Թատրոնի նոր գեղարվեստական ղեկավարը արտիստուհուն ուղեկցել է «հրաշքների երկիր»02.10.2014
Սանկտ-Պետերբուրգի Տովստոնոգովի անվան Մեծ դրամատիկական թատրոնում (БДТ) կայացավ այս թատերաշրջանի ամենասպասված պրեմիերան՝ հանդիսատեսի ուշադրությանը ներկայացվեց թատրոնի նոր գեղարվեստական ղեկավար Անդրեյ Մագուչիի բեմադրած «Ալիսա»-ն՝ ըստ Լյուիս Քերրոլլի «Ալիսան հրաշքների երկրում» հեքիաթի: Այդ մասին հաղորդում է «izvestia.ru»-ն:
Գլխավոր դերում հանդես է գալիս ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստուհի Ալիսա Ֆրեյնդլիխը, ով երկու ժամվա ընթացքում «վերհիշում է» իր կյանքը և թատերական անցյալը:
Ըստ նախնական մտահղացման Ֆրեյնդլիխի խաղընկերը պետք է լիներ Օլեգ Բասիլաշվիլին, որը սակայն հիվանդության պատճառով չկարողանալով լիարժեք մասնակցել փորձերին՝ հայտնվել է նախագծից դուրս:
Սակայն ռեժիսորը դերասանի մասին նշում է, որ ներկայացման մեջ են ներառվել նաև այն տեքստային հատվածները, որոնք Բասիլաշվիլին ասել է առաջին փորձերի ընթացքում: Այդ կապակցությամբ բեմադրիչը վաստակաշատ արտիստին համարում է նոր բեմադրության համահեղինակներից մեկը:
Ռեժիսորը նշել է, որ ամբողջ ներկայացումը հավաքվել է այն ակնթարթներից, որոնք իրենք «որսացել են պահի տակ»:
«Ամեն ինչ լսվում, դիտվում էր և երևան էր գալիս իմպրովիզի արդյունքում: Դա բարդ գործընթաց է, ոչ թե աշխատատարության, այլ բազմազանության առումով: Ներկայացումը ծագել է հիշողությունից, ժամանակի մեջից և БДТ-ի միջավայրից»,- նշել է Մոգուչին:
Դժվար է ասել, թե ում է խաղում Ալիսա Ֆրեյնդլիխը ներկայացման մեջ Քերրոլլի ծերացած հերոսուհուն, թե՞ ինքն իրեն՝ աբսուրդի դրամայի հանգամանքների միջոցով: Բայց հայտնի է մի բան, հավաքելով հին ռեկվիզիտը, ճանապարհորդելով իր հիշողության ալիքների վրայով, զրուցելով ուրվական գնացքի ուղեկցորդուհիների հետ, նա կտոր-կտոր հավաքում, ի մի է բերում իր կյանքի ողջ անցած ճանապարհը, որը անխզելիորեն կապված է Պետերբուրգի այս նշանավոր թատերական միջավայրի ու նրա մարդկանց հետ:
Ավելացնենք, որ ներկայացումը տեղի է ունենում թատրոնի երկրորդ, փայտով կառուցված շենքում, որը գտնվում է Կամեննայա կղզում: Իսկ Ֆոնտանկայում գտնվող հիմնական շենքում այժմ կատարվում են բեմի վերանորոգման աշխատանքներ:
Գլխավոր դերում հանդես է գալիս ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստուհի Ալիսա Ֆրեյնդլիխը, ով երկու ժամվա ընթացքում «վերհիշում է» իր կյանքը և թատերական անցյալը:
Ըստ նախնական մտահղացման Ֆրեյնդլիխի խաղընկերը պետք է լիներ Օլեգ Բասիլաշվիլին, որը սակայն հիվանդության պատճառով չկարողանալով լիարժեք մասնակցել փորձերին՝ հայտնվել է նախագծից դուրս:
Սակայն ռեժիսորը դերասանի մասին նշում է, որ ներկայացման մեջ են ներառվել նաև այն տեքստային հատվածները, որոնք Բասիլաշվիլին ասել է առաջին փորձերի ընթացքում: Այդ կապակցությամբ բեմադրիչը վաստակաշատ արտիստին համարում է նոր բեմադրության համահեղինակներից մեկը:
Ռեժիսորը նշել է, որ ամբողջ ներկայացումը հավաքվել է այն ակնթարթներից, որոնք իրենք «որսացել են պահի տակ»:
«Ամեն ինչ լսվում, դիտվում էր և երևան էր գալիս իմպրովիզի արդյունքում: Դա բարդ գործընթաց է, ոչ թե աշխատատարության, այլ բազմազանության առումով: Ներկայացումը ծագել է հիշողությունից, ժամանակի մեջից և БДТ-ի միջավայրից»,- նշել է Մոգուչին:
Դժվար է ասել, թե ում է խաղում Ալիսա Ֆրեյնդլիխը ներկայացման մեջ Քերրոլլի ծերացած հերոսուհուն, թե՞ ինքն իրեն՝ աբսուրդի դրամայի հանգամանքների միջոցով: Բայց հայտնի է մի բան, հավաքելով հին ռեկվիզիտը, ճանապարհորդելով իր հիշողության ալիքների վրայով, զրուցելով ուրվական գնացքի ուղեկցորդուհիների հետ, նա կտոր-կտոր հավաքում, ի մի է բերում իր կյանքի ողջ անցած ճանապարհը, որը անխզելիորեն կապված է Պետերբուրգի այս նշանավոր թատերական միջավայրի ու նրա մարդկանց հետ:
Ավելացնենք, որ ներկայացումը տեղի է ունենում թատրոնի երկրորդ, փայտով կառուցված շենքում, որը գտնվում է Կամեննայա կղզում: Իսկ Ֆոնտանկայում գտնվող հիմնական շենքում այժմ կատարվում են բեմի վերանորոգման աշխատանքներ: