Ռեփ֊թատրոն։ Հեղինակները կարծում են, որ հիմնել են նոր ուղղություն 06.15.2022
Օրերս Մոսվայի «Զիլ» մշակութային կենտրոնում ռեփ ոճով ցուցադրվել է «Ոճիր և պատիժ» բեմադրությունը (ռեժ․՝ Զախար Նասակին) ՝ ըստ Դոստոևսկու համանուն վեպի։։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am․֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Ռեփ֊թատրոնի գլխավոր գաղափարը դասական ստեղծագործությունը վերամշակելը և այն աստիճանի յուրացնելն է, որ այն հնարավոր լինի ներկայացնել ժամանակակից ոճով։
Բեմադրության համար հեղինակները գրել են ձայնաերիզներ, որոնք կատարել են դերասանները և հեղինակը՝ Լև Կիսիլյովը։ Այս յուրահատուկ գաղափարի հեղինակները հույս ունեն, որ ռեփ֊թատրոնի առաջին բեմադրությունը կդառնա արվեստում նոր ուղղություն։
Հետաքրքիր է, որ ռեփ֊տեքստերի մեջ պահպանվում է Դոստոևսկու լեզուն։
«Կարծում եմ, որ Ռեփ֊թատրոնը, որպես գործիք, շատ հետաքրքիր է։ Այն օգնում է առավելագույն չափով հավաստի փոխանցել ընդարձակ տեքստերը։ Հենց դա էլ հանդիսանում է գլխավոր տարբերությունը մյուզիքլից և ռոք֊օպերայից, որոնցում հաճախ ամեն ինչ կախված է լինում լիբրետոյի հեղինակից։ Ռեփի օգնությամբ մենք կարող ենք հավաստի փոխանցել հենց հեղինակային լեզուն և տեքստը»,֊ հայտարարել է ռեփ֊թատրոնի հեղինակ Լև Կիսիլյովը։
Բեմադրության մեջ երիտասարդ ուսանող Ռոդիոն Ռասկոլնիկովը, ստիպված է կիսատ թողնել ուսումը փող չունենալու պատճառով։ Նա դաժան սպանություն է գործում, որպեսզի ստուգի սեփական տեսությունը «գերմարդու» մասին։ Սա անսպասելի գեղարվեստական և բեմական հնարք է։
«Մի կողմից շատերին վանում է «ռեփ֊թատրոն» բառերի համադրությունը, քանի որ նրանց ենթագիտակցության մեջ ձևավորվել է համապատասխան վերաբերմունք տեքստերի նկատմամբ։ Դա մենք համարում ենք դրական, որովհետև մարդիկ գալիս են մեզ մոտ նշաձողն իջեցված սպասումներով։ Մեզ հաճելի է փոխել մարդկանց այդ կարծիքը դեպի լավը»,֊ նշել է Կիսիլյովը։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Օրերս Մոսվայի «Զիլ» մշակութային կենտրոնում ռեփ ոճով ցուցադրվել է «Ոճիր և պատիժ» բեմադրությունը (ռեժ․՝ Զախար Նասակին) ՝ ըստ Դոստոևսկու համանուն վեպի։։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am․֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Ռեփ֊թատրոնի գլխավոր գաղափարը դասական ստեղծագործությունը վերամշակելը և այն աստիճանի յուրացնելն է, որ այն հնարավոր լինի ներկայացնել ժամանակակից ոճով։
Բեմադրության համար հեղինակները գրել են ձայնաերիզներ, որոնք կատարել են դերասանները և հեղինակը՝ Լև Կիսիլյովը։ Այս յուրահատուկ գաղափարի հեղինակները հույս ունեն, որ ռեփ֊թատրոնի առաջին բեմադրությունը կդառնա արվեստում նոր ուղղություն։
Հետաքրքիր է, որ ռեփ֊տեքստերի մեջ պահպանվում է Դոստոևսկու լեզուն։
«Կարծում եմ, որ Ռեփ֊թատրոնը, որպես գործիք, շատ հետաքրքիր է։ Այն օգնում է առավելագույն չափով հավաստի փոխանցել ընդարձակ տեքստերը։ Հենց դա էլ հանդիսանում է գլխավոր տարբերությունը մյուզիքլից և ռոք֊օպերայից, որոնցում հաճախ ամեն ինչ կախված է լինում լիբրետոյի հեղինակից։ Ռեփի օգնությամբ մենք կարող ենք հավաստի փոխանցել հենց հեղինակային լեզուն և տեքստը»,֊ հայտարարել է ռեփ֊թատրոնի հեղինակ Լև Կիսիլյովը։
Բեմադրության մեջ երիտասարդ ուսանող Ռոդիոն Ռասկոլնիկովը, ստիպված է կիսատ թողնել ուսումը փող չունենալու պատճառով։ Նա դաժան սպանություն է գործում, որպեսզի ստուգի սեփական տեսությունը «գերմարդու» մասին։ Սա անսպասելի գեղարվեստական և բեմական հնարք է։
«Մի կողմից շատերին վանում է «ռեփ֊թատրոն» բառերի համադրությունը, քանի որ նրանց ենթագիտակցության մեջ ձևավորվել է համապատասխան վերաբերմունք տեքստերի նկատմամբ։ Դա մենք համարում ենք դրական, որովհետև մարդիկ գալիս են մեզ մոտ նշաձողն իջեցված սպասումներով։ Մեզ հաճելի է փոխել մարդկանց այդ կարծիքը դեպի լավը»,֊ նշել է Կիսիլյովը։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: