Բեմադրության փորձերը արվում են վարձակալած ձեղնահարկում 12.14.2021
Ռուսաստանի Նովոսիբիրսկ քաղաքի «Կրասնի ֆակել» («Կարմիր ջահ») ոչ պետական թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Տիմոֆեյ Կուլյաբինը առաջիկայում հանդիսատեսի դատին հանձնելիք «Վայրի սագը» բեմադրության փորձերն անցկացնում է հատուկ վարձակալած ձեղնահարկում։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Ձեղնահարկում պատրաստվել է բնակարան և լուսանկարչի աշխատանքի համար հարմարեցված և կահավորված անկյուն, որտեղից տեսանկարահանվել է բեմադրության փորձի ողջ ընթացքը։ Վերջին հանգամանքը հնարավորություն է տվել ստեղծել բեմադրության տեսագրված տարբերակը։
Կուլյաբինի մտահղացմամբ բեմադրության հերոսների կյանքը պետք է ցուցադրվի նաև տեսանկարահանող սարքի օբյեկտիվի դիտանկյունից։ Փաստորեն, թե հանդիսատեսը և թե դերասանները ներկայացումը կդիտեն երկու միջավայրերում և միաժամանակ։ Հենց այս երկու դիտանկյունների համադրությամբ էլ կհյուսվի սկանդինավյան ընտանիքի դրամատիկ պատմությունը։
Նորվեգացի գրող Հենրիկ Իբսենի «Վայրի սագը» պիսը նովոսիբիրսկցի դրամատուրգ Օլգա Ֆեդյանինան հարմարեցրել է մեր ժամանակների իրականությանը։ Սկանդինավցի դասականի ստեղծագործության 90 տոկոսը վերափոխվել է, թեև ասելիքը հիմնականում պահպանվել է։
Ըստ Իբսենի սյուժեի, խոշոր առևտրականի որդի Թոմաս Վեռլեն երկար բացակայությունից հետո վերադառնում է քաղաք և կանգ առնում մանկության ընկերոջ լուսանկարիչ Մարտին Բերգի տանը։ Թոմասը փորձում է իր նոր հարաբերությունները կառուցել ճշմարտության և ազնվության վրա, սակայն իրականության ու երևակայության, կեղծիքի և ճշմարտության միջև ընտրություն կատարելու պահանջն, ի վերջո, ընկերներին վերջնականապես հեռացնում է իրարից․․․
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Ռուսաստանի Նովոսիբիրսկ քաղաքի «Կրասնի ֆակել» («Կարմիր ջահ») ոչ պետական թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Տիմոֆեյ Կուլյաբինը առաջիկայում հանդիսատեսի դատին հանձնելիք «Վայրի սագը» բեմադրության փորձերն անցկացնում է հատուկ վարձակալած ձեղնահարկում։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Ձեղնահարկում պատրաստվել է բնակարան և լուսանկարչի աշխատանքի համար հարմարեցված և կահավորված անկյուն, որտեղից տեսանկարահանվել է բեմադրության փորձի ողջ ընթացքը։ Վերջին հանգամանքը հնարավորություն է տվել ստեղծել բեմադրության տեսագրված տարբերակը։
Կուլյաբինի մտահղացմամբ բեմադրության հերոսների կյանքը պետք է ցուցադրվի նաև տեսանկարահանող սարքի օբյեկտիվի դիտանկյունից։ Փաստորեն, թե հանդիսատեսը և թե դերասանները ներկայացումը կդիտեն երկու միջավայրերում և միաժամանակ։ Հենց այս երկու դիտանկյունների համադրությամբ էլ կհյուսվի սկանդինավյան ընտանիքի դրամատիկ պատմությունը։
Նորվեգացի գրող Հենրիկ Իբսենի «Վայրի սագը» պիսը նովոսիբիրսկցի դրամատուրգ Օլգա Ֆեդյանինան հարմարեցրել է մեր ժամանակների իրականությանը։ Սկանդինավցի դասականի ստեղծագործության 90 տոկոսը վերափոխվել է, թեև ասելիքը հիմնականում պահպանվել է։
Ըստ Իբսենի սյուժեի, խոշոր առևտրականի որդի Թոմաս Վեռլեն երկար բացակայությունից հետո վերադառնում է քաղաք և կանգ առնում մանկության ընկերոջ լուսանկարիչ Մարտին Բերգի տանը։ Թոմասը փորձում է իր նոր հարաբերությունները կառուցել ճշմարտության և ազնվության վրա, սակայն իրականության ու երևակայության, կեղծիքի և ճշմարտության միջև ընտրություն կատարելու պահանջն, ի վերջո, ընկերներին վերջնականապես հեռացնում է իրարից․․․
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: