Զգալ ոտքերի տակի հողի ամրությունը՝ բարդ հարցերի պատասխանը գտնելու համար 11.29.2016
Օրերս Մոսկվայի նահանգային թատրոնի և այդ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, հայտնի դերասան Սերգեյ Բեզռուկովի նախագահությամբ գործող Սոցիալ-մշակութային նախաձեռնությունների զարգացման և օժանդակության հիմնադրամը անցկացրին «Վերածնունդ: Նախօրեին: 1916-2016» խորագրով գիտագործնական կոնֆերանս և կլոր սեղան, որի նպատակն էր ռուս իրականության մեջ բացահայտել նոր ռեժիսորների և դրամատուրգների:
Ըստ Սերգեյ Բեզռուկովի այդպիսի միջոցառման կազմակերպման անհրաժեշտությունը ծագել է այն պատճառով, որ այսօր Ռուսաստանի թատերական ոլորտում չկան այնպիսի պիեսներ, որոնք վերաբերեին 1917 թ.-ի իրադարձություններին: Նա նշել է, որ հսկայական թվով սոցռեալիստական պիեսներ կան, որոնք, սակայն չեն բեմադրվում, քանի որ հագեցած են գաղափարախոսությամբ: Իսկ թատրոնների կողմից այդ ժամանակաշրջանների հետ առնչվող գործերն էլ ընդգրկում են սահմանափակ թվով հեղինակների՝ Բուլգակով, Գորկի, Զոշչենկո, որոնք ներկայացվում են յուրահատուկ ռեժիսորական լուծումներով:
Միջոցառման շրջանակներում հնարավորություն է եղել ընթերցել և գնահատել ժամանակակից ռուսաստանցի դրամատուրգների աշխատանքներ, որոնցից մեկն էլ՝ Վլադիմիր Զուևի ցարական ընտանիքի գնդակահարության մասին «Ութը» վերնագրված պիեսը արժանացել է հաղթողի դիպլոմի:
Այս կոնֆերանսի շրջանակներում, ըստ Բեզռուկովի, բացի բազմաթիվ հեղինակների գործերի ընթերցումներից, նաև ցուցադրվել են ներկայացումների էսքիզներ, որոնց մասնակիցները ստացել են տարբեր խրախուսանքներ:
Իսկ միջոցառման թեմայի մասին խոսելով Սերգեյ Բեզռուկովը նշել է, որ իրենց ոչ այնքան «հետաքրքրել է 1917թ.- հեղափոխության փաստը, որքան դրա նախադրյալները: Ի՞նչ է դրան նախորդել: Կարելի՞ էր արդյոք դրանից խուսափել: Ո՞վ է ճիշտ, իսկ ո՞վ է մեղավոր: Ո՞վ է օգտվել ճգնաժամային իրավիճակից և ո՞վ է առաջարկել ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու ճանապարհ: Արյո՞ք հեղափոխությունը պետական հեղաշրջում էր, թե՞ միայն պատմական զարգացման փուլ, հերթական փորձություն»:
Եվ այդ ոչ միանշանակ և բարդ հարցերի պատասխանը գտնելու համար կարծիքներ են արտահայտել ռուսական ազատախոհ և պահպանողական միջավայրերը ներկայացնող բազմաթիվ մասնագետներ:
Սերգեյ Բեզռուկովը նշել է, որ անշուշտ հնարավոր չէր բոլոր հարցերի պատասխանները միանգամից գտնել, սակայն քննարկումները հնարավորություն են տվել այդ թեման դիտարկել տարբեր կողմերից:
Նա նաև ասել է, որ միջոցառումը ընդամենը 1917թ.-ի հեղափոխության թեմայի ուղղությամբ ոտքերի տակի հողի ամրությունն ստուգելու իմաստ ուներ, իսկ եկող տարի կարելի է քննարկել, արդեն, 1917թ.-ի թեման, որի արդյունքում էլ հույս ունի, որ կստեղծվեն հետաքրքիր նախագծեր:
Օրերս Մոսկվայի նահանգային թատրոնի և այդ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, հայտնի դերասան Սերգեյ Բեզռուկովի նախագահությամբ գործող Սոցիալ-մշակութային նախաձեռնությունների զարգացման և օժանդակության հիմնադրամը անցկացրին «Վերածնունդ: Նախօրեին: 1916-2016» խորագրով գիտագործնական կոնֆերանս և կլոր սեղան, որի նպատակն էր ռուս իրականության մեջ բացահայտել նոր ռեժիսորների և դրամատուրգների:
Ըստ Սերգեյ Բեզռուկովի այդպիսի միջոցառման կազմակերպման անհրաժեշտությունը ծագել է այն պատճառով, որ այսօր Ռուսաստանի թատերական ոլորտում չկան այնպիսի պիեսներ, որոնք վերաբերեին 1917 թ.-ի իրադարձություններին: Նա նշել է, որ հսկայական թվով սոցռեալիստական պիեսներ կան, որոնք, սակայն չեն բեմադրվում, քանի որ հագեցած են գաղափարախոսությամբ: Իսկ թատրոնների կողմից այդ ժամանակաշրջանների հետ առնչվող գործերն էլ ընդգրկում են սահմանափակ թվով հեղինակների՝ Բուլգակով, Գորկի, Զոշչենկո, որոնք ներկայացվում են յուրահատուկ ռեժիսորական լուծումներով:
Միջոցառման շրջանակներում հնարավորություն է եղել ընթերցել և գնահատել ժամանակակից ռուսաստանցի դրամատուրգների աշխատանքներ, որոնցից մեկն էլ՝ Վլադիմիր Զուևի ցարական ընտանիքի գնդակահարության մասին «Ութը» վերնագրված պիեսը արժանացել է հաղթողի դիպլոմի:
Այս կոնֆերանսի շրջանակներում, ըստ Բեզռուկովի, բացի բազմաթիվ հեղինակների գործերի ընթերցումներից, նաև ցուցադրվել են ներկայացումների էսքիզներ, որոնց մասնակիցները ստացել են տարբեր խրախուսանքներ:
Իսկ միջոցառման թեմայի մասին խոսելով Սերգեյ Բեզռուկովը նշել է, որ իրենց ոչ այնքան «հետաքրքրել է 1917թ.- հեղափոխության փաստը, որքան դրա նախադրյալները: Ի՞նչ է դրան նախորդել: Կարելի՞ էր արդյոք դրանից խուսափել: Ո՞վ է ճիշտ, իսկ ո՞վ է մեղավոր: Ո՞վ է օգտվել ճգնաժամային իրավիճակից և ո՞վ է առաջարկել ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու ճանապարհ: Արյո՞ք հեղափոխությունը պետական հեղաշրջում էր, թե՞ միայն պատմական զարգացման փուլ, հերթական փորձություն»:
Եվ այդ ոչ միանշանակ և բարդ հարցերի պատասխանը գտնելու համար կարծիքներ են արտահայտել ռուսական ազատախոհ և պահպանողական միջավայրերը ներկայացնող բազմաթիվ մասնագետներ:
Սերգեյ Բեզռուկովը նշել է, որ անշուշտ հնարավոր չէր բոլոր հարցերի պատասխանները միանգամից գտնել, սակայն քննարկումները հնարավորություն են տվել այդ թեման դիտարկել տարբեր կողմերից:
Նա նաև ասել է, որ միջոցառումը ընդամենը 1917թ.-ի հեղափոխության թեմայի ուղղությամբ ոտքերի տակի հողի ամրությունն ստուգելու իմաստ ուներ, իսկ եկող տարի կարելի է քննարկել, արդեն, 1917թ.-ի թեման, որի արդյունքում էլ հույս ունի, որ կստեղծվեն հետաքրքիր նախագծեր: