Դել արթ կատակերգության կանոններով սիրահարն իրավունք չունի թաքցնել իր դեմքը09.27.2017
Մոսկվայում կրկին իր վտանգավոր հանելուկներն է առաջադրում արքայադուստր Տուրանդատը: Քմահաճ արքայադստեր մասին ներկայացումը Ռուսաստանի մայրաքաղաքում 20-ական թվականներին դարձել էր Վախթանգովի թատրոնի այցեքարտը, որտեղ հանճարեղ հայ ռեժիսորը առաջ էր քաշում «թատրոն-տոնակատարության» իր հայեցակարգը: Իսկ այսօր իտալացի Կառլո Գոցիի ստեղծագործությունը ներկայացնում են Շչուկինի անվան թատրոն ստուդիայի ավարտական կուրսի ուսանողները: Նրանց մասնակցությաամբ այս դիպլոմային աշխատանքը բեմադրել է, ոչ ավելի, ոչ պակաս՝ Իտալիայի դրամատիկական արվեստի ակադեմիայի ռեկտոր, դել արթ կատակերգության մասնագետ Կլաուդիո դե Մալյոն: Այդ մասին «tvkultura.ru» -ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
«Իտալիայում ավելի շատ սիրում են Պուչինիի «Տուրանդոտ» օպերան, իսկ Գոցիին բացում են միայն հիմա: Վախթանգովն իրոք առաջինն էր, որը հասկացավ Գոցիին ամբողջ խորությամբ և գեղեցկությամբ: Սա արխետիպային ներկայացում է: «Տուրանդոտում» ներկայացված է մարդու փոխակերպման ընթացքը: Սկզբում պատերազմ՝ արքայադուստրը դիմադրում է ամեն ինչին: Սակայն, աստիճանաբար, սերը փոխում է նրան: Սերը կարող է փոփոխել և փրկել: Ինձ համար դրանում է «Տուրանդոտի» գլխավոր իմաստը»,- ասել է ռեժիսորը:
Ներկայացման բոլոր դիմակները հատուկ պատրաստվել են Իտալիայում: Դրան՝ ժառանգական վարպետի ձեռքի աշխատաներ են և յուրաքանչյուրն արժե 300 եվրո:
Ներկայացման մեջ բոլոր զգացմունքները բացահայտվում են մարմնի միջոցով: Ուսանողները դել արթ կատակերգության այս կանոնը սովորում են աշխատանքի ընթացքում: Երիտասարդ Կալաֆի դերակատար Անատոլի Իշչենկոն ափսոսում է , որ իր հերոսը հանդես է գալիս առանց դիմակի: Սակայն դել արթ կատակերգության կանոններով սիրահարը իրավունք չունի թաքցնել իր դեմքը:
Իսկ Տուրանդոտի հագուստը, որ անհավանական գեղեցիկ է և դերասանուհու համար բավականին ծանր, իսկական չինական կիմանո է:
Այս թատերաշրջանում Շչուկինի անվան ինստիտուտում իրենց բեմադրություններն են պատրաստում միանգամից 3 օտարերկրացի ռեժիսորներ: Սակայն առավել մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել «Տուրանդոտը»:
«Հուսով ենք, որ ներկայացումը դուր կգա Վախթանգովի անվան թատրոնին, կամ Սիմոնովյան հարթակին, կամ էլ Նոր բեմին, որն արդեն բացվել է և մեզ կմաղթեն բարի ճանապարհ»,- այս ներկայացման ընթացքը շարունակելու մասին իր գաղտնի հույսերն է բարձրաձայնել նաև Շչուկինի ինստիտուտի ռեկտոր Եվգենի Կնյազևը:
Մոսկվայում կրկին իր վտանգավոր հանելուկներն է առաջադրում արքայադուստր Տուրանդատը: Քմահաճ արքայադստեր մասին ներկայացումը Ռուսաստանի մայրաքաղաքում 20-ական թվականներին դարձել էր Վախթանգովի թատրոնի այցեքարտը, որտեղ հանճարեղ հայ ռեժիսորը առաջ էր քաշում «թատրոն-տոնակատարության» իր հայեցակարգը: Իսկ այսօր իտալացի Կառլո Գոցիի ստեղծագործությունը ներկայացնում են Շչուկինի անվան թատրոն ստուդիայի ավարտական կուրսի ուսանողները: Նրանց մասնակցությաամբ այս դիպլոմային աշխատանքը բեմադրել է, ոչ ավելի, ոչ պակաս՝ Իտալիայի դրամատիկական արվեստի ակադեմիայի ռեկտոր, դել արթ կատակերգության մասնագետ Կլաուդիո դե Մալյոն: Այդ մասին «tvkultura.ru» -ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
«Իտալիայում ավելի շատ սիրում են Պուչինիի «Տուրանդոտ» օպերան, իսկ Գոցիին բացում են միայն հիմա: Վախթանգովն իրոք առաջինն էր, որը հասկացավ Գոցիին ամբողջ խորությամբ և գեղեցկությամբ: Սա արխետիպային ներկայացում է: «Տուրանդոտում» ներկայացված է մարդու փոխակերպման ընթացքը: Սկզբում պատերազմ՝ արքայադուստրը դիմադրում է ամեն ինչին: Սակայն, աստիճանաբար, սերը փոխում է նրան: Սերը կարող է փոփոխել և փրկել: Ինձ համար դրանում է «Տուրանդոտի» գլխավոր իմաստը»,- ասել է ռեժիսորը:
Ներկայացման բոլոր դիմակները հատուկ պատրաստվել են Իտալիայում: Դրան՝ ժառանգական վարպետի ձեռքի աշխատաներ են և յուրաքանչյուրն արժե 300 եվրո:
Ներկայացման մեջ բոլոր զգացմունքները բացահայտվում են մարմնի միջոցով: Ուսանողները դել արթ կատակերգության այս կանոնը սովորում են աշխատանքի ընթացքում: Երիտասարդ Կալաֆի դերակատար Անատոլի Իշչենկոն ափսոսում է , որ իր հերոսը հանդես է գալիս առանց դիմակի: Սակայն դել արթ կատակերգության կանոններով սիրահարը իրավունք չունի թաքցնել իր դեմքը:
Իսկ Տուրանդոտի հագուստը, որ անհավանական գեղեցիկ է և դերասանուհու համար բավականին ծանր, իսկական չինական կիմանո է:
Այս թատերաշրջանում Շչուկինի անվան ինստիտուտում իրենց բեմադրություններն են պատրաստում միանգամից 3 օտարերկրացի ռեժիսորներ: Սակայն առավել մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել «Տուրանդոտը»:
«Հուսով ենք, որ ներկայացումը դուր կգա Վախթանգովի անվան թատրոնին, կամ Սիմոնովյան հարթակին, կամ էլ Նոր բեմին, որն արդեն բացվել է և մեզ կմաղթեն բարի ճանապարհ»,- այս ներկայացման ընթացքը շարունակելու մասին իր գաղտնի հույսերն է բարձրաձայնել նաև Շչուկինի ինստիտուտի ռեկտոր Եվգենի Կնյազևը: