Բոլորը պարտավոր են դա լսել և պարզորոշ գիտակցել10.04.2018
Ռուսաստանի երիտասարդական թատրոնում մեկնարկել է մի անսովոր ակցիա: Խաղացանկի հիթային ներկայացման մեկ տոմս գնելու դեպքում թատրոնի տնօրինությունը նվիրում է ևս մեկը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
«Թատրոն հրավիրիր բարեկամիդ» անունն ստացած ակցիայում ներառված են 3 բեմադրություն՝ «Բուդդենբրոկներ», «Վերջին օրեր» և «Ժողովրդավարություն»:
Իր «Բուդդենբրոկներ» բեմադրությունը հայտնի լատիշ ռեժիսոր Մինդաուգաս Կարբաուսկասը առաջին անգամ հանդիսատեսին է ներկայացրել 2011թ.-ին: Գերմանացի բյուրգերների ընտանիքի մասին պատմող ներկայացումը մինչև հիմա ցուցադրվում է լեփլեցուն հանդիսասրահում:Հիշեցնենք, որ գերմանական գրականության նշանավոր ներկայացուցիչներից մեկի՝ Թոմաս Մանի այս պատումն անդրադառնում է անթերի համբավ ու ամուր սկզբունքներով մի ընտանիքի պատմությանը, որի անդամները սերնդեսերունդ կուտակում, ավելացնում են իրենց փառքը և հարստությունը՝ ձեռք բերելով նաև աներեր հավատ հետագա ծաղկման համար:
«Վերջին օրեր» և «Ժողովրդավարություն» ներկայացումները համեմատաբար նոր են:
Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ալեքսեյ Բորոդինը նշել է, որ Մայքլ Ֆրեյնի «Ժողովրդավարություն» պիեսն իրեն գրավել է այն գլխավոր ասելիքով, որ «մենք միմյանց լսելուն ետ ենք վարժվել, չենք հարգում և չենք լսում միմյանց»: Նա նշում է, որ մարդիկ իրոք մոռացել են երկխոսելը և այստեղից էլ սկիզբ է առնում «միևնույն հիմնախնդիրների անվերջանալի փակ շրջանը, միևնույն սխալներն ուղղելու անհնարինությունը»:
Պատմական մի երկխոսություն էլ մոսկովյան երիտասարդական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարը անդրադառնում է հանդիսատեսի բարձր գնահատականին արժանացած «Վերջին օրեր» ներկայցման մեջ, որը նա բեմադրել է Պուշկինի, Բուլգակովի և Ակունինի ստեղծագործությունների հիման վրա:
«Իհարկե «Վերջին օրեր» պատմական ներկայացում է, բայց դրա հետ մեկտեղ այն անժամանակյա է: Բորիս Ակունինը իր ստեղծագործության մեջ կարծես թե անդրադառնում է Պետրոս Մեծի երիտասարդության շրջանին, բայց դրա մեջ արդեն ներթափանցում են պուշկինյան «Վերջին օրերի» վարկաբեկմամբ մռայլված ուրվականները... Պատկերը ավարտվում է «Պղնձե հեծյալի» պայտերի չափավոր թակոցով»: Ռեժիսորը կարծում է որ դրանք թակում են մինչև այսօր: Բոլորը պարտավոր են դա լսել և պարզորոշ գիտակցել: Նա ընդգծում է, որ բոլոր ժամանակները անդրադառնում են մեկը մյուսի մեջ: «Դա մեզ դարձնում է ավելի ուժեղ, թեև ետ է վերցնում երջանիկ ավարտի հույսը»,- ասում է Ալեքսեյ Բորոդինը:
Ռուսաստանի երիտասարդական թատրոնում մեկնարկել է մի անսովոր ակցիա: Խաղացանկի հիթային ներկայացման մեկ տոմս գնելու դեպքում թատրոնի տնօրինությունը նվիրում է ևս մեկը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
«Թատրոն հրավիրիր բարեկամիդ» անունն ստացած ակցիայում ներառված են 3 բեմադրություն՝ «Բուդդենբրոկներ», «Վերջին օրեր» և «Ժողովրդավարություն»:
Իր «Բուդդենբրոկներ» բեմադրությունը հայտնի լատիշ ռեժիսոր Մինդաուգաս Կարբաուսկասը առաջին անգամ հանդիսատեսին է ներկայացրել 2011թ.-ին: Գերմանացի բյուրգերների ընտանիքի մասին պատմող ներկայացումը մինչև հիմա ցուցադրվում է լեփլեցուն հանդիսասրահում:Հիշեցնենք, որ գերմանական գրականության նշանավոր ներկայացուցիչներից մեկի՝ Թոմաս Մանի այս պատումն անդրադառնում է անթերի համբավ ու ամուր սկզբունքներով մի ընտանիքի պատմությանը, որի անդամները սերնդեսերունդ կուտակում, ավելացնում են իրենց փառքը և հարստությունը՝ ձեռք բերելով նաև աներեր հավատ հետագա ծաղկման համար:
«Վերջին օրեր» և «Ժողովրդավարություն» ներկայացումները համեմատաբար նոր են:
Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ալեքսեյ Բորոդինը նշել է, որ Մայքլ Ֆրեյնի «Ժողովրդավարություն» պիեսն իրեն գրավել է այն գլխավոր ասելիքով, որ «մենք միմյանց լսելուն ետ ենք վարժվել, չենք հարգում և չենք լսում միմյանց»: Նա նշում է, որ մարդիկ իրոք մոռացել են երկխոսելը և այստեղից էլ սկիզբ է առնում «միևնույն հիմնախնդիրների անվերջանալի փակ շրջանը, միևնույն սխալներն ուղղելու անհնարինությունը»:
Պատմական մի երկխոսություն էլ մոսկովյան երիտասարդական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարը անդրադառնում է հանդիսատեսի բարձր գնահատականին արժանացած «Վերջին օրեր» ներկայցման մեջ, որը նա բեմադրել է Պուշկինի, Բուլգակովի և Ակունինի ստեղծագործությունների հիման վրա:
«Իհարկե «Վերջին օրեր» պատմական ներկայացում է, բայց դրա հետ մեկտեղ այն անժամանակյա է: Բորիս Ակունինը իր ստեղծագործության մեջ կարծես թե անդրադառնում է Պետրոս Մեծի երիտասարդության շրջանին, բայց դրա մեջ արդեն ներթափանցում են պուշկինյան «Վերջին օրերի» վարկաբեկմամբ մռայլված ուրվականները... Պատկերը ավարտվում է «Պղնձե հեծյալի» պայտերի չափավոր թակոցով»: Ռեժիսորը կարծում է որ դրանք թակում են մինչև այսօր: Բոլորը պարտավոր են դա լսել և պարզորոշ գիտակցել: Նա ընդգծում է, որ բոլոր ժամանակները անդրադառնում են մեկը մյուսի մեջ: «Դա մեզ դարձնում է ավելի ուժեղ, թեև ետ է վերցնում երջանիկ ավարտի հույսը»,- ասում է Ալեքսեյ Բորոդինը: