Կարմիր գլխարկը ոչ մի դեպքում չպետք է շեղվի ճանապարհից...11.29.2019
Այսօր և վաղը, նոյեմբերի 29-ին և 30-ին Լիտվայի ռուսական դրամատիկական թատրոնում, լիտվերենի սուբտիտրային թարգմանությամբ, ռուսերեն լեզվով կներկայացվի Սեֆան Սոնդհեյմի «Անտառներում» («Into the Woods») մյուզիքլը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Ըստ ռեժիսոր Վիլյուս Մալինաուսկասի, այս երաժշտական ներկայացուման իմաստն այն է, որ բոլոր հեքիաթները սկսվում են հերոսների ցանկություններով և երազանքներով, բայց որևէ մեկը չգիտե և հետո էլ չի մտածում, թե ինչով է ավարտվում հեքիաթը ցանկությունները կատարվելուց հետո: Մալինաուսկասը կարծում է, որ հետո, հանկարծ, պարզ է դառնում, որ իրականում մարդիկ ցանկանում էին բոլորովին այլ բան և երազել են այյլ բանի մասին, թեև ցանկությունները, թվում էր, այնքան կոնկրետ և հստակ:
Ահա թե ինչու, Մոխրոտի մայրը գերեզմանից իր դստերը հարցնում է, արդյոք նա ճշգրիտ գիտի, թե ինչ է ցանկանում, քանի որ, եթե հստակ գիտես այդ մասին, ապա ցանկությունները անպայման իրականանում են:
«Մեր ուղեղը մանկությունից կոդավորվում է հեքիաթների թելադրած կարծրատիպերով, որոնք մենք լսում ենք 17-րդ դարից, երբ իրավաբան Շարլ Պերոբ գրի էր առնում Կարմիր գլխարկի, Մոխրոտիկի և շատ այլ ժողովրդական պատումները: Մոխրոտիկը պետք է ամուսնանա արքայազնի հետ, և անպայման գեղեցիկ արքայազնի հետ, երեխաներ ունենա: Իսկ Կարմիր գլխարկը ոչ մի դեպքում չպետք է շեղվի ճանապարհից: Նա պետք է ուղիղ գնա տատիկի տուն: Ոչ մի վայրկյան կանգ չառնի, թեև, իրականում, նա բոլորովին չի ցանկանում գնալ այդ տատիկի տուն, այլ շատ մեծ հաճույքով գերադասում է թաքնվել որևէ մի տեղում և ուտել ինչ-որ մի քաղցր բան»,- ասում է ներկայացման ռեժիսորըև ընդգծում, որ ոսկրացած կարծրատիպերը մեզ ուղեկցում են ծնվող երազանքների մոտ իներցիայով, բայց ոչ մեր իրական ցանկություններով, քանի որ մենք վախենում ենք չցանկանալ այն, ինչ-որ ցանկանում են ուրիշները, իսկ երբեմն մենք չենք հասկանում այն, որ իրականում մեր ցանկացածն այլ է և հանձնվում ենք հասարակության ձգտումների հոսանքին:
«Մյուզիքլի երգերից մեկում Կախարդուհին զգուշացնում է, որ պետք է լավ մտածել այն մասին, թե ինչ ենք պատմում երեխաներին, ինչպիսի հեքիթներ ենք նրանց պատմում, քանի որ նրանք մեզ լսում են շատ ուշադիր»,- զգուշացնում է Վիլյուս Մալինաուսկասը:
«Անտառներում» մյուզիքլի կոմպոզիտոր Սեֆան Սոնդհեյմ առավել շատ հայտնի է իր մեկ այլ՝ «Սուինի Թոդդ: Հրեշ-վարսավիրը» ստեղծագործությամբ: Սակայն արևմուտքի երկրներում նրան գիտեն որպես թատրոնի նորարի, «Օսկար», «Թոնի», «Էմմի», «Գրեմմի» և Պուլիտցերյան մրցանակների դափնեկրի:
Ավելացնենք, որ «Անտառներում» («Into the Woods») մյուզիքլը համարվում է Բրոդվեյի պատմության մեջ ամենից ինտելեկտուալ մյուզիքլը:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Այսօր և վաղը, նոյեմբերի 29-ին և 30-ին Լիտվայի ռուսական դրամատիկական թատրոնում, լիտվերենի սուբտիտրային թարգմանությամբ, ռուսերեն լեզվով կներկայացվի Սեֆան Սոնդհեյմի «Անտառներում» («Into the Woods») մյուզիքլը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Ըստ ռեժիսոր Վիլյուս Մալինաուսկասի, այս երաժշտական ներկայացուման իմաստն այն է, որ բոլոր հեքիաթները սկսվում են հերոսների ցանկություններով և երազանքներով, բայց որևէ մեկը չգիտե և հետո էլ չի մտածում, թե ինչով է ավարտվում հեքիաթը ցանկությունները կատարվելուց հետո: Մալինաուսկասը կարծում է, որ հետո, հանկարծ, պարզ է դառնում, որ իրականում մարդիկ ցանկանում էին բոլորովին այլ բան և երազել են այյլ բանի մասին, թեև ցանկությունները, թվում էր, այնքան կոնկրետ և հստակ:
Ահա թե ինչու, Մոխրոտի մայրը գերեզմանից իր դստերը հարցնում է, արդյոք նա ճշգրիտ գիտի, թե ինչ է ցանկանում, քանի որ, եթե հստակ գիտես այդ մասին, ապա ցանկությունները անպայման իրականանում են:
«Մեր ուղեղը մանկությունից կոդավորվում է հեքիաթների թելադրած կարծրատիպերով, որոնք մենք լսում ենք 17-րդ դարից, երբ իրավաբան Շարլ Պերոբ գրի էր առնում Կարմիր գլխարկի, Մոխրոտիկի և շատ այլ ժողովրդական պատումները: Մոխրոտիկը պետք է ամուսնանա արքայազնի հետ, և անպայման գեղեցիկ արքայազնի հետ, երեխաներ ունենա: Իսկ Կարմիր գլխարկը ոչ մի դեպքում չպետք է շեղվի ճանապարհից: Նա պետք է ուղիղ գնա տատիկի տուն: Ոչ մի վայրկյան կանգ չառնի, թեև, իրականում, նա բոլորովին չի ցանկանում գնալ այդ տատիկի տուն, այլ շատ մեծ հաճույքով գերադասում է թաքնվել որևէ մի տեղում և ուտել ինչ-որ մի քաղցր բան»,- ասում է ներկայացման ռեժիսորըև ընդգծում, որ ոսկրացած կարծրատիպերը մեզ ուղեկցում են ծնվող երազանքների մոտ իներցիայով, բայց ոչ մեր իրական ցանկություններով, քանի որ մենք վախենում ենք չցանկանալ այն, ինչ-որ ցանկանում են ուրիշները, իսկ երբեմն մենք չենք հասկանում այն, որ իրականում մեր ցանկացածն այլ է և հանձնվում ենք հասարակության ձգտումների հոսանքին:
«Մյուզիքլի երգերից մեկում Կախարդուհին զգուշացնում է, որ պետք է լավ մտածել այն մասին, թե ինչ ենք պատմում երեխաներին, ինչպիսի հեքիթներ ենք նրանց պատմում, քանի որ նրանք մեզ լսում են շատ ուշադիր»,- զգուշացնում է Վիլյուս Մալինաուսկասը:
«Անտառներում» մյուզիքլի կոմպոզիտոր Սեֆան Սոնդհեյմ առավել շատ հայտնի է իր մեկ այլ՝ «Սուինի Թոդդ: Հրեշ-վարսավիրը» ստեղծագործությամբ: Սակայն արևմուտքի երկրներում նրան գիտեն որպես թատրոնի նորարի, «Օսկար», «Թոնի», «Էմմի», «Գրեմմի» և Պուլիտցերյան մրցանակների դափնեկրի:
Ավելացնենք, որ «Անտառներում» («Into the Woods») մյուզիքլը համարվում է Բրոդվեյի պատմության մեջ ամենից ինտելեկտուալ մյուզիքլը:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: