Լեպաժը դրամատիկական թատրոնը համալրել է տեխնալոգիական պատկերներով11.22.2021
Մոսկվայի Ազգությունների թատրոնում նախապատրաստվում են հանդիսատեսին ներկայացնել ռուսաստանցի նշանավոր գրող Միխայեիլ Բուլգակովի «Վարպետը և Մարգարիտան» վեպի ռեժիսորական նոր ընթերցում՝ կանադացի բեմադրիչ Ռոբեր Լեպաժի բեմադրությամբ։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «ria.ru»֊ին։
«Վարպետը և Մարգարիտան» դա միաժամանակ սիրո, քաղաքականության պատմություն է և սոցիալական երգիծանք, և ծաղրանմանակման կատակերգություն, և ֆանտաստիկ հեքիաթ։ Այն ռուսական գրականության խոշորագույն ստեղծագործությունն է և մինչև այսօր մնում է կոնֆորմիզմը դատապարտող և ստեղծագործական ազատությունը քարոզող ստեղծագործություն»,֊ նշել է Լեպաժը։
Նրա կարծիքով «թատերական ռեժիսորի համար այսպիսի գրական հուշարձանի բեմին հարմարեցումն առավել քան մարտահրավեր է»։ Ըստ Լեպաժի «դա իրական վտանգ է, ռիսկ առանց կիսատ միջոցների, որը բերում է միայն սովորականի շրջանակներից դրսի, նորարական լուծումների որոնմանը և ամենօրյայի ավանդական կոդերը ջարդելուն»։
Լեպաժը իր աշխատանքում գլխավորը համարում է այն, որ պատմի «լավ պատմություն»։ Սակայն, նույնիսկ «լավ պատմությունը» օժանդակության կարիք ունի։ Երբեմն այն պահանջում է երաժշտություն, երբեմն պահանջում է լույս, երբեմն՝ տեխնիկական, դիտողական էֆեկտներ։ Բովանդակությունը ամենից կարևորն է, բայց եթե «դու ցանկանում ես պատրաստել շոու, պետք է ուշադրություն դարձնես ձևին․․․ Էությունը կդառնա տեսանելի, եթե միայն ճիշտ է ներկայացվում»։
Կանադացի արվեստագետն իր գործերում ավանդաբար օգտագործում է դիտողական միջոցների լայն հավաքածո։ «Վարպետն ու Մարգարիտան» բեմադրության մեջ նա օգտագործում է բարդ մեքենայական միջոցներ, որոնց համար պահանջվել է 60 սմ֊ով բարձրացնել բեմի պլանշետը։ Տեխնիկական պատկերաշարերին զուգահեռ ներկայացման մեջ կիրառվում են նաև 20֊րդ դարի դասական թատերական հնարքներ։
Սա բեմադրություն է, որտեղ դրամատիկական թատրոնը համալրվում է տեսլական տեխնալոգիական պատկերներով։
Նշենք որ սա Ռոբեր Լեպաժի երկրորդ աշխատանքն է Մոսկվայի Ազգությունների թատրոնում։ Մինչ այդ նա Եվգենի Միրոնովի գլխավոր դերակատարմամբ այստեղ բեմադրել է «Համլետ/կոլաժ» (2013 թ․) ներկայացումը։
«Վարպետը և Մարգարիտան» բեմադրության աշխատանքները բաժանվել է երկու մասի։ 2019 թ․֊ի դեկտեմբերին արտիստները և տեխնիկական թիմը սկսեցին առաջին փորձերը Կանադայում, Լեպաժի թատերախմբի Ex Machina ընկերությունում։ 2021 թ․֊ի հունիսին աշխատանքը շարունակվել է հեռակա ռեժիմով, իսկ նոյեմբերից նախապատրաստական աշխատանքները շարունակվել են Ազգությունների թատրոնում։
Աշխատանքները մոտեցել են եզրափակիչ փուլին։ Պրեմիերային ցուցադրությունները նախատեսված են դեկտեմբերի 9֊ին, 10֊ին և 11֊ին։
Մոսկվայի Ազգությունների թատրոնում նախապատրաստվում են հանդիսատեսին ներկայացնել ռուսաստանցի նշանավոր գրող Միխայեիլ Բուլգակովի «Վարպետը և Մարգարիտան» վեպի ռեժիսորական նոր ընթերցում՝ կանադացի բեմադրիչ Ռոբեր Լեպաժի բեմադրությամբ։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «ria.ru»֊ին։
«Վարպետը և Մարգարիտան» դա միաժամանակ սիրո, քաղաքականության պատմություն է և սոցիալական երգիծանք, և ծաղրանմանակման կատակերգություն, և ֆանտաստիկ հեքիաթ։ Այն ռուսական գրականության խոշորագույն ստեղծագործությունն է և մինչև այսօր մնում է կոնֆորմիզմը դատապարտող և ստեղծագործական ազատությունը քարոզող ստեղծագործություն»,֊ նշել է Լեպաժը։
Նրա կարծիքով «թատերական ռեժիսորի համար այսպիսի գրական հուշարձանի բեմին հարմարեցումն առավել քան մարտահրավեր է»։ Ըստ Լեպաժի «դա իրական վտանգ է, ռիսկ առանց կիսատ միջոցների, որը բերում է միայն սովորականի շրջանակներից դրսի, նորարական լուծումների որոնմանը և ամենօրյայի ավանդական կոդերը ջարդելուն»։
Լեպաժը իր աշխատանքում գլխավորը համարում է այն, որ պատմի «լավ պատմություն»։ Սակայն, նույնիսկ «լավ պատմությունը» օժանդակության կարիք ունի։ Երբեմն այն պահանջում է երաժշտություն, երբեմն պահանջում է լույս, երբեմն՝ տեխնիկական, դիտողական էֆեկտներ։ Բովանդակությունը ամենից կարևորն է, բայց եթե «դու ցանկանում ես պատրաստել շոու, պետք է ուշադրություն դարձնես ձևին․․․ Էությունը կդառնա տեսանելի, եթե միայն ճիշտ է ներկայացվում»։
Կանադացի արվեստագետն իր գործերում ավանդաբար օգտագործում է դիտողական միջոցների լայն հավաքածո։ «Վարպետն ու Մարգարիտան» բեմադրության մեջ նա օգտագործում է բարդ մեքենայական միջոցներ, որոնց համար պահանջվել է 60 սմ֊ով բարձրացնել բեմի պլանշետը։ Տեխնիկական պատկերաշարերին զուգահեռ ներկայացման մեջ կիրառվում են նաև 20֊րդ դարի դասական թատերական հնարքներ։
Սա բեմադրություն է, որտեղ դրամատիկական թատրոնը համալրվում է տեսլական տեխնալոգիական պատկերներով։
Նշենք որ սա Ռոբեր Լեպաժի երկրորդ աշխատանքն է Մոսկվայի Ազգությունների թատրոնում։ Մինչ այդ նա Եվգենի Միրոնովի գլխավոր դերակատարմամբ այստեղ բեմադրել է «Համլետ/կոլաժ» (2013 թ․) ներկայացումը։
«Վարպետը և Մարգարիտան» բեմադրության աշխատանքները բաժանվել է երկու մասի։ 2019 թ․֊ի դեկտեմբերին արտիստները և տեխնիկական թիմը սկսեցին առաջին փորձերը Կանադայում, Լեպաժի թատերախմբի Ex Machina ընկերությունում։ 2021 թ․֊ի հունիսին աշխատանքը շարունակվել է հեռակա ռեժիմով, իսկ նոյեմբերից նախապատրաստական աշխատանքները շարունակվել են Ազգությունների թատրոնում։
Աշխատանքները մոտեցել են եզրափակիչ փուլին։ Պրեմիերային ցուցադրությունները նախատեսված են դեկտեմբերի 9֊ին, 10֊ին և 11֊ին։