Երբեք չի կորցնի հրատապությունը 05.17.2018
«Դժվար է հաղթահարել շտամպները, որոնք սերտաճել են Գոգոլի պիեսին»,- մի քանի օրից իր ղեկավարությամբ գործող «Et cetera» թատրոնի Սանկտ-Պետերբուրգ հյուրախաղերի մեկնելուց առաջ, հայտարարել է դերասան Ալեքսանդր Կալյագինը: Խոսքը ռուսական գրականության դասականի ստեղծագործության հիման վրա, վրացի հայտնի ռեժիսոր Ռոբերտ Ստուրուայի պատրաստած «Ռևիզոր: Վարկած» բեմադրության մասին է, որտեղ Խլեստակովին մարմավորում է ինքը՝ Կալյագինը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Ըստ դերասանի, Գոգոլի պիեսը երբեք չի կորցնի հրատապությունը, քանի որ մարդն այնպիսի էակ է, որն անընդհատ պայքարում է ինքն իր դեմ: Իսկ որքան շատ է պայքարում, այնքան ավելի է մեծանում գայթակղությունը «անել ինչ-որ մի բան, որը այն չէ»: Ըստ Կալյագինի կան մարդիկ, որոնք կարող են շրջանցել այդպիսի գայթակղությունները, սակայն դա, արդեն, ուրիշ հերոսներ են և ուրիշ պիեսներ:
Կալյագինը իր կերտած Խլեստակովի և Գոգոլի հերոսի մեջ տեսնում է զգալի տարբերություներ: Գոգոլյան դասական Խլեստակովը 23-24 տարեկան է, մի քիչ հիմարավուն: Նա կյանքն ընդունում է որպես պարգև, տոն: Իսկ Ստուրուա-Կալյագին ընթերցման մեջ արդեն թոշակի անցած հին դասի մարդ է, հոգնել է կյանքից, վատ է լսում: Նրան փորձում են փաղաքշել ու գուրգուրել, սակայն նա հիանալի հասկանում է այդ բոլոր հնարքները, քանի որ գիտի, թե սովորաբար ինչպես են արվում այդպիսի գործերը և գալով «Ն» քաղաք, կրկին բացահայտում է, որ կոռուպցիան անպարտ է, իսկ այն մարդիկ, որոնք ընդունում են իրեն, կրկին գործում են ծանոթ եղանակներով՝ «պատիվ» տալով, փաղաքշելով, առաջարկելով, գնելով ու... «յուղելով»...
«Դժվար է հաղթահարել շտամպները, որոնք սերտաճել են Գոգոլի պիեսին»,- մի քանի օրից իր ղեկավարությամբ գործող «Et cetera» թատրոնի Սանկտ-Պետերբուրգ հյուրախաղերի մեկնելուց առաջ, հայտարարել է դերասան Ալեքսանդր Կալյագինը: Խոսքը ռուսական գրականության դասականի ստեղծագործության հիման վրա, վրացի հայտնի ռեժիսոր Ռոբերտ Ստուրուայի պատրաստած «Ռևիզոր: Վարկած» բեմադրության մասին է, որտեղ Խլեստակովին մարմավորում է ինքը՝ Կալյագինը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Ըստ դերասանի, Գոգոլի պիեսը երբեք չի կորցնի հրատապությունը, քանի որ մարդն այնպիսի էակ է, որն անընդհատ պայքարում է ինքն իր դեմ: Իսկ որքան շատ է պայքարում, այնքան ավելի է մեծանում գայթակղությունը «անել ինչ-որ մի բան, որը այն չէ»: Ըստ Կալյագինի կան մարդիկ, որոնք կարող են շրջանցել այդպիսի գայթակղությունները, սակայն դա, արդեն, ուրիշ հերոսներ են և ուրիշ պիեսներ:
Կալյագինը իր կերտած Խլեստակովի և Գոգոլի հերոսի մեջ տեսնում է զգալի տարբերություներ: Գոգոլյան դասական Խլեստակովը 23-24 տարեկան է, մի քիչ հիմարավուն: Նա կյանքն ընդունում է որպես պարգև, տոն: Իսկ Ստուրուա-Կալյագին ընթերցման մեջ արդեն թոշակի անցած հին դասի մարդ է, հոգնել է կյանքից, վատ է լսում: Նրան փորձում են փաղաքշել ու գուրգուրել, սակայն նա հիանալի հասկանում է այդ բոլոր հնարքները, քանի որ գիտի, թե սովորաբար ինչպես են արվում այդպիսի գործերը և գալով «Ն» քաղաք, կրկին բացահայտում է, որ կոռուպցիան անպարտ է, իսկ այն մարդիկ, որոնք ընդունում են իրեն, կրկին գործում են ծանոթ եղանակներով՝ «պատիվ» տալով, փաղաքշելով, առաջարկելով, գնելով ու... «յուղելով»...