղղությամբ; Այս անգամ այս թատրոնում բեմադրել են «Բեթմենը ընդդեմ Բրեժնևի» ներկայացումը։
Երիտասարդ ռեժիսոր Սաշա Դանիլովը հայտնի ամերիկյան հերոսին բնակեցրել է ԽՍՀՄ֊ում։ Հերոսը խորհրդային հսկիչ աչքերից քողարկվում է ընդգծված համեստ վարքագծով և նրա միակ առանձնահատկությունը արհմիութանական կազմակերպության անդամ, ոչնչով աչքի չընկնող գրող Դուդոչկին լինելն է։
Սակայն գիշերվա քողի տակ Բեթմեն֊Դուդոչկինը հագնում է ջինսե արտահագուստ, բացում է թևերը և կատարելագործված «Ժիգուլի»֊ով այս ու այն կողմ սլանում ու պատժում ճահճացման ժամանակաշրջանի չարագործներին, պաշտպանում խորհրդային սովորական մարդկանց։
Ներկայացումը համեմված է նաև խորհրդային այնպիսի առանձնահատկություններով, ինչպիսիք են դեֆիցիտը, հերթերը, կենցաղային տարաբնույթ խնդիրները։
Ավելացնենք, որ Խորհրդային նշանավոր առաջնորդ Բրեժնևի դերում հանդես է գալիս կին դերասանուհի (Օլգա Լապշինա)։