Ա. Խոլինա. «Երբեմն ինչ-որ մի ժեստ կամ հայացք ավելի արտահայտիչ է, քան բառերը»01.19.2015
Ժանրերի հատման վայրում գտնվող ներկայացում է անվանել Լև Տոլստոյի «Աննա Կարենինա վեպի հիման վրա իրականացված բեմադրությունը Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնի տնօրեն Կիրիլ Կրոկը: Այդ մասին հաղորդում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «ԻՏԱՐ-ՏԱՍՍ»-ին:
«Ոմանք այն անվանում են հոգեբանական դրամա, պլաստիկ կամ պարային ներկայացում: Դրամատիկական թատրոնի դերասաններն այնտեղ չեն արտասանում թեկուզ մեկ բառ, սակայն հանդիսատեսներին ամեն ինչ բացարձակապես հասկանալի է,- նշել է Կրոկը և ավելացրել, որ այդ ներկայացումը Վախթանգովի անվան թատրոնում ի հայտ է եկել շնորհիվ լիտվացի խորեոգրաֆ Անժելիկա Խոլինայի:
Ի դեպ, ռեժիսորն իր նոր բեմադրության մասին ասել է, որ ինքը չի ցանկանում ներկայացումը տեղավորել այս կամ այն ժանրի շրջանակներում: «Ես չեմ սիրում ինչ որ նշանակումներ, կանոններ կամ շրջանակներ: Կան կամ հուզիչ և արտահայտիչ ներկայացումներ, կամ ինչ-որ այլեր: Ես երբեք իմ ներկայացումների համար չեմ փնտրել անուններ, դա կարևոր չի, պարզապես արել եմ, ինչպես զգում եմ: Երբեմն ինչ-որ մի ժեստ կամ հայացք ավելի արտահայտիչ է, քան բառերը»:
Խոլինան ընդգծել է, որ դժվար է եղել գտնել իր «Աննա Կարենինայի» համար երաժշտությունը: Ե վ հետո սկսել է խորանալ Ալֆրեդ Շնիտկեյի ստեղծագործությունների մեջ: Եվ շուտով «երբ ես դրանք ունկնդրում էի, երևակվեց սյուժեն, կոնկրետ տեսարանները»,- նշել է նա:
Ներկայացման մեջ օգտագործվել են կոմպոզիտորի ամենատարբեր ստեղծագործություններից վերցված դրվագներ, նույնիսկ կա երաժշտական դրվագ՝ գրված կինոյի համար: Խոլինան նշել է, որ Շնիտկեն իդիալականորեն էր զգում մարդուն և նրա «յուրաքանչյուր ստեղծագործության մեջ կա դրամատուրգիա» և այդ հանգամանքը նրան շատ է օգնել:
Անցյալ շաբաթվա վերջին երեք օրերին վախթանգովցիները իրենց ներկայացումը ցուցադրեցին Հունաստանի մայրաքաղաքի «Բադմինտոն» թատրոնի հանդիսատեսներին: Բոլոր երեք օրերին էլ դահլիճը եղել է լեփ լեցուն, իսկ ներկայացումները ավարտվել են հանդիսասրահի շնորհակալական բուռն օվացիաներով:
Կրոկը ասել է, որ իրենց թատրոնը Հունաստանում ելույթ է ունենում 3-րդ անգամ: Նա նշել է, որ որոշ դերասանների հետ տեղի հանդիսատեսն արդեն ծանոթ է 2013 թ.-ին ներկայացված «Դիմակահանդեսից», իսկ առաջին անգամ վախթանգովցիները Աթենքում ելույթներով հանդես են եկել 2012 թ.-ին: Անդրանիկ հանդիպմանը ռուս արտիստները հույն հանդիսատեսներին էին ներկայացրել իրենց նշանավոր մեկ այլ բեմադրություն՝ Չեխովի «Քեռի Վանյա» -ն:
Ժանրերի հատման վայրում գտնվող ներկայացում է անվանել Լև Տոլստոյի «Աննա Կարենինա վեպի հիման վրա իրականացված բեմադրությունը Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնի տնօրեն Կիրիլ Կրոկը: Այդ մասին հաղորդում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «ԻՏԱՐ-ՏԱՍՍ»-ին:
«Ոմանք այն անվանում են հոգեբանական դրամա, պլաստիկ կամ պարային ներկայացում: Դրամատիկական թատրոնի դերասաններն այնտեղ չեն արտասանում թեկուզ մեկ բառ, սակայն հանդիսատեսներին ամեն ինչ բացարձակապես հասկանալի է,- նշել է Կրոկը և ավելացրել, որ այդ ներկայացումը Վախթանգովի անվան թատրոնում ի հայտ է եկել շնորհիվ լիտվացի խորեոգրաֆ Անժելիկա Խոլինայի:
Ի դեպ, ռեժիսորն իր նոր բեմադրության մասին ասել է, որ ինքը չի ցանկանում ներկայացումը տեղավորել այս կամ այն ժանրի շրջանակներում: «Ես չեմ սիրում ինչ որ նշանակումներ, կանոններ կամ շրջանակներ: Կան կամ հուզիչ և արտահայտիչ ներկայացումներ, կամ ինչ-որ այլեր: Ես երբեք իմ ներկայացումների համար չեմ փնտրել անուններ, դա կարևոր չի, պարզապես արել եմ, ինչպես զգում եմ: Երբեմն ինչ-որ մի ժեստ կամ հայացք ավելի արտահայտիչ է, քան բառերը»:
Խոլինան ընդգծել է, որ դժվար է եղել գտնել իր «Աննա Կարենինայի» համար երաժշտությունը: Ե վ հետո սկսել է խորանալ Ալֆրեդ Շնիտկեյի ստեղծագործությունների մեջ: Եվ շուտով «երբ ես դրանք ունկնդրում էի, երևակվեց սյուժեն, կոնկրետ տեսարանները»,- նշել է նա:
Ներկայացման մեջ օգտագործվել են կոմպոզիտորի ամենատարբեր ստեղծագործություններից վերցված դրվագներ, նույնիսկ կա երաժշտական դրվագ՝ գրված կինոյի համար: Խոլինան նշել է, որ Շնիտկեն իդիալականորեն էր զգում մարդուն և նրա «յուրաքանչյուր ստեղծագործության մեջ կա դրամատուրգիա» և այդ հանգամանքը նրան շատ է օգնել:
Անցյալ շաբաթվա վերջին երեք օրերին վախթանգովցիները իրենց ներկայացումը ցուցադրեցին Հունաստանի մայրաքաղաքի «Բադմինտոն» թատրոնի հանդիսատեսներին: Բոլոր երեք օրերին էլ դահլիճը եղել է լեփ լեցուն, իսկ ներկայացումները ավարտվել են հանդիսասրահի շնորհակալական բուռն օվացիաներով:
Կրոկը ասել է, որ իրենց թատրոնը Հունաստանում ելույթ է ունենում 3-րդ անգամ: Նա նշել է, որ որոշ դերասանների հետ տեղի հանդիսատեսն արդեն ծանոթ է 2013 թ.-ին ներկայացված «Դիմակահանդեսից», իսկ առաջին անգամ վախթանգովցիները Աթենքում ելույթներով հանդես են եկել 2012 թ.-ին: Անդրանիկ հանդիպմանը ռուս արտիստները հույն հանդիսատեսներին էին ներկայացրել իրենց նշանավոր մեկ այլ բեմադրություն՝ Չեխովի «Քեռի Վանյա» -ն: