Ի վերջո, բաժանվում է մշտապես դավաճանող ամուսնուց11.14.2018
Այսօր՝ նոյեմբերի 14-ին, Մոսկվայի Ստանիսլավսկու և Նեմերովիչ-Դանչենկոյի անվան երաժշտական թատրոնում կկայանա «Ֆրաու Շինդլեր» օպերան, որի գլխավոր հերոսուհին ֆաշիստական իշխանության տարիներին բազմաթիվ հրեաների կյանքեր փրկած գործարանատեր Օսկար Շինդլերի կինն է՝ Էմիլիան: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Օպերայի հեղինակը՝ Թոմաս Մորսը, որը մանրակրկիտ ուսումնասիրել է Շինդլերների ընտանեկան կյանքի մասին տեղեկությունները, եկել է այն համոզման, որ, ֆաշիստների դեմ հերոսական և մարդասիրական գործունեությանը հակառակ, Օսկարի և նրա կնոջ հարաբերությունները եղել են ոչ այնքան իդեալական:
Էմիլիան անարդարորեն վիրավորանք ստացած կերպար է: Նա, ի վերջո, բաժանվում է մշտապես դավաճանող ամուսնուց:
Այս ընտանիքի կյանքի ամենագլխավոր գործին անդրադարձած հոլլիվուդյան «Շինդլերի ցուցակը» հայտնի ֆիլմում Էմիլիայի սխրանքը ներկայացնելու համար ընդհանրապես ոչինչ չի ասվում: Ահա թե ինչու կարելի է ասել, որ «Ֆրաու Շինդլեր» օպերան վերականգնում է այս անարդարությունը:
Ասենք, որ, այնուամենայնիվ, Մորսի այս երաժշտական ստեղծագործությունը ներշնված է Սթիվեն Սփիլբերգի ֆիլմից: Պարտիտուրը ստեղծել է «Դիսնեյ լենդում» աշխատանքային փորձառությունը կոփած կինոյի կոմպոզիտոր Թոմաս Մորսը: Իսկ մոսկովյան բեմադրությունն իրականացնողը ռուսական, ապա հոլլիվուդյան կինոտաղավարների կոփվածք ստացած կինոռեժիսոր Վլադիմիր Ալեննիկովն է, որի համար բեմական տարածքը մասամբ դիտարկելի է նաև որպես կինոյի ճերմակ պաստառ...
«Ֆրաու Շինդլեր»-ը նրա առաջին օպերան է: Իսկ Հոլլիվուդում դրա հեղինակի հետ ձևավորված մտերիմ բարեկամությունը համարձակորեն հանգեցրել է այն Մոսկվայում բեմադրելու գաղափարին: Եվ նա դա իրականացրել է Ստանիսլավսկու և Նեմերովիչ-Դանչենկոյի անվան երաժշտական թատրոնի Փոքր բեմում, որը «հնարավորություն է տալիս հանդիսատեսին ամբողջովին խորասուզել» օպերայի մթնորտի մեջ:
Ներկայացումն սկսվում է դեռ մինչև առաջին զանգի հնչելը: Դահլիճում չի կատարվում երաժշտական նախերգը: Հանդիսատեսը շրջապատված է գործողությամբ: Արտիստները նրանց հետ խոսում են աչքը՝ աչքին: Այս ուղղակի հաղորդակցությունը գալիս է երաժշտության մեջից: Կոմպոզիտորը հավաստիացնում է, որ իր պարտիտուրը շատ մատչելի է: Նա ցանկացել է, որպեսզի օպերան դիպչի նույնիսկ անվարժ հանդիսատեսի սրտին: Իսկ կատարողների համար դա հեշտ լուծելի գործ չի թվում:
«Շատ դժվար է այսպիսի հարմոնիկ գործը: Շատ դժվար է գտնել հենց գույնը: Որովհետև երաժշտությունը ֆոն է: Եվ անկյունաքարը դառնում է խոսքը: Հենց հերոսների խոսակցական երանգավորումը»,- նշել է թատրոնի մեներգչուհի Լարիսա Անդրեևան:
«Ֆրաու Շինդլեր» օպերան կենսագրական չէ: Այն մարդկային բնույթի մասին է: Կոմպոզիտորը խոստովանում է, որ այս գործում կան դրվագներ, որոնք ամեն անգամ լսելիս լացում է: Թերևս դրա պատճառը նաև այն է, որ զանգվածային սպանությունների թեման այսօր էլ օրակարգային է և հրատապ:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Մշակույթը նվիրյալի գործ է, իսկ մշակույթի նվաճումներին հանրությանը ծանոթացնելը քաղաքացիական պարտք: Թղթակցեք «Թագլուր» կայքին;
Հեռ.: 099.31.74.60
էլ. Փոստ: taglur@yahoo.com
Օպերայի հեղինակը՝ Թոմաս Մորսը, որը մանրակրկիտ ուսումնասիրել է Շինդլերների ընտանեկան կյանքի մասին տեղեկությունները, եկել է այն համոզման, որ, ֆաշիստների դեմ հերոսական և մարդասիրական գործունեությանը հակառակ, Օսկարի և նրա կնոջ հարաբերությունները եղել են ոչ այնքան իդեալական:
Էմիլիան անարդարորեն վիրավորանք ստացած կերպար է: Նա, ի վերջո, բաժանվում է մշտապես դավաճանող ամուսնուց:
Այս ընտանիքի կյանքի ամենագլխավոր գործին անդրադարձած հոլլիվուդյան «Շինդլերի ցուցակը» հայտնի ֆիլմում Էմիլիայի սխրանքը ներկայացնելու համար ընդհանրապես ոչինչ չի ասվում: Ահա թե ինչու կարելի է ասել, որ «Ֆրաու Շինդլեր» օպերան վերականգնում է այս անարդարությունը:
Ասենք, որ, այնուամենայնիվ, Մորսի այս երաժշտական ստեղծագործությունը ներշնված է Սթիվեն Սփիլբերգի ֆիլմից: Պարտիտուրը ստեղծել է «Դիսնեյ լենդում» աշխատանքային փորձառությունը կոփած կինոյի կոմպոզիտոր Թոմաս Մորսը: Իսկ մոսկովյան բեմադրությունն իրականացնողը ռուսական, ապա հոլլիվուդյան կինոտաղավարների կոփվածք ստացած կինոռեժիսոր Վլադիմիր Ալեննիկովն է, որի համար բեմական տարածքը մասամբ դիտարկելի է նաև որպես կինոյի ճերմակ պաստառ...
«Ֆրաու Շինդլեր»-ը նրա առաջին օպերան է: Իսկ Հոլլիվուդում դրա հեղինակի հետ ձևավորված մտերիմ բարեկամությունը համարձակորեն հանգեցրել է այն Մոսկվայում բեմադրելու գաղափարին: Եվ նա դա իրականացրել է Ստանիսլավսկու և Նեմերովիչ-Դանչենկոյի անվան երաժշտական թատրոնի Փոքր բեմում, որը «հնարավորություն է տալիս հանդիսատեսին ամբողջովին խորասուզել» օպերայի մթնորտի մեջ:
Ներկայացումն սկսվում է դեռ մինչև առաջին զանգի հնչելը: Դահլիճում չի կատարվում երաժշտական նախերգը: Հանդիսատեսը շրջապատված է գործողությամբ: Արտիստները նրանց հետ խոսում են աչքը՝ աչքին: Այս ուղղակի հաղորդակցությունը գալիս է երաժշտության մեջից: Կոմպոզիտորը հավաստիացնում է, որ իր պարտիտուրը շատ մատչելի է: Նա ցանկացել է, որպեսզի օպերան դիպչի նույնիսկ անվարժ հանդիսատեսի սրտին: Իսկ կատարողների համար դա հեշտ լուծելի գործ չի թվում:
«Շատ դժվար է այսպիսի հարմոնիկ գործը: Շատ դժվար է գտնել հենց գույնը: Որովհետև երաժշտությունը ֆոն է: Եվ անկյունաքարը դառնում է խոսքը: Հենց հերոսների խոսակցական երանգավորումը»,- նշել է թատրոնի մեներգչուհի Լարիսա Անդրեևան:
«Ֆրաու Շինդլեր» օպերան կենսագրական չէ: Այն մարդկային բնույթի մասին է: Կոմպոզիտորը խոստովանում է, որ այս գործում կան դրվագներ, որոնք ամեն անգամ լսելիս լացում է: Թերևս դրա պատճառը նաև այն է, որ զանգվածային սպանությունների թեման այսօր էլ օրակարգային է և հրատապ:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Մշակույթը նվիրյալի գործ է, իսկ մշակույթի նվաճումներին հանրությանը ծանոթացնելը քաղաքացիական պարտք: Թղթակցեք «Թագլուր» կայքին;
Հեռ.: 099.31.74.60
էլ. Փոստ: taglur@yahoo.com