Թատրոնների հրաշապատման ավանդներն ու խորեոգրաֆի ըմբռնումները01.17.2019
21-րդ դարի թատրոնի փիլիսոփայության մասին իրենց պատկերացումները իտալական « No Gravity» թատրոնի արտիստները արտահայտել են «Արիա» վերնագրով ներկայացման մեջ, որն իր ձևաչափով ներկայացնում է կրկեսի, մարմնամարզության, խորեոգրաֆիայի և դեկորացիաների համատեղման մի անսովոր ամբողջություն: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «terrychegia.com»-ին:
Հատկանշական է, որ կատարողական առումով յուրահատուկ և բարդ բեմադրության մեջ զբաղված բոլոր պարողները, երաժիշտները, երգիչները խաղում են համարժեք կենտրոնական դերեր:
Ներկայացումը բեմադրելիս թատրոնը ներշնչվել է բազմադարյա թատերական արվեստի զարգացման գրեթե բոլոր հանգուցային առանձնահատկություններից՝ սկսած հելլենիստական ժամանակաշրջանից, վերջացրած Վերածննդի ֆանտաստիկ թատրոնով և 17-րդ դարում հռոմեացի, միլանցի և ֆլորենտացի վարպետների ստեղծած մեխանիկական հորինվածքներից:
Թատրոնի տնօրեն և խորեոգրաֆ Էմիլիանո Պալլիսարին, այս հրաշքների թատրոնում ասես ի մի բերել համաշխարհային և իտալական թատրոնների հրաշապատման ավանդներն ու իր ըմբռնումները, որի արդյունքում Մոնտեվերդիի և Վիբալդիի երաժշտության ներքո ծնվել է «Արիա» -ն :
21-րդ դարի թատրոնի փիլիսոփայության մասին իրենց պատկերացումները իտալական « No Gravity» թատրոնի արտիստները արտահայտել են «Արիա» վերնագրով ներկայացման մեջ, որն իր ձևաչափով ներկայացնում է կրկեսի, մարմնամարզության, խորեոգրաֆիայի և դեկորացիաների համատեղման մի անսովոր ամբողջություն: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «terrychegia.com»-ին:
Հատկանշական է, որ կատարողական առումով յուրահատուկ և բարդ բեմադրության մեջ զբաղված բոլոր պարողները, երաժիշտները, երգիչները խաղում են համարժեք կենտրոնական դերեր:
Ներկայացումը բեմադրելիս թատրոնը ներշնչվել է բազմադարյա թատերական արվեստի զարգացման գրեթե բոլոր հանգուցային առանձնահատկություններից՝ սկսած հելլենիստական ժամանակաշրջանից, վերջացրած Վերածննդի ֆանտաստիկ թատրոնով և 17-րդ դարում հռոմեացի, միլանցի և ֆլորենտացի վարպետների ստեղծած մեխանիկական հորինվածքներից:
Թատրոնի տնօրեն և խորեոգրաֆ Էմիլիանո Պալլիսարին, այս հրաշքների թատրոնում ասես ի մի բերել համաշխարհային և իտալական թատրոնների հրաշապատման ավանդներն ու իր ըմբռնումները, որի արդյունքում Մոնտեվերդիի և Վիբալդիի երաժշտության ներքո ծնվել է «Արիա» -ն :