Առաջին բլոկի Աիդան շատ է ստանում, երկրորդ բլոկի Աիդան՝ քիչ09.02.2014
ՀՀ մշակույթի նախարարությունը երկրի թատրոններում սկսել է ատեստավորման գործընթացները: Այդ մասին «newsbook.am»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Այդ նախաձեռնության նպատակն է կարգավորել թատերական տնտեսությունը բարձրացնել մի շարք արվեստագետների տարակարգերը, առավել քիչ զբաղված և ստեղծագործական առումով ոչ պիտանի անձանց աշխատավարձերը հատկացնել առավել աչքի ընկնող և ձեռքբերումներ արձանագրող արվեստագետներին:
Լրատվամիջոցը, նշում է, որ սկսված գործընթացի համատեքստում ատեստավորում է իրականացվել նաև Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում: Բայց այստեղ, չգիտես ինչու, որոշել են, որ մենակատարների տարակարգերը պետք է լինեն ոչ միայն ըստ համապատասխան ստանդարտների: Եվ ինչ-որ մեկի կամքով հորինվել են նաև «այսպես կոչված բլոկներ», որոնց խնդիրը ոչ այնքան արվեստագետներին գնահատելն է, որքան նրանց լրացուցիչ ինչ-որ աստիճանակարգերում տեղավորելը:
Օրինակ, եթե բոլոր թատրոններում սահմանված են բեմի վարպետ, առաջատար, առաջին և երկրորդ կարգերը, ապա ըստ նորամուծության օպերայում սահմանվել են նաև առաջին, երկրորդ և երրորդ բլոկներ, որոնց տարածքում էլ տեղավորվել են առաջին և երկրորդ կարգերը:
«Ի՞նչ է նշանակում առաջին բլոկի առաջատար կամ առաջին կարգի երգիչ, ինչ է նշանակում երրորդ բլոկի երկրորդ կարգի երգիչ»,- հարց է տալիս «Անհեթեթությունների մրցավազք օպերային թատրոնում» հոդվածի հեղինակ, թատերագետ Լևոն Մութաֆյանը և նշում, որ դա արվում է այն դեպքում, երբ թե առաջին բլոկի առաջատար, թե երրորդ բլոկի առաջին կարգի երգիչները նույն դերերգերն են կատարում:
Բայց պարզվում է, որ այս նորամուծությունն ունի իր տրամաբանությունը, որտեղ, սակայն տարբերակման հիմքում ընկած է, ոչ թե արտիստի որակական հատկանիշների գնահատման մտահոգությունը, այլ շատ ավելի նյութապաշտ մոտեցում. Դա հնարավորություն է տալիս, օրինակ, «Աիդայի դերերգը կատարող առաջին բլոկի առաջատար և երրորդ բլոկի առաջին կարգի» երգչուհիների համար սահմանել տարբերակված աշխատավարձեր՝ մեկին բարձր, մյուսին՝ ցածր:
Սակայն այսքանով Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում կյանքի կոչվող տարօրինակությունները չեն ավարտվում, նշում է հոդվածը և արձանագրում, որ «Սեպտեմբերի 8-ին թատրոնը սկսում է իր նոր թատերաշրջանը» և առաջին երկու ներկայացումներն էլ «Աիդան» է, իսկ հետո «նորից ու նորից թատրոնը պիտի ներկայացնի իր խղճուկ խաղացանկը»...

ՀՀ մշակույթի նախարարությունը երկրի թատրոններում սկսել է ատեստավորման գործընթացները: Այդ մասին «newsbook.am»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Այդ նախաձեռնության նպատակն է կարգավորել թատերական տնտեսությունը բարձրացնել մի շարք արվեստագետների տարակարգերը, առավել քիչ զբաղված և ստեղծագործական առումով ոչ պիտանի անձանց աշխատավարձերը հատկացնել առավել աչքի ընկնող և ձեռքբերումներ արձանագրող արվեստագետներին:
Լրատվամիջոցը, նշում է, որ սկսված գործընթացի համատեքստում ատեստավորում է իրականացվել նաև Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում: Բայց այստեղ, չգիտես ինչու, որոշել են, որ մենակատարների տարակարգերը պետք է լինեն ոչ միայն ըստ համապատասխան ստանդարտների: Եվ ինչ-որ մեկի կամքով հորինվել են նաև «այսպես կոչված բլոկներ», որոնց խնդիրը ոչ այնքան արվեստագետներին գնահատելն է, որքան նրանց լրացուցիչ ինչ-որ աստիճանակարգերում տեղավորելը:
Օրինակ, եթե բոլոր թատրոններում սահմանված են բեմի վարպետ, առաջատար, առաջին և երկրորդ կարգերը, ապա ըստ նորամուծության օպերայում սահմանվել են նաև առաջին, երկրորդ և երրորդ բլոկներ, որոնց տարածքում էլ տեղավորվել են առաջին և երկրորդ կարգերը:
«Ի՞նչ է նշանակում առաջին բլոկի առաջատար կամ առաջին կարգի երգիչ, ինչ է նշանակում երրորդ բլոկի երկրորդ կարգի երգիչ»,- հարց է տալիս «Անհեթեթությունների մրցավազք օպերային թատրոնում» հոդվածի հեղինակ, թատերագետ Լևոն Մութաֆյանը և նշում, որ դա արվում է այն դեպքում, երբ թե առաջին բլոկի առաջատար, թե երրորդ բլոկի առաջին կարգի երգիչները նույն դերերգերն են կատարում:
Բայց պարզվում է, որ այս նորամուծությունն ունի իր տրամաբանությունը, որտեղ, սակայն տարբերակման հիմքում ընկած է, ոչ թե արտիստի որակական հատկանիշների գնահատման մտահոգությունը, այլ շատ ավելի նյութապաշտ մոտեցում. Դա հնարավորություն է տալիս, օրինակ, «Աիդայի դերերգը կատարող առաջին բլոկի առաջատար և երրորդ բլոկի առաջին կարգի» երգչուհիների համար սահմանել տարբերակված աշխատավարձեր՝ մեկին բարձր, մյուսին՝ ցածր:
Սակայն այսքանով Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում կյանքի կոչվող տարօրինակությունները չեն ավարտվում, նշում է հոդվածը և արձանագրում, որ «Սեպտեմբերի 8-ին թատրոնը սկսում է իր նոր թատերաշրջանը» և առաջին երկու ներկայացումներն էլ «Աիդան» է, իսկ հետո «նորից ու նորից թատրոնը պիտի ներկայացնի իր խղճուկ խաղացանկը»...