«Ստանիսլավսկու սիստեմ» արտրահայտությունը ի հայտ է եկել ավելի ուշ01.17.2020
Մոսկվայի Չեխովի անվան գեղարվեստական թէատրոնում (МХТ) կրկին անդրադարձ են կատարել նախորդ տարիների հերթական ներկայացումներից մեկին: Այս անգամ վերականգնվել է անգլիացի դասական Չարլզ Դիկենսի «Ծղրիդը վառարանի վրա» ստեղծագործության հիման վրա 1912թ.-ին բեմադրված ներկայացումը:Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:
Մոռացված, բայց ժամանկին հաջողություն վայելած բեմադրությունների վերականգնման շարքը, որ կրում է «Տեղի հիշողություն» խորագիրը, նպատակ ունի թերթել թատրոնի անցած պատմության էջերը: Հերթական «թատերականացված պատմագրությունը» այս անգամ անդրադառնում է МХТ-ի 1-ին ստուդիայի այն ներկայացմանը, որտեղ իրենց նորամուտն են նշել հետագայում ռուսական արտիստական դպրոցը ներկայացնող այնպիսի հայտնի դեմքեր, ինչպիսիք են Միխայիլ Չեխովը, Ալեքսեյ Դիկին, Սերաֆիմա Բիրմանը, Եվգենի Վախթանգովը և Սոֆյա Գիացինտովան:
1-ին ստուդիայում իրականացվող բեմադրությունները, որոնք 20-րդ դարի 1-ին տասնամյակիներին ցուցադրվել են Մոսկվայի Տվերյան հրապարակում գտնվող «Լյուքս» կինոթատրոնում (այս շենքը քանդել են 1920թ.-ին), նպատակ են հետապնդել մասսայականացնել Ստանիսլավսկու մեթոդը ( «Ստանիսլավսկու սիստեմ» արտրահայտությունը ի հայտ է եկել ավելի ուշ): Նոր ներկայացումների վերջնական հղկման այս եղանակով Ռուսաստանում սկսվել է ստուդիական շարժումը, որից էլ ածանցվեց կամերային թատրոնի ձևաչափը՝ լաբորատորիան:
Մոսկվայի Չեխովի անվան գեղարվեստական թէատրոնի Նոր բեմում «Ծղրիդը վառարանի վրա» կհայտնվի միայն մեկ երեկո՝ հունվարի 23-ին:Այն բեմադրել է «Պրակտիկա» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Մարինա Բրուսնիկինան:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Մոռացված, բայց ժամանկին հաջողություն վայելած բեմադրությունների վերականգնման շարքը, որ կրում է «Տեղի հիշողություն» խորագիրը, նպատակ ունի թերթել թատրոնի անցած պատմության էջերը: Հերթական «թատերականացված պատմագրությունը» այս անգամ անդրադառնում է МХТ-ի 1-ին ստուդիայի այն ներկայացմանը, որտեղ իրենց նորամուտն են նշել հետագայում ռուսական արտիստական դպրոցը ներկայացնող այնպիսի հայտնի դեմքեր, ինչպիսիք են Միխայիլ Չեխովը, Ալեքսեյ Դիկին, Սերաֆիմա Բիրմանը, Եվգենի Վախթանգովը և Սոֆյա Գիացինտովան:
1-ին ստուդիայում իրականացվող բեմադրությունները, որոնք 20-րդ դարի 1-ին տասնամյակիներին ցուցադրվել են Մոսկվայի Տվերյան հրապարակում գտնվող «Լյուքս» կինոթատրոնում (այս շենքը քանդել են 1920թ.-ին), նպատակ են հետապնդել մասսայականացնել Ստանիսլավսկու մեթոդը ( «Ստանիսլավսկու սիստեմ» արտրահայտությունը ի հայտ է եկել ավելի ուշ): Նոր ներկայացումների վերջնական հղկման այս եղանակով Ռուսաստանում սկսվել է ստուդիական շարժումը, որից էլ ածանցվեց կամերային թատրոնի ձևաչափը՝ լաբորատորիան:
Մոսկվայի Չեխովի անվան գեղարվեստական թէատրոնի Նոր բեմում «Ծղրիդը վառարանի վրա» կհայտնվի միայն մեկ երեկո՝ հունվարի 23-ին:Այն բեմադրել է «Պրակտիկա» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Մարինա Բրուսնիկինան:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: