Նա դեռ կվերադառնա և կցուցադրի «Մարդու կողմից մարդու օգտագործումը» ներկայացումը 09.29.2014
Իտալացի ռեժիսոր Ռոմեո Կաստելլուչին իր «Հուլիոս Կեսար: Դրավագներ» մոնոներկայացումը ցուցադրելու համար ժամանել է Մոսկվա: Նա հայտարարել է, որ քաղաքականությունը որևէ կերպ չի ազդել Մոսկվա մեկնելու իր վճռականության վրա, քանի որ արվեստը ավելի կարևոր է, քան քաղաքականությունը: Այդ մասին «РИА Новости»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Ռոմեո Կաստելլուչին, Եվրոպայի հայտնի և աղմկահարույց ռեժիսորներից մեկը, թաթերական միստիֆիկատորը, համարվում է Անտոնեն Արտոյի դաժանության թատրոնի հետևեորդ:
«Ես կարծում եմ, որ արվեստը սահման չունի, արվեստը չի ճանաչում ոչ մի գրաքննություն, և, նույնիսկ, եթե հիմա պատերազմ լիներ, ես, միևնույնն է կգայի, որովհետև արվեստը շատ ավելի կարևոր է»,- ասել է Կաստելլուչին:
Բացի այդ, ռեժիսորը դեկտեմբերին կրկին կվերադառնա Մոսկվա իր «Մարդու կողմից մարդու օգտագործումը» ներկայացումը ցուցադրելու համար:
Իսկ այսօր՝ սեպտեմբերի 29-ի երեկոյան մոնոներկայացումների «Solo» փառատոնի շրջանակներում նա կներկայացնի իր «Հուլիոս Կեսար: Դրավագներ» բեմադրությունը:
Փառատոնի կազմակերպիչները նշում են, որ այդ ներկայացումը 1997 թ.-ին արդեն բեմադրվել է: Սակայն 2014 թ.-ի ներկայացումը բեմադրության նոր տարբերակն է և առավել շատ բևեռված է խոսակցական օրգաններից զրկված մարդկային մարմնի ուսումնասիրության վրա:
Փառատոնի մամլո ծառայության ներկայացուցիչը հավաստիացնում է, որ այս ներկայացման մեջ չկան բաց և գռեհիկ տեսարաններ, մերկ մարմին և չնորմավորված խոսք: Սակայն եվրոպացի թատերական քննադատները այս բեմադրությունը անվանել են ամենանատուրալիստականը, գռեհիկ և զզվանքի զգացում առաջացնողը՝ նույնիսկ նրանց մոտ, ովքեր արդեն լավ գիտեն Կաստելլուչի բեմական ձեռագիրը:
Հիշեցնենք, որ «Հուլիոս Կեսար: Դրավագներ» մոնոներկայացման ցուցադրությունը տեղի է ունենալու գետնի տակ՝ 16 մ խորության վրա գտնվող «Collector Gallery»-ում, 1000 քառ մ մակերես զբաղեցնող տարածության մեջ:
Ռոմեո Կաստելլուչին, Եվրոպայի հայտնի և աղմկահարույց ռեժիսորներից մեկը, թաթերական միստիֆիկատորը, համարվում է Անտոնեն Արտոյի դաժանության թատրոնի հետևեորդ:
«Ես կարծում եմ, որ արվեստը սահման չունի, արվեստը չի ճանաչում ոչ մի գրաքննություն, և, նույնիսկ, եթե հիմա պատերազմ լիներ, ես, միևնույնն է կգայի, որովհետև արվեստը շատ ավելի կարևոր է»,- ասել է Կաստելլուչին:
Բացի այդ, ռեժիսորը դեկտեմբերին կրկին կվերադառնա Մոսկվա իր «Մարդու կողմից մարդու օգտագործումը» ներկայացումը ցուցադրելու համար:
Իսկ այսօր՝ սեպտեմբերի 29-ի երեկոյան մոնոներկայացումների «Solo» փառատոնի շրջանակներում նա կներկայացնի իր «Հուլիոս Կեսար: Դրավագներ» բեմադրությունը:
Փառատոնի կազմակերպիչները նշում են, որ այդ ներկայացումը 1997 թ.-ին արդեն բեմադրվել է: Սակայն 2014 թ.-ի ներկայացումը բեմադրության նոր տարբերակն է և առավել շատ բևեռված է խոսակցական օրգաններից զրկված մարդկային մարմնի ուսումնասիրության վրա:
Փառատոնի մամլո ծառայության ներկայացուցիչը հավաստիացնում է, որ այս ներկայացման մեջ չկան բաց և գռեհիկ տեսարաններ, մերկ մարմին և չնորմավորված խոսք: Սակայն եվրոպացի թատերական քննադատները այս բեմադրությունը անվանել են ամենանատուրալիստականը, գռեհիկ և զզվանքի զգացում առաջացնողը՝ նույնիսկ նրանց մոտ, ովքեր արդեն լավ գիտեն Կաստելլուչի բեմական ձեռագիրը:
Հիշեցնենք, որ «Հուլիոս Կեսար: Դրավագներ» մոնոներկայացման ցուցադրությունը տեղի է ունենալու գետնի տակ՝ 16 մ խորության վրա գտնվող «Collector Gallery»-ում, 1000 քառ մ մակերես զբաղեցնող տարածության մեջ: