Հանդիսատեսի համար նախորդից շատ ավելի սրտամոտ էր06.19.2018
2018թ.-ին լրանում է 20-րդ դարի ամերիկյան դասական երաժշտության խոշորագույն ներկայացուցիչներից մեկի՝ Լեոնարդ Բերնսթայնի 100-ամյակը: Այդ առթիվ, օրերս, Ռուսաստանի հյուսիսային մայրաքաղաքում, Մարինյան թատրոնում երիտասարդ արտիստների մասնակցությամբ ներկայացվել է «Քանդիդ» օպերետը:
Ըստ ֆրանսիացի գրող Վոլտերի երգիծական վեպի ստեղծված օպերետը Բերնսթայնը գրել է իր հանրահայտ «Վեսթսայդյան պատմություն» մյուզիքլին զուգահեռ: Այդ ժամանակ նա արդեն հեղինակել էր Բրոդվեյում հաջողությամբ բեմադրված շատ երաժշտական ստեղծագործություններ: Բայց «Քանդիդում» Բերնսթայնը որոշել է իր հարգանքի տուրքը մատուցել եվրոպական երաժշտական մշակույթում իր համար պաշտամունքային հանդիսացող բոլոր մեծություններին՝ սկսած Բելինիից, վերջացրած Պրոկոֆևով: Արդյունքում՝ բոլոր քննադատները և հանդիսատեսները այդ օպերետը համարեցին մտացածին և մռայլ:
Այդ գործն ստեղծելուց 20 տարի անց մեկ այլ կոմպոզիտոր՝ Սթիվեն Սոնդհայմը դիրիժոր Ջոն Մոսերի հետ «Քանդիդի» հեղինակային տարբերակը վերամշակեցին: Ինքը՝ Բերսթայնը այս գործի նոր խմբագրությունից հիացած չէր: Սակայն, պարզվեց, որ այն նախորդից շատ ավելի սրտամոտ էր հանդիսատեսին և, աստիճանաբար, «Քանդիդը» սկսեց տեղ զբաղեցնել օպերային թատրոնների խաղացանկերում:
Եվ ահա այն համերգային ձևաչափով հասել է նաև Պետերբուրգ:
«Կարելի է ասել, որ այս ստեղծագործությունն աառավել շատ մոտ է կատակերգական ժանրին, 19-րդ դարի օպերա-բուֆֆին: Այն կարելի է համեմատել Օֆֆենբախի ստեղծագործությունների հետ: Ես կարծում եմ, որ դա այդ ավանդության շարունակությունն է»,- ասել է պետերբուրգյան պրեմերային ներկայացման նվագավար, Ամերիկյան սիմֆոնիկ նվագախմբի ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Լեոն Բոթսթայնը:
Ըստ ֆրանսիացի գրող Վոլտերի երգիծական վեպի ստեղծված օպերետը Բերնսթայնը գրել է իր հանրահայտ «Վեսթսայդյան պատմություն» մյուզիքլին զուգահեռ: Այդ ժամանակ նա արդեն հեղինակել էր Բրոդվեյում հաջողությամբ բեմադրված շատ երաժշտական ստեղծագործություններ: Բայց «Քանդիդում» Բերնսթայնը որոշել է իր հարգանքի տուրքը մատուցել եվրոպական երաժշտական մշակույթում իր համար պաշտամունքային հանդիսացող բոլոր մեծություններին՝ սկսած Բելինիից, վերջացրած Պրոկոֆևով: Արդյունքում՝ բոլոր քննադատները և հանդիսատեսները այդ օպերետը համարեցին մտացածին և մռայլ:
Այդ գործն ստեղծելուց 20 տարի անց մեկ այլ կոմպոզիտոր՝ Սթիվեն Սոնդհայմը դիրիժոր Ջոն Մոսերի հետ «Քանդիդի» հեղինակային տարբերակը վերամշակեցին: Ինքը՝ Բերսթայնը այս գործի նոր խմբագրությունից հիացած չէր: Սակայն, պարզվեց, որ այն նախորդից շատ ավելի սրտամոտ էր հանդիսատեսին և, աստիճանաբար, «Քանդիդը» սկսեց տեղ զբաղեցնել օպերային թատրոնների խաղացանկերում:
Եվ ահա այն համերգային ձևաչափով հասել է նաև Պետերբուրգ:
«Կարելի է ասել, որ այս ստեղծագործությունն աառավել շատ մոտ է կատակերգական ժանրին, 19-րդ դարի օպերա-բուֆֆին: Այն կարելի է համեմատել Օֆֆենբախի ստեղծագործությունների հետ: Ես կարծում եմ, որ դա այդ ավանդության շարունակությունն է»,- ասել է պետերբուրգյան պրեմերային ներկայացման նվագավար, Ամերիկյան սիմֆոնիկ նվագախմբի ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Լեոն Բոթսթայնը: