Հեքիաթային գիտակցությունը միահյուսվում է բիբլիական սյուժեներին12.17.2019
«Երկխոսություն գաջեթների հեքիաթային գիտակցության սերնդի հետ»։ Համառոտ այսպես են բնութագրում անդերսենյան «Ձյունե թագուհու» ամանօրյա նոր հայտնությունը իրենց բեմում Մոսկվայի Գորկու անվան գեղարվեստական թատրոնի արտիստները։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «ՏԱՍՍ»֊ին։
Նույնիսկ, բոլորի լավ հայտնի հեքիաթում, նոր արտիստներով համալրված ստեղծագործական խումբը կարողացել է գտնել նոր իմաստներ, բացահայտել նոր չբացահայտված շերտեր և ձեռք բերել երկխոսելու իրավունք այսօրվա սերնդի հետ։
Ներկայացումը մուլտիմեդիական է և, նույնիսկ, հենց ինքը՝ Ձյունե Թագուհին, հանդես է գալիս թվային կերպարով։
Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Էդուարդ Բոյակովի բնութագրմամբ իրենց այս ներկայացումը եվրոպական դասական հեքիաթային գիտակցության հանդիպում է ժամանակակից թատերական լեզվի հետ, որով երեխաները խոսում և մտածում են։
Բեմադրության հեղինակները հավերժական արժեքների մասին խոսում են երեխաներին հասկանալի լեզվով։ Այդ նույն նպատակն է հետապնդում նաև բիբլիական սյուժեների միահյուսումը ժամանակակից ստեղծագործական մտքի արգասիքներին, օրինակ, ագռավները թագավորական պալատում պարում են ռէպ, մյուսները՝ հիփ֊հոփ և այլն։
«Երկխոսություն գաջեթների հեքիաթային գիտակցության սերնդի հետ»։ Համառոտ այսպես են բնութագրում անդերսենյան «Ձյունե թագուհու» ամանօրյա նոր հայտնությունը իրենց բեմում Մոսկվայի Գորկու անվան գեղարվեստական թատրոնի արտիստները։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «ՏԱՍՍ»֊ին։
Նույնիսկ, բոլորի լավ հայտնի հեքիաթում, նոր արտիստներով համալրված ստեղծագործական խումբը կարողացել է գտնել նոր իմաստներ, բացահայտել նոր չբացահայտված շերտեր և ձեռք բերել երկխոսելու իրավունք այսօրվա սերնդի հետ։
Ներկայացումը մուլտիմեդիական է և, նույնիսկ, հենց ինքը՝ Ձյունե Թագուհին, հանդես է գալիս թվային կերպարով։
Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Էդուարդ Բոյակովի բնութագրմամբ իրենց այս ներկայացումը եվրոպական դասական հեքիաթային գիտակցության հանդիպում է ժամանակակից թատերական լեզվի հետ, որով երեխաները խոսում և մտածում են։
Բեմադրության հեղինակները հավերժական արժեքների մասին խոսում են երեխաներին հասկանալի լեզվով։ Այդ նույն նպատակն է հետապնդում նաև բիբլիական սյուժեների միահյուսումը ժամանակակից ստեղծագործական մտքի արգասիքներին, օրինակ, ագռավները թագավորական պալատում պարում են ռէպ, մյուսները՝ հիփ֊հոփ և այլն։